Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 42-vuotias kypsä mummiksi?

Vierailija
20.07.2012 |

Poikani tyttöystävä on raskaana ja olen 42 kun lapsi syntyy. Olenko mielestänne kypsä isoäidiksi?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuttava tuli mummoks 32 vuotiaana ja ihan kypsä oli.

Vierailija
2/10 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitini oli 39 kun tuli mummiksi,ja jos tyttäreni tekee saman ikäisenä lapsen kuin minä,olen mummi 40 vuotiaana.(toivottavasti ei nyt kuitenkaan matksisi äitiä)

että joo on vastaukseni. voihan että et ole koskaan kypsä mummiksi,niin kuin nykyinen anoppini joka ei edelleenkä myönnä olevansa mummi vaikka toisiksi nuorin on 6 vuotias.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millai siihen tarvii olla kypsä? Älytöntä. Eiköhän se oo tärkeempää että tulevat vanhemmat on valmiita.

Vierailija
4/10 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monille nuorena mummoutununeille se on psyykkisesti paha paikka tulla "mummoksi", silloin ei ehkä ole ihan henkisesti valmis kyseiseen hienoon titteliin.

Mutta s eon sitten kunkin oma ongelma.

Oma äitini oli 43v kun tein hänestä mummon ja tuplamummoksi tuli ollessaan 45v (olin juuri täyttänyt 26v) ja hän ei olisi voinut ylpeämpi ja onnellisempi osastaan olla:-)

4v myöhemmin äiti kuoli.

Vierailija
5/10 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ihimiset ku ollaan kaikki nii erilaisia. Oma äitini tuli mummuksi ollesaan pikkusta vaille 40, nyt 46 ja ihana mummu kolomelle lapselle. Minusta on hienoa ku isovanhemmat jaksaa (ja haluaa) viettää aikaa lastenlasten kans.

Vierailija
6/10 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tukkanne mennyt harmaalle nutturalle? Oletteko alkaneet tuoksua pullalle? Onko tullut pakonomainen halu käyttää esiliinaa ja keittää pannukahvia ja läskisoosia?

Epätietoinen ap

Vierailija
7/10 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt ap, voit poistua takavasemmalle kypsymään henkisesti.

Onko tukkanne mennyt harmaalle nutturalle? Oletteko alkaneet tuoksua pullalle? Onko tullut pakonomainen halu käyttää esiliinaa ja keittää pannukahvia ja läskisoosia?

Epätietoinen ap

Vierailija
8/10 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku voi olla kypsä mummiksi kolmekymppisenä ja joku toinen ei vielä kahdeksankymppisenäkään.

Sehän riippuu ihan siitä millainen persoona ihmisellä on ja kuinka itse kokee mummiksi tulemisen.

Vierailija
9/10 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian vanhoja ollakseen siistejä äitejä, ja liian nuoria ollakseen mummoja.

Vierailija
10/10 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen vähän nuorempi ja olisin kypsä mummiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi