Maksoin sit siitä ilosta että "pääsin" kirpparille myymään
On vähän tyhmä olo nyt.
Kahden viikon pöytävuokra maksoi enemmän kuin mitä sain myytyä tavaraa.
Maksoin siis siitä hyvästä, että sain tuntitolkulla pestä ja silittää lasten vaatteita, etsiä myytäviä tavaroita, kirjoitella ja lätkiä niihin hintalappuja, viedä ne kirpparille ja järjestellä pöytää aina muutaman päivän välein...
Voiskohan tän jotenkin laittaa jonkun myyn syyksi? Voisinko syyttää vaikka huonoa säätä? Miestä? Anoppia?
Kommentit (27)
tosin en jäänyt miinukselle onneksi kuin vain 5e, mutta kyllä otti päähän,kaikki se vaiva ja mitään ei hyötynyt.
Minulla oli kaiken lisäksi kuukauden pöytä,maksoi 50e.
Nyt olen samaiset tavarat saanut myytyä huutonetissä ok hintaan, ei kiitos enään kirppareita.
Mut tiedän tunteen, tosi tylsää kun joutuu raahaamaan kaikki vaivalla hinnoitellut tavarat takaisin kotiin. Itsekin pitäisi taas viedä tavaraa kirpparille, mutta taidan odottaa syyskuulle jos silloin kauppa kävisi paremmin.
Minä lasken omalle työlleni jonkinlaisen tuntipalkan ja olen todennut, että meidän roskat eivät ole muiden aarteita. Pelastusarmeija ottaa vastaan vaatteita ja kaikenlaista kodintavaraa, eikä maksa mitään. Vaatteita ei tarvitse silittää ja kaikki käy kunhan on ehjää ja puhdasta.
ei tarvi maksaa sitä 10 euroakaan.
Heilläkin on vuorakulut, sähköt, vakuutukset, henkilökunta jne. Voi tätä maailmaa.
Laita nettiin!!!
Ja noppin voit teurastaa ihan vaan huviksesi:)
Heilläkin on vuorakulut, sähköt, vakuutukset, henkilökunta jne. Voi tätä maailmaa.
Laita nettiin!!!
Ja noppin voit teurastaa ihan vaan huviksesi:)
En todella syytä kirpparin pitäjiä. Tietty heidän täytyy saada omat kulunsa maksettua.
Itseäni syytän, ei kai täs muuta voi! Idari mikä idari.
ap
meillä 30e 6vuorokautta. Huhtikuussa oli pöytä ja nyt taas.
Eilen olin myynyt jo 70e:lla eli voittoa tullut jonkun verran.
Ja vielä pari myyntipäivää jäljellä.
Ap, oliko kirppis suosittu jolla myit? Toiset kirppikset on hyvin suosittuja ja porukka käy. Mieluummin maksaa pöytävuokrasta enemmän, koska sit voittaakin paremmin.
MIten muuten jotkut tekee jopa 200-300e kirppisvoittoa??
eli pitäisi myydä 30 yhden euron hintaista tuotetta että pääsisi edes omilleen. Ennemin jo antaa ilmaiseksi tai myy 0,50 sentillä/kpl.
on huono aika myydä,ihmiset ovat lomilla ja monissa kaupoissa on ale.Meilläkin on säkki kaupalla tavaraa ja vaatetta odottamassa syksyä.
tee vaikka vaatepaketteja, jolloin menee enemmän kerralla. Loput voi lahjoittaa jonnekin uffille tai lähetyskirppikselle. Lohtu se on sekin, että noihin jälkimmäisiin riittää vaatteiden pesu.
Ihmisillä on nykyisin niin hirveästi tavaraa, että on tosi vaikea saada myydyksi. Mutta jos ilmaiseksi laitat (esim. olen vienyt kirjoja kirjaston vaihtohyllyyn), niin kaikki menee.
Espoon Mankkaalla on mun luottopaikka.Pöytävuokra on 42€ viikko,mutta tavara menee kaupaksi ja "voittoa" tulee ihan kivasti.
Voi olla että valkkasin väärän paikan... Voin siis syyttää sijaintia:)
ap
en jaksa mennä mihinkään kirpparille myymään vanhoja tavaroita vaan annan ne ilmaiseksi tutuille, jotka haluaa esim vanhoja lastenvaatteita. Jotain arvokkaampia tavaroita oon myynyt huutonetissä. (esim lasten polkupyörän)
kun se on niin arvaamatonta meneekö vai ei.
Olen miettinyt pitäisikö alkaa myymään
http://www.tori.fi/
työkaveri kertoi siellä myyvänsä ja hyvin käy kauppa.
käy paljon porukkaa tai ylipäätään kesäkuussa. Heinäkuu kuten tammikuu on hiljaista aikaa. Joillakin kirppiksillä on noilla kuukausilla pöydät alehintaan.
Kirppis antoi tuon Euron alennusta ja ei tarvinnut maksaa sitä. Vei loput tavarat samoilla hinnoilla toiselle kirppikselle ja meni tosi hyvin. Voittoa vuokran jälkeen jäi yli 100 Euroa. Jotkut kirppikset on vaan huonoja ja toiset hyviä. hyviin on usein jonoa eli pöytää ei saa heti, mutta kannattaa odottaa mielummin kuin viedä huonolle. Pöytähinnoissa ei kuitenkaan isoja eroja ole ja joka tapauksessa jotkut on ihan yhtä tyhjän kanssa.
Me olemme saaneet kerran viikosta yli 300 Euroa, mutta silloin hyvää myytävää oli todella paljon. Vaatteista tuollaista summaa on vaikea saada, mutta jotkut muut tavarat menee hyvin. Myin mm. Teema-astiastoa (naarmuton), Iittalan tuikkuja, Pentikin kynttilän ja mies vei jotain elektroniikkaa, joka menee yllättävän hyvin. Kirjoitti lappuun, että rikki on ja leluksi tarkoitettu. Silti esim. rikkinäiset läppärit meni 20-30 Euroa/kpl heti. Varaosiksi niitä ostetaan ja esimerkiksi ehjä läppärin näyttö on kullanarvoinen jollekin. Oma saattaa olla hajonnut vastaavasta läppäristä, vaihtamisen osaa kätevä ihminen itsekin tehdä ja vanhaan läppäriin ei kannata tilata 500 Euron uutta näyttöä. Yleisemmin kirpparilta on kuitenkin tullut sen 100-150 Euroa viikosta. Halvalla saa myydä. Tytön "kerran käytetyt" juhlamekot alle 5 Euroa, Remun haalaria 4-6 Euroa, Vikingin kumpparit 4 Euroa, perusvaatteet 0,5-1 Euroa. Likaista tai rikkinäistä en vie lainkaan tai koppuraksi pestyä.
Kerran pääsin voitolle.
Pöytävuokrat on tosi kalliita ja ihmiset ei sitten osta mitään mikä on yli 0,50e.
Aika monta rättiä saa myydä, että voitolle pääsee.
kirppareita käyttää, ovat täyttä hyväntekeväisyyttä kirpparin pitäjälle.
Jospa tajuaisivat pikkuhiljaa laskea vuokria nostamisen sijaan, ei ole kun 10 v. ja kirpparit oli inhimillisen hintaisia.
Tiedän että maksut kovat jne. mutta sitten olisi kehitettävä jotain muuta rinnalle tai etsittävä toinen ala.
Myy huutonetissä. Vaikka sekin on vaivalloista, niin ei ainakaan tarvitse maksaa kuin vuodessa 10 euroa tunnistautumisesta, eikä sekään ole pakollista.