Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi on parempi: tori.fi vai huutonet?

Vierailija
20.07.2012 |

Onko näissä joku selkeä ero? Onko jollain kokemusta, kummassa käy kauppa paremmin?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

myyjän kannalta katsottuna. Pitäisi maksaa että saa ominaisuuksia. En viitsi, joten myyn torilla.

Vierailija
2/13 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksikin laitoin kolme tavaraa myyntiin ja kaksi myytiin ekan tunnin aikana ja viimeinenkin vuorokauden kuluttua. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksikin laitoin kolme tavaraa myyntiin ja kaksi myytiin ekan tunnin aikana ja viimeinenkin vuorokauden kuluttua. :)

Vierailija
4/13 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ehdottomasti huuto.net, vaikka myyjänä siitä tuleekin itsellekin vähän kuluja. Sujuvampaa ja luotettavampaa.

Vierailija
5/13 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman palautetta en kyl näkemättä mitään ostais, eri asia sitten jos pääsee ite hakemaan tuotteen

Vierailija
6/13 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siellä toimii listaukset ym. paremmin ja on enempi käyttäjiä.

Vierailija
7/13 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin haluan tavaran heti. mulletoihetinyt :D

Vierailija
8/13 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin haluan tavaran heti. mulletoihetinyt :D

Vierailija
9/13 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta Huutis ainakin toimii hyvin ja hyvät lastenvaatteet menevät kaupaksi ihan kivoilla hinnoila. En ikinä saisi sellaisia summia paikalliselta lastenkirppikseltä.

Vierailija
10/13 |
30.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tori on tosi helppo paasta alkuun. Nopea myyda ja tavara loytaa omistajan tosi nopeasti kun vain hinnoittelee jarkevasti.

Vierailija
11/13 |
30.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toriin kun laittaa, saa päivystää puhelimen ääressä ja sitten väki käy katsomassa (lapsen fillari myynnissä), mutta ei osaa vielä päättää, "palataan asiaan". Hirveästi menee aikaa torin kanssa puljatessa.

Vierailija
12/13 |
30.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutis on helppo ja nopea, mutta myyjänä ärsyttää, että nykyään  joutuu aina 50 vuoden sisään myydyn pikkutavaran jälkeen avaamaan uuden tilin. Isompien (takkeja, pyöriä tms.) tavaroiden kohdalla ei ehkä niin harmittaisi, mutta kun meillä on myytävänä just tätä tyyliin silli ja salaatti, mikä on muutenkin juuri sillä rajalla, että kannattaako kuvata/kuvailla/ladata/postittaa vai heittää suoraa mäkeen. Maksu ei ainakaan motivoi kierrättämään.

Toinen vaihtoehto ois tehdä isoja paketteja, mutta kuka oikeesti haluu 17 iiiiiihanaa tuikkukulhoa yhdellä huudolla...? Pari kertaa oon ton tyylistä kokeillut ja seuraksena on ollut yksityisviestejä, että haluttaisiin yksi mutta ei niitä sataa muuta. Olen sitten myynyt sähköpostilla huutokaupan ohi.

No, meitä on useampi perheenjäsen ja myydään sitten kevät minun profiilista, kesä miehen nimissä ja syksyn hoitaa anoppi (eli minä hänen nimissään).

Tori on mielestäni ihan hirveän sekainen ulkoisesti eikä myyjien taustoista ole mitään tietoa, joten sieltä en osta mitään, mitä en pysty itse noutamaan ja maksamaan käteisellä.

Vierailija
13/13 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2013 klo 18:09"]

Huutis on helppo ja nopea, mutta myyjänä ärsyttää, että nykyään  joutuu aina 50 vuoden sisään myydyn pikkutavaran jälkeen avaamaan uuden tilin. Isompien (takkeja, pyöriä tms.) tavaroiden kohdalla ei ehkä niin harmittaisi, mutta kun meillä on myytävänä just tätä tyyliin silli ja salaatti, mikä on muutenkin juuri sillä rajalla, että kannattaako kuvata/kuvailla/ladata/postittaa vai heittää suoraa mäkeen. Maksu ei ainakaan motivoi kierrättämään.

Toinen vaihtoehto ois tehdä isoja paketteja, mutta kuka oikeesti haluu 17 iiiiiihanaa tuikkukulhoa yhdellä huudolla...? Pari kertaa oon ton tyylistä kokeillut ja seuraksena on ollut yksityisviestejä, että haluttaisiin yksi mutta ei niitä sataa muuta. Olen sitten myynyt sähköpostilla huutokaupan ohi.

No, meitä on useampi perheenjäsen ja myydään sitten kevät minun profiilista, kesä miehen nimissä ja syksyn hoitaa anoppi (eli minä hänen nimissään).

Tori on mielestäni ihan hirveän sekainen ulkoisesti eikä myyjien taustoista ole mitään tietoa, joten sieltä en osta mitään, mitä en pysty itse noutamaan ja maksamaan käteisellä.

[/quote]

.

No sinähän käytät justiinsa ohjeiden mukaan... not!

Ymmärrän kyllä että rahastusmentaliteetti ärsyttää, mutta tuossa on kyllä kaikki katastrofin ainekset ilmassa luotettavuuden suhteen.

Eipä tuolla varmaan kannata enää mitään toisaalta yrittää myydäkään, kun eihän siellä käy ketään enää nykyään kun on niin pska systeemi ns. uudistuksen jälkeen:

http://tnsmetrix.tns-gallup.fi/public/details/PageImpressionCount/1374

.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi