Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua on kiitelty loistavaksi suihinottajaksi. Tässä vinkkejä.

Vierailija
20.07.2012 |

Ensin härnään, kiertelen ympärillä, en koske, nuuhkin hiukan, hipaisen huulilla, tartun hellän kevyesti kiveksistä, silitän hiukan niitä sieltä alta ja hipaisen sormilla hiukan peräaukkoa ja sivelen peniksen ympäristöä, sitten tartun varresta ja lähestyn huulilla peniksen päätä, nuolaisen kerran, nuolaisen toisen, annan pari suukkoa, nuolen vähän pidemmältä, otan peniksen pään hellästi huulieni väliin ja pidän edelleen kädellä kiinni peniksestä, sitten alan liikuttaa kättä peniksellä, liikutan esinahkaa, ei saa olla liian kovakourainen ote vaan selläinen napakka mutta hellä, nenä/huulet lähellä penistä tässä vaiheessa, sitten otan peniksen kokonaan suuhuni, pidän huulet ja kielen mahdollisimman pehmeänä ja varon hampaita, liikutan elintä edestakaisin suussani, välillä otan sen pois suusta ja jatkan pelkillä käsillä, saatan sivellä samalla ympäröivää ihoa, ja sitten lähellä laukeamista saatan laittaa sormen peräaukon suulle, ihan lopun teen yleensä kädellä ja huulet ihan lähellä, saatan nuolla kielenkärjellä terskaa ja sitten aah. Olkaa hyvä, saa lainata! :)

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tässä olla jotain uutta sellaiselle, joka ei ole suuseksiä harrastanut tai joka kaipaa hyvin vinkkejä (esim. tuo alemman viestin kirjoittaja, joka kertoi että miehensä ei tykkää hänen suihinotoistaan).

Vierailija
42/65 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ota penis syvälle kurkkuun ja nieleskele, tuntuu hyvälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin miehet kuin naiset. Älkää antako typerien ennakkoluulojen näivettää seksielämää. Jokainen oppii nauttimaan anaalista ihan samalla tavalla kuin tykkäämään uusista kulinaristisista herkuista.

Vierailija
44/65 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin miehet kuin naiset. Älkää antako typerien ennakkoluulojen näivettää seksielämää. Jokainen oppii nauttimaan anaalista ihan samalla tavalla kuin tykkäämään uusista kulinaristisista herkuista.

Ei liian usein, ettei mene maku :)

Vierailija
45/65 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun vei viimeisetkin halut kokeilla yhtään mitään siihen reikään.

Vierailija
46/65 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
47/65 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti hieno suoritus, mutta olet aloittelija. Ja toi nuuhkiminen, outoa.

Oletko koskaan katsonut tantraseksiohjeita, joissa on muutamia törkeän siistejä terskan pään hieromisohjeita. Myös jäätelöote tai hierominen eri suuntiin toimii.

Jos on ollut naimisissa yli 15 vee, toi on vasta siisti perussuoritus ;-)

Vierailija
48/65 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka karstoittaa sitä terskaa, tai niille rekkamiehen pastilleille jotka nakottavat persrei'än ympärillä? Kai sulla joku jippo on niiden varalle?

Pastillit sijaitsee nenässä, huono sivistys sulla.

Vierailija
49/65 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koskaan katsonut tantraseksiohjeita, joissa on muutamia törkeän siistejä terskan pään hieromisohjeita.

t. oppimishaluinen

Vierailija
50/65 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koskaan katsonut tantraseksiohjeita, joissa on muutamia törkeän siistejä terskan pään hieromisohjeita.

t. oppimishaluinen

Löytyy varmaan googlellakin, itse ostin aikoinaan kirjan aiheesta.

Vierailija
51/65 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy varmaan googlellakin, itse ostin aikoinaan kirjan aiheesta.

suosittelemaan kirjaa?

t. 24

Vierailija
52/65 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sitä on vietty variaatioita kaikenlaisia, mutta tuo on hyvä perusohje. Nuuhkiminen ei ole minusta yhtään outoa, jos mies siitä tykkää.

Vierailija
53/65 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin, että voimme kertoa, millainen on hyvä suihinotto, kerrotaan ensin millainen on HUONO suihinotto. Huonon suihinoton piirteet sisältyvät melko helposti alla olevaan listaan:

Anna mielipiteesi

Osaako naisesi antaa hyvän suihinoton?

•Nainen ottaa VAIN puolet munanpituudesta suuhunsa ja lutkuttaa imien pelkästään liikuttamatta päätään.

•Nainen liikuttaa päätään edestaas vaivalloisesti imien.

•Hampaat hankaavat esinahkaan. Ai saatana.

•Nainen runkkaa ja ottaa vain lastin suuhunsa. Se EI OLE edes suihinotto perkele.

•Nainen imee vain terskaa.

•Nainen imeskelee palleja muljaten suussaan eikä tee muuta.

•Nainen käyttää suutaan ja päätään kuin rytmikone imien niin lujaa että tunto lähtee.

•Nainen kuvittelee että suihinoton tulee kestää 48 tuntia ja imee äärettömän hitaasti ilman rytmiä.

•Nainen puristaa vehjettä niin lujaa että veri ei kierrä.

•Nainen nuolee. Puhtaasti vain ja ainostaan nuolee mulkkua. Sori. En ole nainen.

•Nainen tekee muutamia kertoja päänliikettä ja kuvittelee että se on siinä, ”runkkaa ite loput”.

•Nainen menettää joko rytmin, vaihtelee tahtia suuresti tai muutoin kusee sen hyvän tahdin.

•Nainen sylkee kaiken pois samantein mikä tulee suuhun.

•Nainen kyökkii ja pidättelee oksennusrefleksiään kesken syvemmän työnnön.

•Nainen lopettaa kesken hyvän suihinoton, ja käskee nuolla itseään.

•Nainen väsähtää kesken kaiken ja lopettaa.

•Nainen ei ota suihin.

Siinä oli muutamia huonon suihinoton esimerkkejä. Hyvä suihinotto on aina sellainen, joka hoidetaan keskittymisellä, monipuolisuudella ja myös hellyydellä miehen kyrpää kohtaan ja päättyy aina täydelliseen laukeamiseen, ja lopputuloksen ongelmattomaan nielemiseen.

Jos tuollainen oli huono, minkälainen on taas hyvä suihinotto? Minäpä kerron henkilökohtaisen mielipiteeni:

•Nainen ei suoraan ryntää mulkkuun kiinni, vaan etenee viettelevästi ylhäältä alaspäin hieroen alapäätä housujen päältä sekä sisältä.

•Nainen ei kuvittele olevansa imuri, vaan aloittaa rauhassa mutta intohimoisesti.

•Nainen liikuttaa päätään rytmikkäästi ja osaa käyttää kättään vehkeen lisästimulaatioon.

•Nainen imee syvälle (lue: deepthroat) eli ”kurkkuun asti” ja edestakaisin.

•Nainen käyttää huuliaan ja kieltään koko alueelta.

•Nainen antautuu miehelle ja nauttii kun tukasta kiskotaan ja ”pannaan suuhun”.

•Nainen ei väsy. Jos väsyy, ei anna sen haitata vaan jatkaa vaikka sen niskat menisivät jumiin.

•Nainen rytmittää tahtinsa siten että seuraa miehen reaktioita ja kun on laukeaminen lähellä, osaa kiihdyttää tahtia ja nopeasti rauhoittaa sekä pysäyttää itse laukeamiseen.

•Nainen viimeistelee ja imee kaiken mitä irtoaa niellen eikä miehen tarvitse siistiä jälkikäteen välttämättä mitään.

•Nainen nuolee lopuksi huulensa ja hymyilee.

•Nainen on nauttinut suihinoton antamisesta lähes yhtäpaljon kuin mies sen saamisesta.

Tuollainen on hyvä suihinotto tiivistettynä. Ja minä saan sellaisia. Erittäin kiitettävän usein. Tottakai fiksuna miehenä tiedän sen, että paras tapa pitää nainen tyytyväisenä ei ole paitsi auttaa kotihommissa mutta myös osata käyttää kieltään. Sen suihinoton laatu, mitä minä saan, niin sen vuoksi lähtee vaikka luotisateeseen.

Ja tottakai, rakastanhan minä vaimoani, enkä pelkästään sen takia että saan vitun hyviä suihinottoja.

Vierailija
54/65 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toi oikea rytmi on vaikea mun mielestä. Ja se että jos väsyy niin ei saa lopettaa. Ne liittyy varmasti yhteen, jos rytmi ei ole oikea tai sitä vaihtelee liikaa/väärään aikaan, mies ei laukea ja sitten se vaan jatkuu ja jatkuu ja jatkuu. Puolen tunnin päästä mulla kramppaa niska ja kädet ja leuka ja sitten on kyllä pakko lopettaa. Mut joo, ehkä se on vaan hyväksyttävä että aina ei voi onnistua :D.

Vierailija
55/65 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen, ja toiminut juuri tuohon tapaan (siis hyvän listan ohjeilla). Kehuja on sadellut.

Vierailija
56/65 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thaihieronta. Hiero vartta vuorotellen oikealla ja vasemmalla peukalolla varresta ylöspäin ja juuri terskasta ulospäin painaen terskan päätä virtsa-aukosta ulospäin. Huono selitys, mutta mieheni menee siitä aivan sekaisin ja saa hetimiten jos annan sen saada. Sen kun tekee liukkarin kanssa, mies on aivan tajutottoman innoissaan.

Jäätelöote: oikea käsi vääntää nahkaa toiseen suuntaan kuin toinen ja kädet kiertävät koko ajan ylöspäin.

Mä olen huono selittämään, mutta etsikää nää netistä ja mä voin luvata ikuista hekumaa. Englanninkielisiltä sivuilta tai alan opetusohelmista löytyy kaikki tarpeellinen.

Vierailija
57/65 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toi oikea rytmi on vaikea mun mielestä. Ja se että jos väsyy niin ei saa lopettaa. Ne liittyy varmasti yhteen, jos rytmi ei ole oikea tai sitä vaihtelee liikaa/väärään aikaan, mies ei laukea ja sitten se vaan jatkuu ja jatkuu ja jatkuu. Puolen tunnin päästä mulla kramppaa niska ja kädet ja leuka ja sitten on kyllä pakko lopettaa. Mut joo, ehkä se on vaan hyväksyttävä että aina ei voi onnistua :D.

Vierailija
58/65 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thaihieronta. Hiero vartta vuorotellen oikealla ja vasemmalla peukalolla varresta ylöspäin ja juuri terskasta ulospäin painaen terskan päätä virtsa-aukosta ulospäin. Huono selitys, mutta mieheni menee siitä aivan sekaisin ja saa hetimiten jos annan sen saada. Sen kun tekee liukkarin kanssa, mies on aivan tajutottoman innoissaan.

Jäätelöote: oikea käsi vääntää nahkaa toiseen suuntaan kuin toinen ja kädet kiertävät koko ajan ylöspäin.

Mä olen huono selittämään, mutta etsikää nää netistä ja mä voin luvata ikuista hekumaa. Englanninkielisiltä sivuilta tai alan opetusohelmista löytyy kaikki tarpeellinen.

täytyy kokeilla tajusinko ja etsiä jotain oppaita.

t. 24 vai mikä mä olin

Vierailija
59/65 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin, että voimme kertoa, millainen on hyvä suihinotto, kerrotaan ensin millainen on HUONO suihinotto. Huonon suihinoton piirteet sisältyvät melko helposti alla olevaan listaan:

Anna mielipiteesi

Osaako naisesi antaa hyvän suihinoton?

•Nainen ottaa VAIN puolet munanpituudesta suuhunsa ja lutkuttaa imien pelkästään liikuttamatta päätään.

•Nainen liikuttaa päätään edestaas vaivalloisesti imien.

•Hampaat hankaavat esinahkaan. Ai saatana.

•Nainen runkkaa ja ottaa vain lastin suuhunsa. Se EI OLE edes suihinotto perkele.

•Nainen imee vain terskaa.

•Nainen imeskelee palleja muljaten suussaan eikä tee muuta.

•Nainen käyttää suutaan ja päätään kuin rytmikone imien niin lujaa että tunto lähtee.

•Nainen kuvittelee että suihinoton tulee kestää 48 tuntia ja imee äärettömän hitaasti ilman rytmiä.

•Nainen puristaa vehjettä niin lujaa että veri ei kierrä.

•Nainen nuolee. Puhtaasti vain ja ainostaan nuolee mulkkua. Sori. En ole nainen.

•Nainen tekee muutamia kertoja päänliikettä ja kuvittelee että se on siinä, ”runkkaa ite loput”.

•Nainen menettää joko rytmin, vaihtelee tahtia suuresti tai muutoin kusee sen hyvän tahdin.

•Nainen sylkee kaiken pois samantein mikä tulee suuhun.

•Nainen kyökkii ja pidättelee oksennusrefleksiään kesken syvemmän työnnön.

•Nainen lopettaa kesken hyvän suihinoton, ja käskee nuolla itseään.

•Nainen väsähtää kesken kaiken ja lopettaa.

•Nainen ei ota suihin.

Siinä oli muutamia huonon suihinoton esimerkkejä. Hyvä suihinotto on aina sellainen, joka hoidetaan keskittymisellä, monipuolisuudella ja myös hellyydellä miehen kyrpää kohtaan ja päättyy aina täydelliseen laukeamiseen, ja lopputuloksen ongelmattomaan nielemiseen.

Jos tuollainen oli huono, minkälainen on taas hyvä suihinotto? Minäpä kerron henkilökohtaisen mielipiteeni:

•Nainen ei suoraan ryntää mulkkuun kiinni, vaan etenee viettelevästi ylhäältä alaspäin hieroen alapäätä housujen päältä sekä sisältä.

•Nainen ei kuvittele olevansa imuri, vaan aloittaa rauhassa mutta intohimoisesti.

•Nainen liikuttaa päätään rytmikkäästi ja osaa käyttää kättään vehkeen lisästimulaatioon.

•Nainen imee syvälle (lue: deepthroat) eli ”kurkkuun asti” ja edestakaisin.

•Nainen käyttää huuliaan ja kieltään koko alueelta.

•Nainen antautuu miehelle ja nauttii kun tukasta kiskotaan ja ”pannaan suuhun”.

•Nainen ei väsy. Jos väsyy, ei anna sen haitata vaan jatkaa vaikka sen niskat menisivät jumiin.

•Nainen rytmittää tahtinsa siten että seuraa miehen reaktioita ja kun on laukeaminen lähellä, osaa kiihdyttää tahtia ja nopeasti rauhoittaa sekä pysäyttää itse laukeamiseen.

•Nainen viimeistelee ja imee kaiken mitä irtoaa niellen eikä miehen tarvitse siistiä jälkikäteen välttämättä mitään.

•Nainen nuolee lopuksi huulensa ja hymyilee.

•Nainen on nauttinut suihinoton antamisesta lähes yhtäpaljon kuin mies sen saamisesta.

Tuollainen on hyvä suihinotto tiivistettynä. Ja minä saan sellaisia. Erittäin kiitettävän usein. Tottakai fiksuna miehenä tiedän sen, että paras tapa pitää nainen tyytyväisenä ei ole paitsi auttaa kotihommissa mutta myös osata käyttää kieltään. Sen suihinoton laatu, mitä minä saan, niin sen vuoksi lähtee vaikka luotisateeseen.

Ja tottakai, rakastanhan minä vaimoani, enkä pelkästään sen takia että saan vitun hyviä suihinottoja.

Vierailija
60/65 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on huono tekniikka ja paska suihinotto, jos laukeaminen tapahtuu heti. No joskus voi olla pikasessioita, mut kyllä se alun hitaus ja nautiskelu kuuluu asiaan. Tylsäähän se on nautiskella vain 2 min, jos voi nauttia vaikka 10 min.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan