Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naapurin äijä tuijottaa kun otan aurinkoa, oma akkansa paksu ku leivinuuni

Vierailija
20.07.2012 |

Muka leikkaa ruohoa ja touhuaa pihallaan, koko ajan aidan kupeessa. Pitää aurinkolaseja etten huomaisi miten nussii mua katseellaan. Aurinkorasvaa en voi levittää ettei äijä kilahtaisi täysin. Naapurin rouva vilahtaa välillä myös pihalla, crocksit on suonikohjuisissa jaloissa ja kantoliina peittää puolet eukosta ja saa näyttämään vielä leveämmältä kuin normaalisti.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että aloittaja taitaa haluta että tämä naapurin pitbull astuu häntä ja urakalla.

Pistää eteen kontillensa ja astuu kuin koira. Kuolakin valuu.

Sinä aloittaja narttu uikutat kuin kapinen piski sen pitbullin raa'assa käsittelyssä.

Kenties pitbull puree sinua niskasta ja olet ihan verillä. Se panee sua pilluun ja sen jälkeen peräreikään ja pakottaa nuolemaan jättimäisen ryhmysauvansa ja ottamaan lopuksi vielä suihin.

Leivinuuni katsoo verhonraosta ja nauraa paskaista naurua ajatellen siitäs sait kiimainen pikkuhoro kerrankin kunnolla.

Vierailija
42/49 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari naapurin ukkoa (jotka ovat mieheni kavereita) tekevät varsinkin tikusta asiaa ja tuppautuvat käymään silloin kun mieheni on poissa. Olen monta kertaa huomannut kuinka äijät tsuumaavat takapuoltani ja sääriäni(pidän usein lyhyttä hametta tai mekka) no joo, myönnettäköön, että olen hottis: heidän vaimojaan 10-vuotta nuorempi ja huomattavasti paremmassa kunnossa. Lisäksi meikkaan joka päivä, pukeudun naisellisesti ja pidän itsestäni muutenkin hyvää huolta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdan usein hänen kanssaan pari sanaa kun roskiksilla satumme näkemään. Pelkään vain häntä hieman, hän pystyisi kävelemään kumoon oman äijänsäkin minun hennosta varresta puhumattakaan. Ap

Tulee varmaan taivaallinen olo, kun voi vertailla itseään rumempaan, se on hitsin ihquu

Läskit naisethan ei oo edes ihmisiä, ne on pohjasakkaa, joita sekä sisäisesti että ulkoisesti kauniit saa ivata.

oot varmaa hottis

Vierailija
44/49 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vajassakin tuli ensin hiljaista. Sitten ilmestyi porausaukko eukkonsa suuntaan.

Nyt naapurin rouva juuri kietoo pois ympäriltään tahraista kantoliinaa. Se on varmasti kymmenen metriä pitkä. Hän on sen alla hivenen hoikempi kuin kuvittin. Ja vaatteetkin ovat puhtaat, pellavainen valkea kesämekko ja halternecktoppi.

Mitä hän nyt tekee? Hän vetää suonikohjunsa yksitellen irti! Yök, karkeaa. Olenko juonut muutaman margaritan liikaa? Ah, ne olivatkin muovailuvahasta taiten tehtyjä tekosuonikohjuja.

Rouva pörröttää lampaanpersetukkaansa. Nyt katsottuna se näyttää itse asiassa aika lailla sellaiselta suolaveden raidottamalta surffimisutukalta.

Kakara on lopettanut kirkumisensa. Rouva kiskaisee siltä pois hillosta tahmeat karseat kuositrikoot ja alta paljastuu valkoiset Lacosten shortsist ja pikeepaita. Penska on kuin hangon keksi kun muija kantaa sen autolle. Sinne ne hyppäävät ja renkaat kirskuu kun eukko heittää lentosuukon vajaa kohden hyvästiksi.

Kyynärpää alkaa hieman turvota ja öljyttyyn kankkuuni tarttui ruohotupsuja.

Ap

Vierailija
45/49 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kiitos kohteliaisuudesta, olen kyllä aika hottis niin kuin arvalet.

Ap

Vierailija
46/49 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina kauniita naisia, vaikka omakin olisi kaunis. Miehet vain ovat sellaisia. Kiihottuvat visuaalisesti. Jos kysytään vanhoilta miehiltä vanhainkodeissa, mitkä ovat mieleenjääneitä asioita elämän varrelta, niin kyllä muistot kauniista naisista ovat ykkössijalla. Miehiltä ei saa myöskään kieltää naisten katselemista, ei se ole vaimolta pois. Vaimon tehtävä on yrittää näyttää kaikkein kauneimmalta oman miehensä silmissä. Silloin mies voi olla ylpeä. t miäs

Vierailija
47/49 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sille mitään voi, koska olet heille päivän ainoa silmäkarkki. Olet tosi empaattinen ja ihana kun säälit heidän vaimojaan, mutta pliis sisko sinun pitää ihan totta opetella nauttimaan huomiosta. Noidenkin miesten elämä olisi niin paljon ala-arvoisempaa, jos eivät saisi sääriäisi katsella.

Ap

Vierailija
48/49 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mä vaan en jaksais kaikkien teidän vuotavia silmiä mun varrella. Mä tiedän et oon hottis, mutta mä en vaan jaksa olla aina se joka somistaa muiden elämää hehkullaan. Tosi raskasta joskus! Moni yhtä hyvännäköinen kun mä tietää et tää on puhdas fakta.

Siispä tuhlaa se katseluenergia sun vaimoos, osta sille glitterbiksut, valmista caipiroska, KATSO sitä ja sit sano miten upee se on. Ja kato kans hei veli et säkin oot katseenkestävä. Esim sekota vähän tukkaa mattageelillä, kato et sun t-paita on valkoinen ja kiree ja et sulla EI oo niitä kroksuja jalassa.

Kyl se siitä lähtee. Sit vaan tsiigailette toisianne. Vähän niin kuin Justin Bieber ja sen kuviteltu tyttöystävä tekis.

Vierailija
49/49 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kevät tulee ja sama homma