Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei suostu syömään slaatinlehtiä leipänsä päällä :(

Vierailija
19.07.2012 |

Joka aamu teen hänelle hyvät leivät aamupalaksi ennen kuin lähtee töihin, aina löytyy salaatinlehdet lautaselta syömättöminä :(

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvän avioliiton salaisuus piilee näissä sanoissa: "Kilpailkaa toistenne palvelemisessa". Kannattaisi aika monenkin ehkä kokeilla.

Vierailija
22/32 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun erotaan parin vuoden jälkeen ja kumppania vaihdetaan kun sukkaa että mikä meni pieleen kun arki alkaa samantien maistumaan puulta. Jos näinkin pienet teot toiselle kuin voileivän valmistus tuntuu naurettavalta ja idioottimaiselta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hävis tuo jutun pointti tuohon passaamisen alle.. Kai sitä ite kukin tekee palveluksia puolisolleen laskematta niitä, mutta onko kyse todella jostain rakkauden palveluksesta, jos aamusta toiseen yrittää pakkosyöttää toiselle jotain, mistä tämä ei selvästikään pidä?

Vierailija
24/32 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hävis tuo jutun pointti tuohon passaamisen alle.. Kai sitä ite kukin tekee palveluksia puolisolleen laskematta niitä, mutta onko kyse todella jostain rakkauden palveluksesta, jos aamusta toiseen yrittää pakkosyöttää toiselle jotain, mistä tämä ei selvästikään pidä?

täällä tuli kommenttia kuitenkin siitä kuinka naurettavaa leipien tekeminen toiselle ylipäätää on eikä ikinä ite alentuis moiseen..

Vierailija
25/32 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sitten eri juttu, jos mies ruokapöydässä kranttuilee, ja hokee hyi yök en syö, ja näyttää lapsille huonoa esimerkkiä? Saako mies tosiaan jättää syömättä mitä haluaa?

Kyllä minä olen yhden tuollaisen miehen kouluttanut, kun äitinsä ei aikanaan viitsinyt sitä tehdä. 10 vuotta se vei, mutta nyt alkaa jo itsekin haluta maistella kaikkea uutta, ja syö useita rehujakin hyvällä halulla.

Vierailija
26/32 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sitten eri juttu, jos mies ruokapöydässä kranttuilee, ja hokee hyi yök en syö, ja näyttää lapsille huonoa esimerkkiä? Saako mies tosiaan jättää syömättä mitä haluaa?

Kyllä minä olen yhden tuollaisen miehen kouluttanut, kun äitinsä ei aikanaan viitsinyt sitä tehdä. 10 vuotta se vei, mutta nyt alkaa jo itsekin haluta maistella kaikkea uutta, ja syö useita rehujakin hyvällä halulla.

lihahyytelöä, siankylkeä eikä HK:n sinistä, mutta kyllä mä sen vielä koulutan. Pari vuotta siihenkin saattaa mennä.

Rane "Rauski" Sillanpää

Vierailija
27/32 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vanha, köyhä eikä juuri niin mukavakaan mies, mutta toisinaan teen sille leivät siinä kuin muillekin. Ja jos se vaikka tulee kännissä kotiin, en halua sen itse alkavan niitä tolskaamaan.

Mutta se vuorostaan usein keittää mulle kahvit pyydettäessä, ja joskus aamuisin jopa pyytämättä.

Vierailija
28/32 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lihahyytelöä, siankylkeä eikä HK:n sinistä, mutta kyllä mä sen vielä koulutan. Pari vuotta siihenkin saattaa mennä.

Rane "Rauski" Sillanpää

se siankylki oikein on?

Vierailija
29/32 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rane "Rauski" Sillanpää

se siankylki oikein on?

http://smetana.fi/wp-content/uploads/2012/03/SianKylki.jpg

Vierailija
30/32 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rane "Rauski" Sillanpää

Syödä, mutta siankylkeä vasta menee ihan pieni pala, sekin on sen vuosien koulutuksen tulos.

Vierailija
31/32 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheni ei syö silliä eikä sinappia ja silloin, kun teen hänelle(kin) voileipiä, jätän em. aineet suosiolla pois :)

Kyllähän kumppania kuuluukin huomioida. Meillä mies tykkää tehdä koko perheelle ruuan, eikä sitä kukaan pidä kai passaamisena. Mutta kun ap tekee voileivät myös miehelle, nousee hirveä haloo :O

Outoja olette.

Vierailija
32/32 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinkään ollut se, että joku tekee miehelleen voikkosia, vaan tuo salaatinlehtikysymys.

Toki omia rakkaitaan saa paapoa ja passata, niin pitääkin. Mutta kannattaako päivästä toiseen käydä hiljaista taistoa salaatinlehdistä?

ehheheheeee

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi