♥ JouluTonttujen Perjantai ♥
Kommentit (36)
Onnea hilarius-hiirelle ja koko perhelle! Nyt sitten vain nauttimaan siitä vauvantuoksuisesta arjesta. :)
Perästä tullaan joo kai joskus, vaikka nyt tuntuukin, ettei tää täältä koskaan tule ulos.
Tansku: Olipas ihana runo. :)
Hilarius-hiiren perheelle pikku vesselistä:)
Niin niitä vain tupsahtelee melkein jo päivittäin:)
Jokohan Lilla79 on saanut vauvelinsa, kyllä varmaan kun ei täälläkään ole näkynyt!
Rölli-peikko ja tylpykät 34+6
P.s täälläkin sataa lunta ja maa on jo ihan valkoinen JEEEE
Paljon onnea h-h:lle, ja tietysti koko perheelle!!!
Ja Tansku: oli tosi ihana runo! Taidanpa kirjoitella muistiin...
Tänne kuuluu: ei mitään. Eilen koko päivän menkkajomotuksia alamasulla, ja sellasiakin vihlasuja alakerrassa, että meinas täti pudota välillä polvilleen. Mutta siinäpä ne..
Kassiakin jo aloin peräti vähän pakkailla, en varmaan muuten vielä mutta kun toi ukkeli jaksaa joka välis siitä jauhaa. Saapahan nyt sitten mielenrauhan, ehkä? (turha toivo..) Raukka on paljon enemmän tules ku minä, vähänkin jos ähkäsen tai pitelen masua tms. niin se olis suunnilleen jo lähös synnärille. Voi odottavan aika (itse kullakin..) käydä vielä pitkäksi.
Jaahans, nythän se miekkonen saapui kotiin. Pitää mennä pusuttamaan..
Lizzbeth ja myyryläinen 36+3
[color=blue]Tuhat halausta pienen pojan johdosta!! ♥[/color]
Voi kuinka noita uutisia ei kyllästy lukemaan!! :DD Vaikka kade oonki niin silti niin onnellinen kaikkien puolesta!!!!! :X
Itse varasin juuri ajan vyöhyketerapeutille ensi viikon tiistaiksi.Saapi nähdä tapahtuuko sitten mitään mutta eipähän mua voi ainakaan saamattomuudesta syyttää ;)))
Sain taas jonku ihme energialatauksen ja tuntuu siltä että ehkä mäkin vielä joskus tästä pääsen synnyttää :OOO
Neuvolassa ei mitään uutta..vauva vaan omituisessa asennossa oli..harjoittelijalla oli vaikeuksia löytää s-äänet kun meidän nappula yritti venkoilla ;) Ilmeisesti sillä on selkä mun selän puolella :)
Nyt mä siirryn taas taustalle odottelemaan lisää vauva uutisia!!!
-Tiggr
Hilarius-hiirelle ja perheelle. Ihanaa, että kaikki meni hyvin ja perheenne on nyt kasvanut pikkupojalla :)
SnowApple + iso masuvauva
Onnittelut Hilarius-Hiirelle ja koko perheelle!!!
Tumble & Wriggler
ps. meilla on jaanyt lumi talojen katoille ja puihin ja pensaisiin - melkein kuin olis Suomessa :-)
OLIN ÄITIPOLILLA TÄNÄÄN JA KAIKKI HYVIN.
VAUVAN PÄÄ EI OLLUT KIINNITTYNYT EIKÄ KUNNOLLA LASKEUTUNUT VIELÄKÄÄN JA MULLA LANTIOSSA AHTAUTTA,KATSOTTIIN RÖNTGENKUVIA.
VAUVAN PAINOARVIO 4230G(OHO!!) JA RAKKAAT PALSTAKAMUT:
VAUVAMME SYNTYY MAANANTAINA 28.11 KEISARINLEIKKAUKSELLA!!!! =) =) =)JEEEEEEE!
OLEN NIIN ONNELLINEN JA HELPOTTUNUT!!!SAIN SEKTION ILMAN MUKINOITA JA LÄÄKÄRIKIN OLI TOSI MUKAVA TÄLLÄ KERTAA!!!KERRON KUULUMISIA SITTEN KUN VOIN,SEKTIOSSAHAN ON OLTAVA MONTA PÄIVÄÄ(YLEENSÄ 5) SAIRAALASSA!!!!
äitiliini ja vauva rv 39+0
palaan paremmalla ajalla,nyt kiire,laitoin vain hyvät uutiset tänne...!
oman ihmeen syntymästä, ja paljon mukavia seikkailuja pienen pojan elämään! Nauttikaa!
Tsemppiä myös äitiliinille, mahtavaa, että teilläkin on pian pikkuinen kainalossa eikä enää inhoja vaivoja ja tätä kypsyyntynyttä mielialaa aiheuttaen piilossa tuolla jossain vatsapeitteiden alla! KAikkea hyvää maanantaille!
Nyt takaisin siivoukseen,
Vitanova rv 35+1, vielä vaivainen
Onneaaaaaaa Hilarius-Hiiri pojun syntymän johdosta=)näin me joulumammat aletaan " jakaantumaan" =)ihanaaaaa!!!!!!!!!
Tänään ollu tooooooosi vaivanen olo,.taitaa kaveri alkaa tehä tietä itelleen ku on semmonen painontunne alapääs,.toivon kyl et ny ei enää pyöris masus,.
Huomena sitte 12mais kaik muksut mummulaan ,.ja me päästään kahen JOULUOSTOKSILLE ja SYÖMÄÄN=)su haetaan joskus ku herätään,.........eipä olla kahen oltu ku viimeks syyskuus hääpäivänä=)
Maanantaina neuvola 12.30,.saa kyl kattoo kohdunsuun tilanteen,.ollu nimittäin aikas napakoita suppareita...
Annoralle myös Onnittelut====)))))))))))))))))
Quarra-onkohan päässy tositoimiin?????????
Mukavata perjantaita KAIKILLE=)
t;Amanda 36+5
paljon onnea hilarius-hiiri=)!!!!!!!!!jouluiset alkaa urakalla saada nyyttinsä!
Tyttö tahtoi maailmaan 22.11.2005 klo 2.27 15 t ja 27 min uurastuksen jälkeen, josta ponnistus kesti 52 minuuttia papereiden mukaan... ei se noin pitkältä avalta tuntunut :)
Painoa tyttösellä oli 3170g ja pituutta 47cm.
Täällä tissituokioita harjoitellen aika kuluu.. jospa se siitä vielä onnistuisi kunnolla.
Olo mahdottoman onnellinen kun viimein kotona oman perheen kanssa. :)
Onnittelut myös muille vauvan saanneille ja jaksamista niille joilla uurastus vielä edessä :)
Kikero kera pikuisen tytön tyllerön
Jospas täältäkin pian päästäisiin perässä...! Paljon onnea vielä kerran!
t. haisuli77 ja muksautteleva masuasukki 37+0
Ei olla vielä tositoimissa... huomenna aamusta.. *apuaaaaaaaaa!!!*
Onnea kaikille vauvansa saaneille, kikerolle, hilarius-hiirelle... Olikohan muita.. :D Ei enää muista..
Nyt ajatukset solmussa, siirryn tekemään omaa aloitusta huomisen koitoksesta. Pelottaa niin että ei tahdo kyetä olemaan ollenkaan..
Quarra
Kikero79:lle ja Hilarius-hiirelle onnittelut nyyteistään!! *odottaa myös kovasti omansa näkevänsä..*
Tikru_82: Mulla myös vauva rt:ssä, mutta selkä omaa selkärankaani vasten. Outo olo, kun edelliset ovat olleet selkä vatsaa kohti. Liikkeet tuntuu tosi möykkyisiltä, kun on kaikki raajat tuossa vatsanahan alla.
Oma napa paukkuu ja pullistelee. Tänään tuli 36 viikkoa täyteen ja se jo tuntuu joltakin, vaikka en uskalla toivoakaan, että tässä piankin jotakin tapahtuisi. Eilen olin ostoksilla 4 tuntia ja sain kaikki joululahjat johonkin kuosiin. Olin illalla kyllä tosi kipeä ja alapäässä tuntui kova poraaminen. Tänään kävin kampaajalla ja oltiin mummolassa koko päivä. Pienikin rasitus aiheuttaa repimisen tunnetta alhaalla. Ja vatsa on tosi alhaalla. Jatkuva menkkamainen jomotus ja pingottunut olo.
Vaikka on kaksi synnytystä takana, on olo kuin ensikertalaisella. Ne kun käynnistettiin yliajalla, enkä ollut yhtään avautunut/ kohdunkaula lyhentynyt eli " raakana" saliin. Nyt on aivan eri fiilikset ja oikein odotan jotakin tapahtuvaksi. Maanantaina ä-poli, täytyy ässillä yrittää pehmittää tilannetta ja sunnuntaina esikoisen kanssa perhekirkkoon kuuntelemaan hoosiannaa (ei tule käytyä joulukirkossa, eikä muutenkaan vuoden aikana, tuo on ollut meille sellainen joulun aloitus) ja vielä joulun avauksessa *kunpa tulisi enemmän lunta*.
Senkki ja kirjahyllyt vieläkin hiomatta ja maalaamatta, sekin voisi auttaa supistelemaan... Mitä sitä ei sen eteenkään tekisi... Vieraitakin huomenna tulossa, täytyy viimeistellä niiden joululahjat.
Äideistä vielä. Anoppi on aika nuori (kun on mieskin) ja vielä työelämässä mukana. Ottaa asiat käytännön kannalta ja innostuu kun on vauva syntynyt; sai pienen kriisinkin (heh), kun ei ollut ajatellut, että me tehtäisiin kolmas lapsi. Mutta on kivasti lasten elämässä mukana, välimatkaa sopivat 75 kilsaa. Oma äiti asuu 7 km:n päässä. Vanhempani muuttivat samalle paikkakunnalle hieman ennen esikoisen syntymää, kun sitä ehdotin. Ovat olleet korvaamaton apu, kun mulla on vasta vähän aikaa ollut ajokortti ja nytkin on vain yksi auto meillä käytössä. On ollut koko ajan mukana lasten elämässä aktiivisesti, mutta sopivan hienotunteisesti. Hoiti esikoista vuoden, kun olin välillä töissä. Nyt hoitaa kuopusta miehen ollessa töissä, kun en pysty sitä enää nostamaan. En tiedä, miten heitä kiittäisin. Ei olisi meillä varmaan kolmatta lasta edes mietitty, jos ei olisi vanhemmista noin paljon apua.
Nyt vielä viimeiset iltapuuhat, tulihan löpinää...
*Kitta75 ja masuvauva rv 36 tasan!!*
" Miten pienet pojat valmistetaan...
..ensin aamukastetta laitetaan
pieneen kultaiseen rasiaan.
Hopeaa enkelin siivestä ripotetaan
ja auringon valolla sekoitetaan...
..näin pienet pojat valmistetaan."
Ihanaa vauva-arkea!!!
Tansku