Mistä h**vetistä löytäisin miehen, joka täyttäisi toiveeni?
Ja tässäpä toiveeni: huumorintajuinen, romanttinen, penkkiurheilija, elokuvankatsoja, muusikinrakastaja, sosiaalinen, lapsirakas, töitä tekevä ja viina ei ole ongelma. Rakastaa seksiä ja minua. Ulkonäöllä ei merkitystä, mutta pituutta saisi olla väh. 180cm. Ja ikää +35 v.
Jos tällainen löytyisi, niin onnesta pakahtuisin.
Kommentit (23)
paitsi että oma 175cm ja alle 30v. Eikä hirveen romanttinenkaan. Ja tietenkään se ei tykkää susta vaan musta:P
Eikö toi nyt ole aika perusmies noi sun vaatimukset. Luulisi että löytyisi vaikka kuinka.
ja ero on vireillä. En ole mistään erityisemmin etsinyt, mutta kovasti on sellainen tunne, etten ikinä saa kokea suhdetta, jollaista toivon. Minä en ole mikään kaunokainen, mutta täytän tuon toivelistani.
Tahtoisin elää suhteessa, jossa ei tarvitse pelätä. Ja tahtoisin rakastaa!
mutta kun pituutta on 173 niin ei auta. Voe voe.
No penkkiurheilija en kyllä ole, kansakunnan pahin syöpä se on.
Suuri himo heillä viedä pitkät miehet. Seurauksena keskimittaisten miesten pitää valita itseään pidempiä naisia.
Perustelu yleensä: lapsistani ei tule sitten lyhyitä kun mies on niin pitkä. Eräskin sukulainen 195 cm ja kaikki tyttöystävänsä ja avokas olleet ainakin alle 165, pikemminkin alle 155 cm lienee lähempänä.
Mistä kumpuaa lyhyiden naisten valtava halua hyväksyä vain 25-35 cm itseään pidempiä miehiä kumppaneiksensa?
asiaa jo monta vuotta, niin siksi kirjoittelen nyt tänne. Purkaakseni tunteitani. Ero ei ole helppo : (
Mutta silti jaksan toivoa ja haaveilla. Eihän se ole kiellettyä.
Ja herra 173cm, piristit päivääni : )
asiaa jo monta vuotta, niin siksi kirjoittelen nyt tänne. Purkaakseni tunteitani. Ero ei ole helppo : (
Pitää ajatella optimistisesti, että pahempi virhe puolisonvalinnassa on toki moka, mutta fiksu ei tee ainakaan sitä samaa enää toisella kierroksella.
Sulla on aika monta vaatimusta. Tehdään pieni jakolasku.
Suomen kansalaisia: 5,4 miljoonaa,joista
miehiä karkeasti 2,7 miljoonaa, joista
huumorintajuisia 1,35 miljoonaa, joista
romanttisia 675 000, joista
penkkiurheilijoita 337 000, joista
elokuvankatsojia 169 000, joista
musiikinrakastajia 84 000, joista
sosiaalisia 42 000, joista
lapsirakkaita 21 000, joista
töitä tekeviä 10 500, joista
5300:lle viina ei ole ongelma, joista
2600 Rakastaa seksiä, joista
670 voisi rakastaa sinua, joista
219 on väh. 180cm, joista
110:llä on ikää +35 v.
Toivomiasi miehiä on siis Suomessa noin 100 kpl, ja oletettavasti suuri osa varattuja / naimisissa.
Onnea matkaan!
etten varmaan ikinä voi olla onnellinen, niin positiivinen ajattelu kumpuaa vain jostain. Vaikka mieheni melkein sai sen minusta vuosien saatossa katoamaan.
Jossain se urho lymyää, tiedän sen!
Tosin en ole eronnut tuosta paska kasasta vielä joka syyllistää minua. Kerro jos löydät jostain.
jos joskus vielä saan rakastaa. Kiitos kaikille kommentoijille, olette ihania!
Ratkeisi läheisyydentarve ym kerralla, eikä tarvitse erota.
Olen 184 cm, perheellinen, akateemisesti koulutettu menestyvä mies ja mulla on ainaa välillä salarakas ? eikä aikomustakaan erota.
Sulla on aika monta vaatimusta. Tehdään pieni jakolasku.
Suomen kansalaisia: 5,4 miljoonaa,joista
miehiä karkeasti 2,7 miljoonaa, joista
huumorintajuisia 1,35 miljoonaa, joista
romanttisia 675 000, joista
penkkiurheilijoita 337 000, joista
elokuvankatsojia 169 000, joista
musiikinrakastajia 84 000, joista
sosiaalisia 42 000, joista
lapsirakkaita 21 000, joista
töitä tekeviä 10 500, joista
5300:lle viina ei ole ongelma, joista
2600 Rakastaa seksiä, joista
670 voisi rakastaa sinua, joista
219 on väh. 180cm, joista
110:llä on ikää +35 v.Toivomiasi miehiä on siis Suomessa noin 100 kpl, ja oletettavasti suuri osa varattuja / naimisissa.
Onnea matkaan!
Kaikki eivät ole toisensa pois sulkevia. Jos tuollaisen hassun laskelman haluaa tehdä, kannattaa huomioida, että jo valitussa ryhmässä joku ominaisuus voi olla hyvinkin yleinen. Jos aloitan vaikka näin:
Kelpaisi teoriassa ikäluokat 1972-1981 eli 10 ikäluokkaa = noin 320 000 naista joista:
- 5% on riittävän älykkäitä = 16000
- ja näistä 90% on riittävän huumorintajuisia (eli älykkäistä suurin osa on yleensä huumorintajuisia) = 14400
- alle 170 cm pitkiä = 75% = 10800
- NT-persoonallisuustyypin omaavia (MBTI) = 8-10%
koko väestöstä, mutta noin älykkäistä 50% = 5400
- heistä vapaita (tai vapautumassa tarvittaessa) korkeintaan 15% = 810
- heistä BMI alle 24 = 80% = ~650
- kelvollisia lasten kasvattajiksi 85% = 550
- savuttomia, alkoholiongelmattomia, silikoonittomia, rakennekynnettömiä, ei-turhamaisia edellisistä = 80% = 440
- päättäväisiä, harkitsevia ja terveen itsetuntemuksen ja -tunnon omaavia = 50% = 220
- edellisistä jotka siis yhä vapaita on ei-masentuneita tai ei-totaali-uraohjuksia korkeintaan 25% = 55
- edellisistä ei-pettäjiä tai sarja-avioitujia = 50% = 27
- Kehä III sisäpuolelta = 30% = 9
Kun tiedostaa että kaikkea ei voi saada ja todellisuudessa kaikista kriteereistä voi joustaa, saattaa jopa löytää kumppanin. Ja jos on tiukat kriteerit on varmaan helpointa löytää puoliso harrastuksen tms. parista.
Missäs välissä ne penkkiurheilijat sitten kuuntelevat musiikkia, katsovat elokuvia ja harrastavat seksiä, kun kaikki aika menee sen urheilun seuraamiseen? Seksiä tosin ehtii harrastaa ottelutauoilla.
Luojan kiitos oma mieheni ei ole penkkiurheilija. Oma isä oli ja on edelleen. Varsinkin viikonloput piti olla aina kusi sukassa, kun isä katsoi ja kuunteli joka halvatun urheilulähetyksen. Vieläkin puistattaa, kun muistan sunnuntait ja Musiikkia ja urheilua -ohjelmat. Nyt maksukanavien myötä urheilua tulee päivät ja yöt, äiti pääsee siitä mökästä eroon vain lähtemällä ulos.
Mutta ei se mitään, minä heilautan taikasauvaani ja *puf* unelmiesi mies astelee elämääsi ensi viikolla :)
puuttuu, niin ei ehkä maailma kaatuisi :)
Ja salarakas-jutut ei EHKÄ ole minun juttuni. Minä onneton kärähtäisin heti.
Laskelmien tekijöille vielä kymmenen pistettä! Imartelevaa, että joku paneutuu ongelmaani noin perusteellisesti : D
Suuri himo heillä viedä pitkät miehet. Seurauksena keskimittaisten miesten pitää valita itseään pidempiä naisia.
Perustelu yleensä: lapsistani ei tule sitten lyhyitä kun mies on niin pitkä. Eräskin sukulainen 195 cm ja kaikki tyttöystävänsä ja avokas olleet ainakin alle 165, pikemminkin alle 155 cm lienee lähempänä.
Mistä kumpuaa lyhyiden naisten valtava halua hyväksyä vain 25-35 cm itseään pidempiä miehiä kumppaneiksensa?
mutta en ole tietoisesti etsinyt niin pitkään miestä... tuli vaan kohdalle osu ja upposi
Olen seurustelut 170cm ylöspäin kyllä...
mutta pitkä mies on arjen helpottaja kun ei aina jaksa raahata keittiöjakkaraa että ylettyy, helpompaa huuta miestä avuksi! ja aina jokapaikkaa ei edes mahdu se jakkara... mies mahtuu =)
ja romanttisuudesta en nyt tiiä... mut eipä oo niin häirinnyt
ja musiikin harrasjalta en tiedä minkälaista tasoa tarkoitat mutta kuunneella samanlaista musaa,
katsotaa leffoja (itse pidä mm. toiminnasta, kauhusta trilleri, komedia jne..)
noh penkkiurheiliakaan oo nyt mikään fanaattinen, mutta kyllä sitä jääkiekko katsottiin yhdessä enemmän ja vähemmän..
ap:n todellinen ongelma on että ap ei vastaa ainoankaan miehen toiveita....
Molemmat muuttuu vuosien aikana uskomattoman paljon. Yleensä kaikki alkavat muistuttaa vanhempiaan. Jos löydät jonkun jolla miellyttävät vanhemmat, tulee niiden pojastakin ajan myötä mitä parhain puoliso sulle.