Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua on kiitelty loistavaksi suihinottajaksi. Tässä vinkkejä.

Vierailija
20.07.2012 |

Ensin härnään, kiertelen ympärillä, en koske, nuuhkin hiukan, hipaisen huulilla, tartun hellän kevyesti kiveksistä, silitän hiukan niitä sieltä alta ja hipaisen sormilla hiukan peräaukkoa ja sivelen peniksen ympäristöä, sitten tartun varresta ja lähestyn huulilla peniksen päätä, nuolaisen kerran, nuolaisen toisen, annan pari suukkoa, nuolen vähän pidemmältä, otan peniksen pään hellästi huulieni väliin ja pidän edelleen kädellä kiinni peniksestä, sitten alan liikuttaa kättä peniksellä, liikutan esinahkaa, ei saa olla liian kovakourainen ote vaan selläinen napakka mutta hellä, nenä/huulet lähellä penistä tässä vaiheessa, sitten otan peniksen kokonaan suuhuni, pidän huulet ja kielen mahdollisimman pehmeänä ja varon hampaita, liikutan elintä edestakaisin suussani, välillä otan sen pois suusta ja jatkan pelkillä käsillä, saatan sivellä samalla ympäröivää ihoa, ja sitten lähellä laukeamista saatan laittaa sormen peräaukon suulle, ihan lopun teen yleensä kädellä ja huulet ihan lähellä, saatan nuolla kielenkärjellä terskaa ja sitten aah. Olkaa hyvä, saa lainata! :)

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelle toi suihinotoillaan rehvastelija.

vai että menisi oikein luotisateeseen, on sulla ainakin prioriteetit kohdillaan..

haluaisin niin nähdä sen päivän kun vaimo lakkaa ottamasta suihin, ai että sitä kiukuttelun määrää.. :'D

ja ei tolla ap:llakaan oo kaikki inkkarit kyllä kanootissa. "hipaisen ja nuuhkaisen", välitön huutonaurun paikka..

Vierailija
22/65 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, mä kerroin mistä mun mieheni tykkää ja myös muut miehet, joiden kanssa olen harrastanut suihinottoa elämäni aikana. Jostain syystä ovat nauttineet sellaisesta aistillisesta hivelystä ja kevyestä nuuhkaisusta, siis silleen kun huulet ja nenä ovat lähellä penistä. Ei mitään imppaamista vaan kevyttä ja hienovaraista, vähän kuin lapsen päätä nuuhkisi. Turhaan sä mulle naurat, jos ja kun mies tykkää. Silloinhan kaikki asianosaiset ovat tyytyväisiä, joten miksi joku ulkopuolinen nauraisi? Outoa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- onnistua olemaan yökkimättä vaikka tulisi oksennus kun vehje menee liian syvälle kurkkuun, ja ilmeisesti sekin tulisi niellä takaisin heti oksennuksen tultua, ettei mies vain ehdi huomata mitään,

- antaa niskojensa mennä jumiin ja kärsiä tästä seuraavasta päänsäryistä ja työkyvyttömyydestä hiljaa itsekseen,

- niellä ilomielin vaikka minkälaiset liimat - sellaisetkin joita mies itse ei päästäisi lähellekään omaa suutaan,

- hymyillä iloisesti ja nauttia tästä kaikesta.

Itse teen kaiken tuon miehen listassa mainitun, paitsi en todellakaan kärsi jumittuneista niskoista enkä oksennusrefleksistä miehen nautinnon vuoksi. Ja jos miehen sperma olisi epämiellyttävää maun ja/tai koostumuksen puolesta, en sitä nielisi (ei ole vielä tullut vastaan tällaisia). Enkä myöskään teeskentele nauttivani, jos oikeasti olen vähällä oksentaa.

Ei siinä mitään, jos joku nainen noista oikeasti nauttii. Mutta keneltäkään ei pidä edellyttää sellaista, että toisen nautinnon vuoksi alistuu kokemaan kärsimystä seksin aikana. Lienee sanomattakin selvää, että moisesta on lopputuloksena frigidi nainen - ennemmin tai myöhemmin. Seksin on oltava mukavaa molemmille osapuolille!

t. Kymmenen vuotta yhdessä ja seksi maistuu edelleen :)

Täällä toinen mies, joka luki tuon pitkän listan pintapuolisesti. Kai siellä oli listattuna universaaleja turn off -ominaisuuksia ja vastaavasti toisin päin. Ei se aina noin voi mennä, mutta tavoitteet mitä välttää ja mitä tavoitella siinä varmaan oli.

Oma vaimoni aikanaan valitteli värkin paksuutta, sen vuoksi se myös osuu hänen hampaisiinsa eikä sille taida mitään juuri voida että vahinkoja tulee alinomaa, vastaavasti paksuus aiheuttaa ongelmia hänen suupieltensä rasittumisena. Kielellään ei osaa kovin hyvin toimia, mutta sen kanssa selvittiin. Rytmin puuttuminen johtaa pitkittymiseen, samoin hänen toiveensa tehdä se aina pimeässä joka nyt vaan hidastaa vahvasti toimitusta ja sitten alkaa varmaan suu puutuakin.

Vierailija
24/65 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpaankin suuntaan realiteetteja, joten:

- Koska naisen pitää näyttää siltä että hän nauttii itse suihin ottamisesta, naisen kannattaa ehkä lukea tuo lista mistä miehet pitävät mutta pidättäytyä vain niistä mistä pitää tai alkaisi ehkä pitää jos kokeilisi.

- Rytmiin kannattaa keskittyä koska sen puute pitkittää ja alkaa kiusata sitten varsinkin naista itseään erilaisena rasittumisena

- Käyttää kieltään monipuolisesti, ei sitä kärkeä eli virtsaputken suuta hiivatti tarvitse koko ajan ronklata kielellä kun se alkaa sattua eikä siinä ole edes mitään kiihottavaa

- Nieleminen tai ei nieleminen osoittaa ehkä sitä nauttimista ja ennakkoluulottomuutta

- Hampaiden osuminen on aika ikävää, kannattaa välttää jos vain onnistuu

- Jos on paksu värkki ja varoo hampaiden osumista liikaa, jättää helposti myös imemisen kokonaan jotta värkki ei muuttuisi entistä paksummaksi. Tuo taas ei toimi, mutta enpä saa vaimoani imemään millään kun tuo alitajuisesti häiritsee häntä, liian paksu vehje.

Todettaankos vielä että toisin päin suuseksi toimii meillä ok, ainakin 10-30 aika tavallinen orgasmien määrä. Useimmiten saa niitä 10-20 minuuttia peräkanaa siitä kun alkavat ja loppuvat kun uupuu niin ettei enää jaksa hytkyä. Ongelmana toki sitten että perusseksi ei oikein häntä innosta.

Vierailija
25/65 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaan vielä, miltä tuon ensimmäisen viesti minusta tuntui.

Hän sanoi, että huonossa suihinotossa nainen "kyökkii" ja pidättelee oksennusrefleksiä, ja hyvässä taas antaa miehen nussia syvälle kurkkuun asti ja nauttii siitä. Omakin mieheni pitäisi syväkurkkuilusta, ja olen sitä tästä syystä yrittänyt useammin kuin kerran. Minusta se kuitenkin tuntui todella pahalta.

Siinähän ei tietenkään esim. saa henkeä siinä vaiheessa kun vehje on kurkussa, ja kun vielä rytmiä pitää ylläpitää niin hengitysliikkeeseen (sisään ja ulos) jää vain hyvin lyhyt aika. Tukehtumisen tunne on niin epämiellyttävä, että menen siitä psyykkiseen paniikitilaan, kuten ihmisen kuuluukin mennä, jolloin on erittäin vaikeaa onnistua hengittämään juuri sinä oikeana hetkenä. Kivusta johtuen silmistä valuu kyynelnestettä, ja niitä nesteitä päätyy myös nenäonteloon, joten sitten kun se hengenvedon hetki tulee, ne nesteet saattaa tulla vetäneeksi keuhkoihin tai ilma ei enää tulekaan siitä läpi kunnolla -> paniikki vain lisääntyy. Sitten on vielä lisäksi se oksennusrefleksi, joka toki tuntuu sekin varsin epämiellyttävältä. On ainakin itselleni äärimmäisen vaikeaa altistaa itseäni näin epämiellyttävälle kokemukselle.

Jos kaiken tuon pystyn sietämään antaakseni miehelle maksimaalista nautintoa, niin sekään ei tuon ensimmäisen mieskommentoijan mielestä vielä riitä! Vaan koko oksennusrefleksiä ei saisi edes tulla, ja lisäksi minun pitäisi muutenkin näyttää siltä että minusta on hurjan hauskaa kokea tukehtuvani.

Tuo on vain niin kertakaikkisen tunteettomasti ja epäempaattisesti ilmaistu asia, että se nostaa välittömästi karvat pystyyn. Voi olla, että ei olisi pitänyt ottaa juttua näin kirjaimellisesti. Mutta koska minua kiinnostaa seksuaalisen nautinnon antaminen miehelleni ja taitojeni parantaminen, tavasin nuo ohjeet läpi huolellisesti ja yritin omaksua ne mahdollisimman hyvin. Olisi niiden kirjoittajakin voinut vähän tarkemmin miettiä, mitä tulee kirjoittaneeksi.

Mielensä pahoittaneelta naiselta voi odottaa sängyssä paljon vähemmän kuin sellaiselta, joka kokee tulevansa kunnioitetuksi ja arvostetuksi. Meidänkin suhteessamme on ollut aika, jolloin elin puutteessa mutta en kuitenkaan halunnut seksiä oman mieheni kanssa, koska 1) koin, että hän ei kunnioita minua vaan pitää seksilelunaan, jota voi käyttää hyväkseen ihan miten itse sattuu haluamaan, ja 2) seksi hänen kanssaan ei ollut itselleni nautinnollista. Onneksi saimme ongelman ratkaistua ja seksielämämme on nykyään nautinnollista molemmille.

t. 42

Vierailija
26/65 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyy kyllä miehenä sanoa, että itse en kyllä saa vaimon tukehduttamisesta valtavalla molollani (kyllä, on sen verran iso) mitään fiiliksiä irti. Sikäli ei oikein avaudu nämä kurkun perukoille lykkimiset ym.

Vaimokin nauttii esileikkinä suutelusta suuseksiä enemmän. Sytytän hänet ilmankin. Perinteinen yhdyntä on meillä taivaallista, joten miksi tarvitsisimme muuta? Lisäksi toista kohtaan olevilla tunteilla on monesti jopa suurempi osa. Joskus ei edes haittaa vaikka itseltä orgasmi jäisi tulematta. Vaimon nautintoa on ihana katsella.

Vaimokaan ei yllättäen ole valittanut kun ei munaa tarvitse imeä. Ihmetellyt kylläkin että eikö tosiaan tarvitse kun muut siitä aina puhuvat. Itse en itseasiassa ole koskaan ymmärtänyt mitä nautintoa nainen voi suihinotosta saada. Onhan aina miellyttämisestä tuleva mielihyvä toki, mutta tuoko se sitten muka jotain muutakin?

Sinänsä on ehkä kyllä hieman huvittavaakin lukea että jotkut jaksavat tehdä pitkiä listoja aktiviteetista joka ei itseä kiinnosta pätkän vertaa.

Ei nyt tarkoitus ole toki muuta kuin kummastella, halusin vain tuoda osaltani tämän toisen näkökulman. Suihinottoa ei joidenkin naisten tarvitse edes opetella..

Vierailija
27/65 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

YÄK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
28/65 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota on kyllä pakko kokeilla, veikkaan että mies repeää nauramaan pahemman kerran!

Vierailija
29/65 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies kyllä nuuhkii. :D

Tuoksun kuulemma hyvälle.

ja se on nauranut nyt hysteerisesti jo aika kauan. Haluisko joku, että mies nuolemisen yhteydessä mies nuuhkisi sun pillua?

Vierailija
30/65 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis nopeus/tahti? Muuten kai hyvä, mies nauttii, mutku mun mielestä kestää liian kauan...

Vierailija
31/65 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsääntö on se, että syöksyn lähestyessä tahti nopeutuu. Työntö per sekunti on hyvä tahti ennen loppukiihdytystä. Alussa voi olla ihan hidasta ja pitääkin olla.

Vierailija
32/65 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuuhkiminen kuulostaa oudolta.

Vierailija
33/65 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi peppureikä on kiisteltyä aluetta. toiset tykkää toiset ei. parhaat tulokset saa kun tekee samaan aikaan kädellä + suulla.

Vierailija
34/65 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkittäminen ja hidastelu etenkin alussa on kiva.

Vierailija
35/65 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka karstoittaa sitä terskaa, tai niille rekkamiehen pastilleille jotka nakottavat persrei'än ympärillä? Kai sulla joku jippo on niiden varalle?

Vierailija
36/65 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta välilihan nuoleminen on hänestä herkkua :)

Vierailija
37/65 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri noinhan se homma yleensäkin hoidetaan, mites sitten muuten.

Mutta minunkin mies hörähti tuolle NUUHKIMISELLE! Aika epäilyttävä homma kaikenkaikkiaan, kannattaa lopettaa sellainen.

Ja tosiaan joillain miehillä lakkaa seisomasta kun laittaa sormensa lähellekään peräreikää.

Lisään vielä että kiveksiäkin kannattaa nuolla.

Vierailija
38/65 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se saa laukeamaan vaan aika nopsaan, joten kannattaa välillä vaihtaa vain toiseen.

Vierailija
39/65 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin tehdä käsitöitä ja aina nielen spermat. Miehiltä olen saanut ylistävää palautetta myöskin näin.

Vierailija
40/65 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs G-piste? Kuinka hoidat sen? Mä painelen sitä kielelläni hellästi niin et takuulla mälli lentää alta aikayksikön ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi