Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alle kuukauden ikäinen hoitoon isovanhemmille?

Vierailija
20.07.2012 |

Miehelleni ja minulle on tullut riitaa vauvan hoitoon laittamisesta. Ensimmäinen lapsemme on nyt kolmiviikkoinen ja on ollut kaksi kertaa isovanhemmilla hoidossa (noin 6 tuntia molemmilla kerroilla). Mieheni mielestä lapsen voisi jättää kerran viikossa tuoksi ajaksi isovanhemmilleni hoitoon, jotta saisimme "omaa" aikaa. Hän ei näe asiassa mitään ongelmaa, koska vauva on pulloruokinnassa. Minulla taas sydän meinaa särkyä, kun mietin että vauva pitää jättää, vaikka isovanhemmat luotettavia ovatkin. Tästä mies sitten suuttuu ja on ruvennut mököttämään, koska tunteiluni on kuulemma järjetöntä.

Nuo kaksi kertaa, kun vauva on ollut hoidossa, niin mieheni olisi pitänyt olla vauvan kanssa kahdestaan, mutta veikin vauvan sitten isovanhemmille hoitoon.

Miten ihmeessä JÄRJELLISESTI perustelen tämän miehelleni, kun pelkkään tunteeseen vetoaminen ei riitä??? Annatteko te muut tämän ikäistä vauvaa isovanhemmille hoitoon??

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä todellakin olen jättänyt lapsiani hänelle ihan vastasyntyneestä lähtien. Vierastusikäsitä en jättäisi ikinä mummulle, joka ole lapselle läheinen. Mun mielestä on ihan hirveetä, kun nää koko vauva-ajan lapsessaan kiinni roikkuneet äidit lähtee sitten viikon matkalle lepäämään, kun vauva on vähän päälle vuoden. SE on todella haitallista. Mitä ihmeen haittaa siitä on, jos isovanhempi on vauvalle läheinen alusta asti? Ei mitään!

Vierailija
22/24 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollaiselle parisuhteelle missä ollaan jo suunnilleen kriisissä kun pariviikkoisen vauvan vuoksi ei saada viettää tarpeeksi aikaa yhdessä.

Järki käteen! Tuon ikäistä ei jätetä muille hoitoon. Nyt on vakavan keskustelun paikka. Miehesi ei taida ymmärtää mitä vauva tuo tullessaan ja että muutos on nyt pysyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapselle läheisiä muuta kun jättämällä kolmiviikkoinen vauva sinne hoitoon ja mielellään yöksi..?

Vierailija
24/24 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannata jättää vauvaa ennen kuin on itse siihen valmis. Turhaa pahaa mieltä vaan.. Tuskin vauva rikki menee yhdestä yöstä, mutta jos asia aiheuttaa äidille ahdistusta, niin ei kannata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi