Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mt-ongelmainen hoitoalalle?

Vierailija
20.07.2012 |

Kellään tietoa, voiko työskennellä hoitoalalla, jos on mt-ongelmainen?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ei ole esteenä, että joskus on kärsinyt mt-ongelmista. Toki jos on masennukseen/uupumukseen taipuvainen, kannattaa muistaa että hoitoalalla uupumisriski on aika suuri. Tärkeintä on kuitenkin, että on itse miettinyt mitkä asiat stressaa ja ahdistaa, eikä hakeudu sellaisiin tehtäviin. Hoitoalallakin on monenlaisia tehtäviä.

Fiksusti sanottu, ihan samaa mieltä olen hoitoalan ja muiden alojen töitä tehneenä.

Vierailija
2/10 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai aika pitkälti siitä, mistä mt-ongelmasta on kyse ja kuinka vakava se on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai aika pitkälti siitä, mistä mt-ongelmasta on kyse ja kuinka vakava se on.

lieviä mt-ongelmia ole olemassakaan. Minulle on ainakin sanottu, että silloin on kyse normaaleista elämään kuuluvista mielialanvaihteluista.

Vierailija
4/10 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ei ole esteenä, että joskus on kärsinyt mt-ongelmista. Toki jos on masennukseen/uupumukseen taipuvainen, kannattaa muistaa että hoitoalalla uupumisriski on aika suuri. Tärkeintä on kuitenkin, että on itse miettinyt mitkä asiat stressaa ja ahdistaa, eikä hakeudu sellaisiin tehtäviin. Hoitoalallakin on monenlaisia tehtäviä.

Vierailija
5/10 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Justpa joo, normaalit mielialan vaihtelut on ihan eri kuin vaikka lievemmät mt-ongelmat. Toisekseen eiks joku paniikkihäiriö tai ahdistuneisuuskin ole vähän eri asia kuin skitsofrenia tai syvä masennus? Niin, että eiks kukaan komppaa sitä, että noista lievemmistä kärsivä voisi olla vaikka lähihoitsuna tai jonain muuna hoitsuna?

Vierailija
6/10 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnen mm masentuneita, persoonallisuushäiriöisiä, bipolaarihäiriöisiä jne hoitsuja....

Vierailija
7/10 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin just tuota hoitoalan uuvuttavuutta, että tiedä kuinka moni sit masentuu siinä työssä, vaikkei aiemmin olisi mitään ollut. Mutta kivapa kuulla, että jonkun mielestä aiemmat sairastelut ei ole mikään totaalieste.

Vierailija
8/10 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksusti sanottu, ihan samaa mieltä olen hoitoalan ja muiden alojen töitä tehneenä.

Vierailija
9/10 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnen mm masentuneita, persoonallisuushäiriöisiä, bipolaarihäiriöisiä jne hoitsuja....

Vähän on terveydenhoitopalveluita käytettäessä tuntunutkin, ettei siellä pelkkiä täydellisyyksiä ole. Ehkä sit mahtuisi yksi pimahtanut lisää joukkoon...

Vierailija
10/10 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoidan työkseni mielenterveysongelmaisia ja kyllä olen hoitoalankin ihmisiä hoitanut. osa on sairauslomalla ja sen jälkeen palaa töihin normaalisti, mutta toki on myös heitä, jotka eivät työtä pysty tekemään.