Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sairaanhoitaja tai lähihoitaja. Avaudu tänne!

Vierailija
21.07.2012 |

Nyt sitten ne hankalimmat ja käsittämättömimmät asiat, joihin joudutte työssänne törmäämään tähän aloitukseen. Olkaa hyvät, sana on vapaa!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne asiat on nykyään niin arkipäivää että ne ei tunnu enää käsittämättömiltä, kaikkeen tottuu, varsinkin säästöpolitiikkaan vaikka vituttaakin kun pomo päättää että kyllä pärjäätte, ei tartte soittaa sijaista paikalle jos yksi sairastuu.....

Vierailija
2/6 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sitten on noita päävikaisia omaisia, jotka ei kertakaikkiaan tajua, ettemme voi hoitaa vain hänen miestään/vaimoaan/ukkiaan/mummoaan vaan parikymmentä muutakin. Ja se, että jos unohdamme laittaa nenäliinan ukin hihanmutkaan se ei oikeasti kaada maata ja tässä on hivenen tärkeämpiäkin asioita kuin se saatanan nenäliina. Emme myöskään pese asiakkaan vaatteita vaikka ne olisivat läpimärkiä pissistä. Omaisenkaan ei tarvitse pestä vaan voi ihan oikeasti ostaa pesulapalvelun eikä marttyyrinä raahata pyykkipussia pitkin käytäviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulevat puhumaan työhöni liittyvistä asioista kun näkevät minua vapaalla? Sitten loukkaantuvat, kun keskeytän, kerron olevani vapaalla ja jatkan matkaa.

Vierailija
4/6 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulevat puhumaan työhöni liittyvistä asioista kun näkevät minua vapaalla? Sitten loukkaantuvat, kun keskeytän, kerron olevani vapaalla ja jatkan matkaa.

Mä olen vastaavassa tilanteessa myös sanonut jopa tylysti jos ei heti mene jakeluun.

Vierailija
5/6 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman omaisia työ olisi ainakin puolet helpompaa. Ja toinen puoli helpottuis, jos älykääpiöiden pääsy hoitoalan kouluihin estettäisiin lailla. Oikeasti, miten koulut päästää valmistumaan sellaisia ihmisiä, joiden päässä ei liiku mitään?

Vierailija
6/6 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön tosi terveellisesti ja olen niin hurjan lihava vaan sen vuoksi, että omaan painavat luut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi