Olenko minä liian mustasukkainen?
Hei, olen nuori mies ja minulla on kolme vuotta nuorempi tyttöystävä. Kiellän häneltä mitään mies puolisia kavereita, edes jutella heidän kanssaan. Luen hänen tekstareita silloin tällöin ja jos hän on jossain haluan aina tietää missä. En päästä häntä baariin. Onko tämä epänormaalia?
Kommentit (17)
mutta en tykkää jos hän puhuuu jonkun kanssa. Olen ite ulkomaalainen ja kaikki meillä päi käyttäytyy noin voisko se olla se syy et meillä yleensä kun mennään naimisiin niin ollaa elämänsä loppuun asti kun taas suomalaisilla varmaa joka toinen aviopari eroo. Mitä mieltä ootte?
mutta en tykkää jos hän puhuuu jonkun kanssa. Olen ite ulkomaalainen ja kaikki meillä päi käyttäytyy noin voisko se olla se syy et meillä yleensä kun mennään naimisiin niin ollaa elämänsä loppuun asti kun taas suomalaisilla varmaa joka toinen aviopari eroo. Mitä mieltä ootte?
Ja minä ainakin hyväksyisin tämän, JOS sinä itse myös teet samoin, eli et itsekään juttele naisten kanssa / käy baareissa.
Parisuhteessa pitää olla luottamusta, sinä et selvästi luota tyttöystävääsi yhtään. Onko siihen jokin syy? Tuhoontuomitulta kuulostaa tuollainen meininki...
olen löytänyt suhteen alussa jotain kuvia hänen eksästään ( sanoo, että on jäänyt vahingossa, koska ei ole penkonut kaikki tavaroita eron jälkeen). Hän tietää etten tykkää että hän näkee hänen mies puolisia kavereita ja silti meni yhden työkaverin kanssa parille (olivat toki ennen kun edes tavattiin kavereita).
Rajoitat tyttöystäväsi sosiaalista elämää, loukkaat hänen yksityisyyttään ja estät häntä menemästä paikkoihin. Ei ole normaalia vaan sairaalloisen mustasukkaista.
Toivottavasti olet provo.
AP:n toiminta on täysin sairasta ja lisäksi toisen viestien tutkiminen ilman lupaa on laitonta. Päästä se nainen pois hyvän sään aikaan.
Miksi kyttäät ja rajoitat tyttöystävääsi? Et voi ehkäistä tapahtumaisillaan olevaa pettämistä. Voit vain huomata jälkikäteen, että petettyä tuli. Ole onnellinen ja iloitse tyttöystävästäsi ja luota häneen. Luottamus ei ole riski! Mitä jos epäilisit ja ahdistaisit sekä oman että tyttöystäväsi olon ja elämän ihan kauheaksi (kuten sen täytyy nyt tytölle olla) eikä hän koskaan pettäisi? Hukkaan menisivät nekin päivät. Eroa tai luota.
olen kosovolainen. kyllä hän harvoin saa mennä riippuu minne ja riippuu kenen kanssa. Ja itsekkin menen harvoin ja hänen luvalla. En juttele naisille rehellisesti sanottuna pakenen naisia jos joku tulee juttelee baarissa niin torjun hänet heti. Enkä muutenkaa juttele naisille. Rakastan häntä älyttömästi ja nään hänen kanssa yhteisen tulevaisuuden. Siksi en tykkääkää jos hän on mies puolisten kanssa seurassa. Mutta pyydänkö häneltä liikaa? En myöskää kutsuisi mun toimintoa mustasukkaiseksi vaan olen hyvin omistus haluinen.
Ainakaan orjuuttamatta samalla.
En kuunaan tahtoisi seurustella kanssasi, tuo kontrollointi on liiallista.