Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko Turkkilaiset miehet uskollisia?

Vierailija
20.07.2012 |

Voiko mennä naimisiin?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän joka maasta löydy ihan joka lähtöön.

Vierailija
2/11 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olen kuullut sanottavan että ranskalaiset pitävät rakastajattaria. Mutta en tiedä sen paikkaansapitävyydestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pieni osa kyllä :)Ja ne jotka mahdollisesti ovat täällä kasvaneet pienestä saakka(niitä on varmaan murto-osa)eivät ehkä ole niin kovia naistenmiehiä.Jos meinaat turkin kurdian naida niin koska niillä on kuitenkin hieman oma kulttuurinsa niin en suosittele ja he eivät edes tosissaan halua suomalaista vaimoa,trust me!

Turkin lomakohteista ei voi löytää kunnon miestä suomalaiselle!

Vierailija
4/11 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pieni osa kyllä :)Ja ne jotka mahdollisesti ovat täällä kasvaneet pienestä saakka(niitä on varmaan murto-osa)eivät ehkä ole niin kovia naistenmiehiä.Jos meinaat turkin kurdian naida niin koska niillä on kuitenkin hieman oma kulttuurinsa niin en suosittele ja he eivät edes tosissaan halua suomalaista vaimoa,trust me!

rakastaa vähän tämmöistä pyylevämpääkin

ap

Vierailija
5/11 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että uskollisuus riippuu kansalaisuudesta.

Se voi riippua, peitelläänkö pettämistä vai ei ja pidetäänkö sitä itsestään selvyytenä, miehelle kuuluvana oikeutena.

Jotkut ihmiset ovat luonnostaan yksiavioisia, toiset eivät ole. Niistä jotka eivät ole luonnostaan yksiavioisia, ei sellaisia tule ikinä.

Ne taas jotka ovat yksiavioisia, eivät petä koskaan. Eivät edes ääritilanteissa. Eivät edes ihan äärimmäisessä kännissä, tai jos partneri on pihdannut 5 v.

Suurin osa ihmisistä on jotakin tuolta väliltä.

Mä olen tuollainen luonnostaan yksiavioinen.

Vierailija
6/11 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska on läski

Vierailija
7/11 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkaan jos vaimo on pyöreä, vääräuskoinen ja hieman naivi.

Sori, mun vaan oli pakko kertoa sulle huonot uutiset. Hieman voi sattua nyt, mutta parempi sekin kuin odottaa miten käy.

Vierailija
8/11 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja susta. Jos epäilet jo tässä vaiheessa, tuskin kannattaa.

Vierailija
9/11 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkaan jos vaimo on pyöreä, vääräuskoinen ja hieman naivi.

Sori, mun vaan oli pakko kertoa sulle huonot uutiset. Hieman voi sattua nyt, mutta parempi sekin kuin odottaa miten käy.

Vierailija
10/11 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

22.v onnellisesti naimisissa uskollisen kanssa. Tiedän että Suomesta ei löytyisi ikinä miestä joka pitäisi alusta loppuun kuin kukkaa kämmenellä.

Vierailija
11/11 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

22.v onnellisesti naimisissa uskollisen kanssa. Tiedän että Suomesta ei löytyisi ikinä miestä joka pitäisi alusta loppuun kuin kukkaa kämmenellä.

Suomesta löydetty ja suomessa teinivuodet kasvanut.Nyt ollaan jo yli kolmenkympin.

Ja kyllä vaan,kokemuksesta,vaikka ei ihan henk.kohtasesta voin väittää että se on juuri niin kuin aiemmin sanoin!!

Mun mieskin kyllä yhtyy samaan!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän