Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ollut sairaslomalla pari kuukautta

Vierailija
19.07.2012 |

ja nyt pätkähti saikku vuoden loppuun asti. Onko linjoilla kateellisia ja/tai lusmuksi haukkujia, antaa palaa!

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toisaalta noin pitkä työkyvyttömyysaika kertoo sairaudesta, joka tuhoaa elämän. Varmaan itse valmistelisin hiljalleen hautajaisiani.

Vierailija
2/17 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toisaalta noin pitkä työkyvyttömyysaika kertoo sairaudesta, joka tuhoaa elämän. Varmaan itse valmistelisin hiljalleen hautajaisiani.

Paranemista ei luvata ja rahat loppuu. Silti aion elää "elämäni parasta aikaa".

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti paranet tai ainakin kykenet elämään mielekästä elämää sairaudesta huolimatta.

Terveisin koko aikuisikänsä sairauslomalla ollut, mutta hautajaisia ei ole vielä järjestetty eikä kappelia varattu. Voisinhan tietysti joutessani ruveta niitä järjestämään ihan pitkän kaavan kautta.

Vierailija
4/17 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon kyllä, että syyskuussa pääsen taas töihin.

Vierailija
5/17 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti paranet tai ainakin kykenet elämään mielekästä elämää sairaudesta huolimatta.

Terveisin koko aikuisikänsä sairauslomalla ollut, mutta hautajaisia ei ole vielä järjestetty eikä kappelia varattu. Voisinhan tietysti joutessani ruveta niitä järjestämään ihan pitkän kaavan kautta.

Loppuelämän pituus vaan on arvoitus, vuosi, viisi, kymmenen? Töihin en varmaankaan koskaan enää mene. Hautajaisiakin olen miettinyt ;)

Miten sinä vastaaja olet noin kauan ollut saikulla, eikö tuollaisesta kirjoiteta eläkepaperit? Näin olen itse ymmärtänyt että vuoden sairastamisen jälkeen itse saan eläkkeen.

ap

Vierailija
6/17 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vain utelias ja samalla vilpittömästi tahtoisin toivottaa sulle miellyttävää loppuelämää :)

Vierailija
7/17 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

syöpä on mulla syynä. Tällä hetkellä sitä ei minusta nää, käyn matkoilla ja festareilla jne. Kateellisia siis riittää.

ap

Vierailija
8/17 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ot, eläkeläinenkin voi olla saikulla...

Vierailija
9/17 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla syynä taas selkä. On kyllä kateellisia riittänyt.

Vierailija
10/17 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

syöpä on mulla syynä. Tällä hetkellä sitä ei minusta nää, käyn matkoilla ja festareilla jne. Kateellisia siis riittää. ap

Vierailija
11/17 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko linjoilla kateellisia ja/tai lusmuksi haukkujia, antaa palaa!

En ole yhtä typerää juttua lukenutkaan pitkään aikaan.

No, vastaan nyt kun kysyit: En ole sulle kateellinen.

Vierailija
12/17 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on parantumaton, mutta koska olen toimintakykyinen ja voin tehdä melkein mitä vaan ja "nauttia kesästä" saikulla niin kyllä on ollut joillakin silmien pyörittelyä. Kateus vie kalatkin vedestä, sanotaan.

Vierailija
13/17 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko linjoilla kateellisia ja/tai lusmuksi haukkujia, antaa palaa!

En ole yhtä typerää juttua lukenutkaan pitkään aikaan.

No, vastaan nyt kun kysyit: En ole sulle kateellinen.

on kymmeniä ketjuja joissa natkutetaan siitä kun se-ja-se työkaveri vaan lusmuilee ja siellä se kiertää Suomea saikulla... Totuus voi joskus olla tämä, eikä minustakaan mitenkään kadehtimisen arvoinen.

ap

Vierailija
14/17 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kymmeniä ketjuja joissa natkutetaan siitä kun se-ja-se työkaveri vaan lusmuilee ja siellä se kiertää Suomea saikulla.ap

ja sen takia olet saikulla, vaikkakin matkustelet ym, niin yksikään ei ole sulle KATEELLINEN!

On ihan eri asia kun joku on saikulla "keksimänsä" vian takia ja silloin rällää sairauslomallaan. Syöpä on todella vakava sairaus ja ennen kaikkea salakavala. Minusta sinun kuuluukin nauttia elämästäsi nyt. Kun taudin kulusta ei voi ikinä tietää.

Vierailija
15/17 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olla kateellinen siitä jos on joku sairaus!!?

Itse olen selkäkroonikko, mutta töissä pinnistelen...kotona en sitten juuri mitään teekään:(

Mutta että joku olisi kateellinen sairaseläkkeestä tms. kun syynä on sairaus jonka johdosta ihminen elää jatkuvien kipujen kanssa?!Kaikenlöaista porukkaa sitä maailmaan mahtuu...näillä kadehtijoilla ei varmaan ole ikinä ollut selkä kunnolla kipeä!!!

Vierailija
16/17 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei sulla ole taloudellisesti mitään hätää. Saat helposti parintuhannen euron sairaseläkkeen.

Vierailija
17/17 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi