Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä h**vetistä löytäisin miehen, joka täyttäisi toiveeni?

Vierailija
20.07.2012 |

Ja tässäpä toiveeni: huumorintajuinen, romanttinen, penkkiurheilija, elokuvankatsoja, muusikinrakastaja, sosiaalinen, lapsirakas, töitä tekevä ja viina ei ole ongelma. Rakastaa seksiä ja minua. Ulkonäöllä ei merkitystä, mutta pituutta saisi olla väh. 180cm. Ja ikää +35 v.

Jos tällainen löytyisi, niin onnesta pakahtuisin.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh. Osui silmään iltiksen linkistä..

Sairaan hyvät noi matikkaosiot. Käyttäisin vielä omia saumojani korostaakseni määrettä kehä 4 sisältä.. =)

Itse just 182 / 100kg, treenattukin.

Löytääkseni mamman jonka kanssa olen viihtynyt 19.5v ajoin autolla, prätkällä ja pakulla ja kaikella pitkälle yli miljoona kilometriä ympäri Suomea (vähän muuallakin) ja koeajoin satoja sopivaksi katsomiani kandidaatteja. Useimmat hylkypotilaat eivät osanneet kokata tai heillä oli joku päähänpinttymä jostain asiasta / periaatepalikka.

Sitten kun sellaisen mimmin löysi, jolla oli ne piitkät hiukset, joka ei pakkeloi kokopäiväisesti ollakseen söpö, osasi kokata ja jonka kitukasvuisista geeneistä osasi päätellä, että tuosta ei tule lastenkaan jälkeen yhtä paksu kun itse olen ja kaikinpuolin saattaisi jälkikasvun evoluution kannalta asialliseen keskikokoiseen kastiin ja jaksaa hirnua mun mukahauskoille jutuilleni, nii ihan jo toisena yökylän aamuna osasi kysyä, että leikittäiskö kotia.

Nyt on ollut hauska lueskella naisten carpediem treffi-ilmoja mamin kanssa, että mitä nykynaiset aattelevat ja miksei ikinä natsaa seksiä enempää:

-Lapsirakas pitäisi olla, varsinkin naisen edellisten liittojen lasten.

-Urheilla pitäisi päivät pitkät.

-Kulttuuria ja teatteria.

-Piletystä.

-Tumma ja komee. (Naiset on pitkiä ja komeita).

-Rahaa, että ranteet paukkuu.

-Sosiaalinen status kaupungin katolla.

-Eli pitäisi olla sikarikas intellektuelli, joka kannattaa vihreitä arvoja ja kirppisjutskaa.

Silleen se menee.

Onneksi muruni löysin ja jos tuo lähtisi pitkäkullisen matkaan, niin pulassa olisi poika tää.

Vierailija
22/23 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri himo heillä viedä pitkät miehet. Seurauksena keskimittaisten miesten pitää valita itseään pidempiä naisia.

Perustelu yleensä: lapsistani ei tule sitten lyhyitä kun mies on niin pitkä. Eräskin sukulainen 195 cm ja kaikki tyttöystävänsä ja avokas olleet ainakin alle 165, pikemminkin alle 155 cm lienee lähempänä.

Mistä kumpuaa lyhyiden naisten valtava halua hyväksyä vain 25-35 cm itseään pidempiä miehiä kumppaneiksensa?

Tutustuimme vaimoni kanssa aikanaan deitti-sivujen kautta, vuosikausia sitten. Kuvia ei siihen aikaan niissä ollut. Vaikka numeeriset tiedot oli, hän harmitteli etten ollutkaan vaalea ja pitkä. Olen kuitenkin häntä reilun 15 cm pidempi, ja vielä selvästi pidempi olisi pitänyt olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ihmiset ihmisenä ja katso mitä elämä eteen tuo. Jotenkin ihmisten lokeroiminen ja kumppanin etsiminen kriteerien perusteella on minusta älytöntä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän