Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyperventiloinnista tietäviä?

Vierailija
08.07.2012 |

Voiko elimistö hyperventiloida kroonisesti siis ikäänkuin olisi jatkuvasti päällä lievä kohtaus? Jotenkin tiedostaa sydämenlyönnit paremman ei kuitenkaan hakkaa hullunlailla,tunne et happea on heikonlaisesti,haukottelu vie ikäänkuin hengityksen perille asti.. vaikea selittää,olo kuin kroppa olisi kokoajan stressitilassa? Joskus herään siihen et tuntuu et ei saa henkeä ja se pelästyttää niin et sydän hakkaa ja tulee vähän pistelevä olo tai puutunut tai miten sen nyt kuvais..? Huomaan et hengitys on jotenkin hätäistä ja uloshengitys lyhyt silloin kun tuo olo on päällä. Syvään huokailu helpottaa myös. Mitähän mun pitäis näistä oireista aatella,kuulostaako edes hyperventiloinnilta vai onkohan mulla jokin kamala sydänvika.. MYös joskus tunne et puhuminenkin hengästyttää. Liikunta ei aiheuta näitä oireita kuitenkaan. Autttakaas epätietoista.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai käy lääkärillä.

Vierailija
2/5 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en oikein usko. Ei auta keuhkoputkialaajentavat lääkkeet. Tunnustan olen kokeillut kun oikein on ollut hankalampi olo. Mieheltä löytyy.. Olo saattaa helpottua kun teen jotain muuta "lähden siis pois tilanteesta".. varmaan hyvä neuvo tuo murehdi vähemmän ja lähde lenkille,aion kokeeilla. Olen käynyt lääkärillä vähän tähän liittyen epäilen nyt. Tunne et on pala kurkussa vaikea niellä.. Jos ei asiaa ajattele menee ihan ok. Mut joskus en pääse ssiitä eroon ja sit saa kyllä työntää aamupalankin sivuun:( Menisittekö uudelleen lääkärille?ap

Vierailija
4/5 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en oikein usko. Ei auta keuhkoputkialaajentavat lääkkeet. Tunnustan olen kokeillut kun oikein on ollut hankalampi olo. Mieheltä löytyy.. Olo saattaa helpottua kun teen jotain muuta "lähden siis pois tilanteesta".. varmaan hyvä neuvo tuo murehdi vähemmän ja lähde lenkille,aion kokeeilla. Olen käynyt lääkärillä vähän tähän liittyen epäilen nyt. Tunne et on pala kurkussa vaikea niellä.. Jos ei asiaa ajattele menee ihan ok. Mut joskus en pääse ssiitä eroon ja sit saa kyllä työntää aamupalankin sivuun:( Menisittekö uudelleen lääkärille?ap

missa saat ponnistella onnistuaksesi.

Minulle laakari snoi kerran etta kukaan ei ole saanut paniikkikohtausta juostessa!

Pala kurkussa on saman tylsistymisen oire.

Vierailija
5/5 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saattaa olla. On sellainen fiilis et haluais päästä ittensä herraksi. Varmaan pukkaa neljänkympin kriisiä sitten. lapset on vissiin tehty ja kotona hoidettu,edessä jotain mutta mitä? Mä olen ihan onnellinen siitä mitä mulla on mut jotenki en oo tyytyväinen itteeni.ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän