Naapurin äijä tuijottaa kun otan aurinkoa, oma akkansa paksu ku leivinuuni
Muka leikkaa ruohoa ja touhuaa pihallaan, koko ajan aidan kupeessa. Pitää aurinkolaseja etten huomaisi miten nussii mua katseellaan. Aurinkorasvaa en voi levittää ettei äijä kilahtaisi täysin. Naapurin rouva vilahtaa välillä myös pihalla, crocksit on suonikohjuisissa jaloissa ja kantoliina peittää puolet eukosta ja saa näyttämään vielä leveämmältä kuin normaalisti.
Kommentit (49)
Nyt otat semmoisen keveän venyttelythetken siinä auringossa maatessas!! Mä tulisin niin mielelläni sun kanssa sinne esittelemään kiinteän timmiä kroppaani ja siemailemaan drinkkejä mutta oon jumissa töissä...
jos nyt pääsisin ulos aurinkoon lotionia levitteleen, niin en kyllä näppäilis vauvapalstalle, eteenkään kovin miehisin kielikuvin.
Kuten tuo AP tässä ketjussa. Jos olisin ottamassa aurinkoa, mulla olisi mielessä ihan muuta kuin vauvapalstailu naapurin miehestä.
että aloittaja taitaa haluta että tämä naapurin pitbull astuu häntä ja urakalla.
Pistää eteen kontillensa ja astuu kuin koira. Kuolakin valuu.
Sinä aloittaja narttu uikutat kuin kapinen piski sen pitbullin raa'assa käsittelyssä.
Kenties pitbull puree sinua niskasta ja olet ihan verillä. Se panee sua pilluun ja sen jälkeen peräreikään ja pakottaa nuolemaan jättimäisen ryhmysauvansa ja ottamaan lopuksi vielä suihin.
Leivinuuni katsoo verhonraosta ja nauraa paskaista naurua ajatellen siitäs sait kiimainen pikkuhoro kerrankin kunnolla.
Lähti pienet soturit, cobrat ja muutama itsekeksimäni jotka näyttää kyllä ihan oikeilta ja joissa kroppani pääsee oikeuksiinsa. Sillankin tein. Vielä lähtee vaikka olen jo 22-v! Puutarhavajasta kuuluu jotain tukahdutettua ääntelyä ja kahinaa ja naapurin keittiönverhot heilahtelevat epäilyttävästi. Ap
Olen ottanut maaten kalliolla jo 3h aurinkoa ja porukkaa on lähtenyt paljon myös Yyteriin. Itse tyydyn omaan korkeaan mäkitonttiimme:D
Naapureita on vähän mutta ihan komee mies se on!
Lähti pienet soturit, cobrat ja muutama itsekeksimäni jotka näyttää kyllä ihan oikeilta ja joissa kroppani pääsee oikeuksiinsa. Sillankin tein. Vielä lähtee vaikka olen jo 22-v! Puutarhavajasta kuuluu jotain tukahdutettua ääntelyä ja kahinaa ja naapurin keittiönverhot heilahtelevat epäilyttävästi. Ap
Taisi olla oma pieni päiväunesi.
Auringonotto ja jooga ovat terveellisiä ja luonnollisia harrastuksia ja mieleni puhdas, kuulas ja auvoinen.
Nyt Pittis tuli punanaamaisena vajastaan muka bensakanisterin kanssa ja kehtasi kysyä, pitäisikö minunkin ruohoni leikata!
Arvatkaa mitä sanoin? No tietenkin että minun ruohossani ei ole leikkaamista, sen sokeroi kerran viikossa täysin pois luottokosmetologini.
Tuossa se kompuroi taas vajaansa ja naapurin rouva tuli jotain huutamaan ovelle, käsipuolessa on niin ikään karjuva penska ja pilttiroiskeet kantoliinassa.
Onnekso omat lapseni ovat kesälomalla Cannesissa mufin ja momon villalla.
Laita nyt vielä sitä aurinkovoidetta!
Pahoittelut, puhelin lipesi kädestä. Säikähdin niin kun puutarhavajan seinästä lykkäsi yhtäkkiä esiin poranterä. Naapurin pitbulli se vain porasi kurkistusaukon itselleen.
Miten sääriin saa mielestänne parhaiten aurinkovoiteen? Kokeilin sekä kumartumista että aurinkolaverillani makaamista ja jalkojen ylös nostamista.
Kauhea mäiske kun naapurin eukko mätkii vajan ovea croksillaan. On näet lukossa. Ja että se osaa monia kirosanoja. Pitää vääntää Spin FM vähän kovemmalle, ai että kun alkaa tanssittamaan.
Ap
eli saatko jalat suorana seisten venytettyä kämmenet eteen maahan? Kannattaa kääntyä selin siihen karjuun ettei se häiriinny rintavaon esittelystä. Aattelin että kun joogailet niin olet varmaan notkea?
että aurinko tarttuu tasaisemmin jos liikkuu eli hyötytoiminta kuten vaikkapa auton vaahtopesu on semmoista mukavaa puuhastelua ja rusketuskin on tasasisempi.
Pahoittelut, puhelin lipesi kädestä. Säikähdin niin kun puutarhavajan seinästä lykkäsi yhtäkkiä esiin poranterä. Naapurin pitbulli se vain porasi kurkistusaukon itselleen.
Miten sääriin saa mielestänne parhaiten aurinkovoiteen? Kokeilin sekä kumartumista että aurinkolaverillani makaamista ja jalkojen ylös nostamista.
Kauhea mäiske kun naapurin eukko mätkii vajan ovea croksillaan. On näet lukossa. Ja että se osaa monia kirosanoja. Pitää vääntää Spin FM vähän kovemmalle, ai että kun alkaa tanssittamaan.
Ap
yläosattomissa kannattaa olla, että aurinkovoide levittyy yläkroppaan hyvin.
Suosittelen erilaisia venytys- ja jalkojen levittelyasentoja, että saat laitettua voidetta alavatsaan ja
reisien sisäsivuillekin, niistä kohdistahan iho palaa herkästi.
Ja olet oikeassa - soukka paahtunut varteni on yhtä notkea kuin salamanteri konsanaan.
Näin sainkin kätevästi ja katseilta turvassa aurinkoöljyn säärien takaosiin ja myös pakaroiden alle stringeihin asti.
Hmm - kylläpä naapurin rouvan vatsamakkarat hytkyvät kun hän rytkyttää vajan ovea. Mutta kuka tuo on? Naapurin pihalle pysähtyi renkaat kirskuen musta avoauto? Eihän se ole George Clooney? Ei varmastikaan, mutta aivan siltä näyttää.
Ap
Hyi vitsi! No anna äijän tuijottaa.
Ei tarvitse kuitenkaan halveksia hänen vaimoaan. Se kun ei aina tarkoita, että jos oma vaimo pyöreä niin mies automaattisesti katselee muita naisia.
Juu kyllä itse olen hieman pyöreähkö (5kg ylipainoa) ja tykkään itsestäni juuri tälläisenä kuten myös mieheni. Usein yhdessä katselemme naapurin naista joka on niin lauta että huh huh! Ei erota vartalosta onko teini-ikäinen poika kyseessä vaiko oikea nainen :D just tämä kyseinen leidi tiirailee mua alentavaan sävyyn ja vissiin luulee, että olen jotenkin hirveän kateellinen. Mieskin tokas viimeks, että ei panis sitä edes pussi naisen päässä ja lautaa sais k-raudastaki...ei mulla muuta. adios
Meidän siskojen pitää pitää yhtä. Vähän niin kuin Beyonce ja lady Gaga. Tai jotain. Ainakin ne voisi olla bestiksiä. Sä olisit niin kuin Beyonce kun se on niin upean muodokas, ja tää olis niin kuin lady Gaga koska nytkin mulla on kultaglitterbikinit ja sellaiset isot aurinkolasit ja osaan kanssa laulaa. Koulussa esim. lauloin joulujuhlassa tuiku tuiku tähtönen (tuolloin olin pukeutunut tähtibiksuihin).
Vähän ihmettelen tota avoautoa. Onkohan se mun joku salainen ihalija?
Ap
puutarhahaalarit päällä ja saapaat savessa. Ottaa valokuvia kännykkäkameralla ja menee runkkaamaan halkoliiteriinsä.
puutarhahaalarit päällä ja saapaat savessa. Ottaa valokuvia kännykkäkameralla ja menee runkkaamaan halkoliiteriinsä.
Mutta olen niin pahoillani puolestasi. Koitapa pesasta saappaat puutarhaletkulla. Nuo savijutut kun kiinnostavat joitakin miehiä.
Ap
siellä autolla, kysyt jos se vaikka on eksynyt. Ja muista laittaa korot jalkaan!
Nyt se avoauto-keorke tyyttää torvea. Meinasin jo hypähtää ketterästi kuin gaselli pystyyn, mutta olin jotenkin jumittuneena "vuoriasana"-asentoon ja kun olin laittanut niin paljon öljyä että liukastuin ja kolautin kyynärpääni. Aih ja voih.
Mutta mitä ihmettä! Naapurin rouva herkesi hakkaamasta ovea ja hän tervehtii avoautokundia! Sen täytyy olla erehdys. Ihan kuin hänen nyrpeä sitruunanaamansa olisi puhjennut hohtamaan sisäistä valoa!
Ap
Minä näprään puhelinta. Naapurin mies ilmeisesti jotain muuta, koska livahti puutarhavajaansa. Ap