***Syyssäteet perjantaina***
Kommentit (27)
[color=darkblue]kuumeilija, olen tosi pahoillani!! (((voimahalaus))) ei ole elämä reilua, ei..
Matleenan pikkuiselle lähetän myöskin voimia ja sitkeyttä pysyä äiskän kyytissä!! Toivottavasti kaikki menee hyvin!!
Muillakin tuntuu olevan vähän matalat fiilikset tänään, mutta kiitos kuitenkin teille kannustuksesta pysyä mukana! Itsellä tuli tosi surullinen fiilis, kun kävin sitä vauvaa äsken katsomassa. Itku silmässä mietin tässä, että saakohan sitä itse koskaan kokea samaa.. :' ( Mieskin tuntuu olevan ihan p-sta ja tekis mieli nakata hanskat tiskiin koko ukon kanssa! Mutta työkaverin puolesta olen onnellinen, hänelle on nyt siunattu kaikkea mahdollista: kaunis koti, ihana mies ja IIHANA vauva:) Ja hän on ne ansainnut. Taitaa vain heidän tilanteensa idyllisyys tehdä tepposet minulle ja mielessä korostuu vielä enemmän se, mitä itsellä ei ole. Joten eiköhän tämä mielenliikutus tästä ajan kanssa taas laannu.
Juu-u, pitänee lähteä houkuttelemaan tuo ei-niin-houkutteleva mies pois tuon hiivatin sudoku-lehden kimpusta ja lähdemme ulos syömään. Se on nyt päätetty! :)
joten kuulumisiin taas ensi kerralla! Riika
Voi itku:( Kovasti toivottelen jaksamista surun keskelle. Jahka suru on surtu, niin toivotan pikaista uudelleen raskautumista paremmalla onnella.
Gringolle bdbdbd!
Pyrylle positiivisuus säteitä :) :) :) :) :)
Kathy ja kaikki muutkin: Ei kun tänne vain;) Meidän suuren suureen asuntoomme mahtuu jokainen, joka tunnustautuu syyssäteeksi:) Pidetään oikein kunnon kemmakat niin, että naapureilla riittää puheenaihetta ensi vuodeksi...
Ja matleenalle vielä täälläkin sitä vauvaliimaa, toivottavasti on vaan ihan harmitonta vuotoa. Tuntuu, että näitä ikäviä viestejä on ollut jo enemmän kuin tarpeeksi:x
Nyt laittamaan tyttöä nukkumaan... Missäs muuten on yoginos???
Kuumeilija69:lle...
Miten tänään onkin ollut näin synkkä päivä... No omaan mielialaan vaikuttaa se, että vettä sataa ja kaikki lumi on jo lähes hävinnyt. Joulunavaus on täällä tänään mut ei kyllä kiinnostanut mennä vesisateeseen sitä katsomaan.
Kuukautiset sit alkoivat tänään täälläkin. Mutta se hyvä puoli tässä on, että nyt meillä julistetaan vauvanyritys oikeasti alkaneeksi! Vihdoinkin... Jännittävä aika alkaa ;)
Kuumeilija-69: Paljon, paljon voimahaleja sinne! Koetahan jaksaa, vaikka varmaan nyt niin kamalan synkältä ja harmaalta näyttää. :( Elämä on julmaa välillä. *halaus*
Kathy: Kiitos kommentistasi! :) Ihana kun täällä on ihmisiä, joille voi purkaa mieltään! Ja joille voi vastavuoroisesti toimia " kuuntelijana" .
Mutta taidanpa tästä lähteä miehen keittämille kahveille. Mielikin piristyi kummasti siellä kaverin luona. Nauraa hörötettiin horoskoopeille! :D Molemmat oltiin sen mukaan tulevia juoppoja... Vaikkei kumpikaan juo kuin erittäin harvoin! Mielenkiintoista! ;) (Tosin ei niihin horoskooppeihin kyllä uskotakaan... Mutta hauska niitä on lukea!)
Plussia, vauvaliimaa, ovislöytöjä ja tädin karkoitustansseja!
[color=purple]Vielä täällä koneella, olen niin riippuvainen ;)
Toisella silmällä seuraan tuota Jennifer Lopezin leffaa, ahdisti niin että oli pakko tulla tänne. Mä oon vähä huono leffan katselija.. rakastan mm. kauhua mutta suurimman osan olen tyynyn takana ;)
Jaja...joo mä tuun ainakin ;) Olisko vähä siistii?!?!?
Lumiellalle tsempit yrityksen alkuun...let the piina begin :)
Mä oon taas salibandy leskenä.. noh...käytiin yhdessä body pumpissa että eiköhän siinä ollu tarpeeksi yhteistä aikaa.. hö höö.. meinas illalla jo iskeä sellainen " vapaa pe ilta yhdessä" -kriisi... olen huomannut että ne iskee aina välillä, liikaa paineita yhteiselle vapaalle ajalle... pitäis kauheesti keksiä kaikkea kivaa ja sit harmittaa kun vaan ollaan, mikä sekin tekee ihan hyvää.. en tiedä, onko muilla tällästä? Varmaan tää vuorotyökin siihen vaikuttaa. hmm...
Riika, halauksia sinne! Mua ahdistaa jo ajatus siitä että pitää mennä katsomaan miehen siskon tulevaa vaavia maaliskuussa jos en ole itse vielä silloin raskaana. Se tulee olemaan kauhea paikka. Mutta toivon tietty ettei niin käy.. vaan että olisin jo pieniin päin. Ja ei kaikilla niin hyvin asiat ole mitä ulospäin näytää, toki toivon että ystävälläs on mutta tiedät varmaan mitä tarkoitan. Mutta edelleen, mieti tarkkaan mitä haluat ja tee päätökset sen mukaan.
Gringo...tulehan heti kertomaan testin tulos!!! bd bd bd bd
pitänee töissä tulla vaklaa pinoa että nään kuinka sun käy... hyvin käy!!!
Joo mutta nyt kutsuu tv ja pyykit : (
Ai niin nyt on lämmöt taas koholla.. 37 oli kun äsken mittasin, normaali ollut 36.2-36.5. Mutta lämmöt pysyi koholla myös viime kierrossa aina menkkoihin saakka joten ei sekään mitään takaa..
Mutta illan jatkoja..
~♥
paremmalla tuulella täällä ollaan jo :) Käytiin miehen kanssa pistämässä vähän hamppareita naamaan ja ostin uusia jouluvaloja. Kun tultiin kotiin pidettiin tv ja tietokone kokonaisen tunnin ajan kiinni(!!) ja oltiin vaan ja jutusteltiin samalla, kun ripustin valot ikkunoihin. Oikeasti meillä menee suurin osa kotonaoloajasta silleen, että joku toosa pauhaa ainakin taustalla ja on puhuttukin, että enempi pitäisi joskus keskittyä olemaan ilman niitä. Joten nyt sitten oltiin :) Että sellasta mukaa täällä..
ja nyt katellaan BB:ta! Mua naurattaa aina kun katsotaan tätä, koska mies vannoi alussa ettei IKINÄ ala sitä seurata. Ja nyt se katsoo sitä useammin kuin minä :o)
GRINGOLLE paljon plussapeukutuksia!!
ja LUMIELLALLE pahoittelut tätsykästä!! Ja plussatuulia tulevaan yritykseen!!
PYRYLLE mielialannostatussäteitä!! *puhaltaa matkaan* Vaikka kyllä se salilla käyntikin on varmasti jo sinua piristänyt :) (pitäis itekkin mennä, mutta mutta... mää oon tällanen asioiden mestarilykkääjä :)
Hyvää yötä Säteille ja kathylle erityiskiitos tästä päivästä ja monista kannustavista sanoista!!
Riika
Hirveästi tsemppihaleja sinne Kuumeilija69:lle! Voi kurjuuksien kurjuus. En oikein osaa sanoa mitään rohkaisevaa, joten lähettelen vain myötätuntosäteitä täältä.
Jedeledelle ja Kathylle kiitos tsemppauksesta. Huomenna on onneksi ihana päivä tulossa harrastusten parissa, joten varmasti huomenna taas olen oma iloinen itseni =) Ja nyt kun pääsee tästä kuntosalille, niin elämä taas alkaa hymytä.
Jedeledelle viikon vinkki: miun pyörä on *päristää rumpuja...* hopean värinen! Mietin vaan, että tähän vuodenaikaan nämä värivinkit on vähän hankalia, kun ulkona näkee juuri ja juuri hahmot =)
Heps ja kukkuu. Palaan sunnuntaina foorumille. Odotuksissa on sitten monta uutta plussapalloa syyssäteissä!!! Onhan?!?