Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan kuin mieheni olisi loukkaantunut, kun en halunnut lähteä kanssaan lähiöbaariin.

Vierailija
20.07.2012 |

Olisiko mun pitänyt mennä? Mieskään ei ole lähtenyt yksin.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

MINUN kanssani baariin, mutta kyse olikin siitä, että mies halusi mennä BAARIIN ja minä olinkin veruke. Mies ravaa siellä usein eikä tosiaankaan kysele minulta, voiko mennä, vaan kertoo jälkikäteen. Olisi hauska olla joskus miehen ykkösprioriteetti.

ap

Mitä se haittaa, että se sinne yksin meni? Mä en tajua tuollaista, että jos itse ei halua tai pääse, niin sitten ei toinenkaan saisi mennä. Ei ihme, että parisuhdetta pidetään pallona nilkassa!

Vierailija
2/10 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehesi pyysi sinua mukaan, olisit mielestäni voinut lähteä. Olisiko hän halunnut viettää aikaa kanssasi, jutella?

Itse en ole käynyt mieheni kanssa pitkään aikaan missään, lähibaarissa tai ulkona syömässä kahdestaan. Olisin todella iloinen, jos hän pyytäisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Jos miehesi pyysi sinua mukaan, olisit mielestäni voinut lähteä. Olisiko hän halunnut viettää aikaa kanssasi, jutella? Itse en ole käynyt mieheni kanssa pitkään aikaan missään, lähibaarissa tai ulkona syömässä kahdestaan. Olisin todella iloinen, jos hän pyytäisi.

Vierailija
4/10 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähiöbaarin kapakkaruusua saa. En viihdy punanenäisten örisijöitten ja alkoholistien keskellä. Ihan hirveän mielelläni olen kyllä mieheni kanssa ja juttelisin. Mies ei juttele juurikaan minulle vaan mieluummin niitten baarissa istujien kanssa.

ap

Vierailija
5/10 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollutkaan kyse minun kanssani menemisestä ja olemisesta vaan se baari oli pääasia. Sinne lähti mies vaikka pyysin, ettei mene. Paska!

Vierailija
6/10 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä päin vastoin, mulla tylsää kun mies ei suostu lähtemään, ois kiva käydä lähiöbaarissa.. lähde nyt edes joskus sen kanssa:)

Vierailija
7/10 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
8/10 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ryyppäämässä, vaikka muutama lasi päivän mittaan nautittiinkin.

Olenko kohtuuton, kun minä loukkaannuin siitä, että mies menikin yksin?

ap

Vierailija
9/10 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se haittaa, että se sinne yksin meni? Mä en tajua tuollaista, että jos itse ei halua tai pääse, niin sitten ei toinenkaan saisi mennä. Ei ihme, että parisuhdetta pidetään pallona nilkassa!

Vierailija
10/10 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi sun miehellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi