Mies on kakara?
Mies on lomallaan parivuotiaamme kanssa ja minä palasin hoitovapaalta töihin.
Pääsin tänään töistä ja olivat tulleet vastaan, olin luulossa että mennään yhdessä kaupoille.
No sitten mies ehdottikin että hän lähtee kavereiden kanssa ottamaan olutta ja minun piti lähteä ruuhkaan lapsen kanssa hoitamaan niitä asioita. Kyllä otti päähän!
Olisitteko te suuttuneet?
Haen vaan vähän perspektiiviä asiaan.
Kommentit (5)
miksi se toope ei ollut hoitanut niitä kauppa-asioita päivän aikaan kun on lomalla.
Lomalla on kiva ottaa olutta joten tähän riittää hieman ymmärrystä.
mutta kun en tiedä teidän tilannetta noin yleensä niin aika vaikea sanoa kuinka paljon.
Jos kerran vuodessa käy oluilla, niin vaikka sitten sun työpäivän jälkeen, jos esim. viikottain, niin ei tuo homma toimi.
Mutta ihan kunnossa teidän homma ei taida olla, jos yhden casen perusteella miehen luokittelet kakaraksi. Vai etkö itse ole koskaan käynyt missään tai jos olet, niin olet varmistanut sen kymmenen kertaa mieheltä etukäteen, että onhan kyseinen ajankohta varmasti sopiva.
Kyllä käyn itsekin ulkona. Mutta en niin että tilanteesta jää toiselle paha mieli.
Turha alkaa meidän suhteen tilasta tekemään mitään johtopäätöksiä.
Ei ollut ensimmäinen kerta kun pitää pimittää tietoa(ohjelma oli miehellä varmasti tiedossa jo aiemmin) Ja sitten antaa ymmärtää jotain muuta, niin kyllä se saa minua ottaa päähän.
YRitän loman takia rauhoittua.
Tarkoitus tosiaan oli kysellä suuttuisiko muut, ehkä hermostun joskus liian vähästäkin. Mutta sentään tiedostan sen:D
on se etteivät miehet osaa lukea meidän naisten ajatuksia. Jatkossa kannattaa esittää selkeästi mikäli toivoo jotain tapahtuvaksi. Miehesi ei voinut tietää, että toivoit hänen käyneen kaupassa, ellet sitten asiaa hänelle ennen töihinlähtöä sanonut. En itse suuttuisi miehelleni, sillä hän ei osaa ajatuksiani lukea ja miehet ajattelevat asioista kovin erilailla kuin me naiset.
..eli kukaan ei olisi suuttunut?:/