Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni yöpyi samassa hotellihuoneessa naispuolisen työkaverin kanssa

Vierailija
18.07.2012 |

Väittää kivenkovaa ettei mitään tapahtunut. Halusi vain säästää firman rahoja. Kyseessä oma firma ja todella tiukka rahatilanne

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

törkee äijä.

Työsuojeluun ottaisin yhteyden jos itselleni noin tehtäisiin.

Vierailija
2/16 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ihan raivona. Mieheni mielestä olen naurettava kun suutun tästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai nyt kukaan pomo voi velvoittaa naispuolista alaistaan nukkumaan kanssaan samassa hotellihuoneessa, vedoten firman taloustilanteeseen!

Mutta ihan muista syistä olen kyllä itsekin nukkunut monta kertaa miespuolisten työkaverien kanssa samassa huoneessa ilman että mitään on tapahtunut. Tyypillisesti niin, että ollaan yhdessä porukalla ryypätty ja sitten pidetään siinä humalaisessa tilassamme hyvänä ideana muka jatkaa samoilla silmillä seuraavana päivänä ja olla menemättä nukkumaan... kunnes vähitellen nukahdellaan ja passiivisesti päätetään nukkua yhdessä.

Vierailija
4/16 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta naisena olisin aika pettynyt tuollaisesti työmatkasta, ettei saa omaa huonetta. SE on liittoasia.

Sitten jos se menee liittoon, se on sen pk-yrityksen kuolema se.

Vierailija
5/16 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ihan raivona. Mieheni mielestä olen naurettava kun suutun tästä.

Ei menisi selitys läpi.

Vierailija
6/16 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on useemman kerran ollut naispuolisen kaverinsa luona yötä. Joskus naisen avomies on ollut kotona, joskus ei. En näe mitään syytä olla mustasukkainen, kun asia on yhdessä sovittu ja suurimpana syynä rahan säästäminen.

Vierailija
7/16 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhde on osapuolilla varmasti!

Vierailija
8/16 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuuhan se ihan hotellistakin,kuinka ison kriisin paikka tuo nyt sitten on. Onko kyseessä joku pieni yksiö parisängyllä, vai huoneistohotelli, missä kummallakin oma makuuhuone, yhteinen keittiö?

Vierailija
9/16 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siis kyseessä ihan normaali sokoshotelli, jossa kaksi erillistä sänkyä samassa huoneessa.

Vierailija
10/16 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun määränpäässä joku oli sählännyt hotellivaraukset väärälle päivälle ( itse olin saanut mailin että varaus päivälle x.y on ok) Hotellissa oli tasan 1 huone vapaana ja meitä oli kaksi vierasta; minä ja toisesta maasta lentävä mieskollega joka oli vielä koneessa kun sotku ilmeni. Vaihtoehdot oli ottaa se yksi huone tai lähteä ihmettelemään josko jostain löytyisi vapaa huone -kollega olisi ollut perillä joskus aamuyön puolella- Muistaakseni ehdin jo vetää yöpaidan päälle kun respasta soittivat että toisessa hotellissa on joku varavarahuone vapaa, haluanko sen mieluummin. Ja sinne sitten siirryin.

Mutta olisin voinut nukkua mieskollegan kanssa samassa huoneessa ja mitään ei olisi tapahtunut. Joten en nyt suoralta kädeltä miestäsi tuomitsisi, joskin aika outo järjestely

Vierailija
11/16 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään ei tapahtunut. Ei ole kertaakaan tapahtunut. Älkää nyt vauhkoontuko! Työkavereiden kesken ollaan kavereita. Ehkä vähän nojaillaan toiseen pikkutunneilla kännipäissään, ehkä joskus pidetään kädestä, voi olla että joku pussaa poskelle jotakuta. Ei sitä enää aamulla muistella, eikä varsinkaan työpaikalle palattua. Eikä kukaan oikeasti petä ketään.

Vierailija
12/16 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täällä on sitten katkeraa naisväkeä taas liikkeellä :) Oma vaimo on epäilevä jo ylipäänsä siitä, että työmatkalla on naispuoleisia kolleegoja mukana. Mitään ei ole tapahtunut yhdelläkään reissulla, mutta aina sama saakelin nalkutus kun tulee kotio. Hmm, pitäisiköhän tässä vaihtaa maisemaa...

Vierailija
13/16 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti äijä saikin jotain.

Vierailija
14/16 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään ei tapahtunut. Ei ole kertaakaan tapahtunut. Älkää nyt vauhkoontuko! Työkavereiden kesken ollaan kavereita. Ehkä vähän nojaillaan toiseen pikkutunneilla kännipäissään, ehkä joskus pidetään kädestä, voi olla että joku pussaa poskelle jotakuta. Ei sitä enää aamulla muistella, eikä varsinkaan työpaikalle palattua. Eikä kukaan oikeasti petä ketään.

Pussataan poskelle yms. Vai oliko tää sarkastinen viesti.

Vierailija
15/16 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka aina yöpyvät mahdollisuuden tullen samassa huoneessa työmatkoilla. Ovat mies ja nainen.

Tekevät reissuja yhtä mittaa ja kaikki ajattelevat että heillä on suhde! Vain heidän puolisonsa eivtä tiedä tai halua myöntää itselleen asioiden oikea laitaa...

Vierailija
16/16 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen ollut naispuolisen työkaverin kanssa samassa huoneessa yötä, koska jouduimme jäämään Moskovan keskustaan yöksi, jossa huone maksoi ihan helvetisti /yö.. Ja voin kertoa, että ei todellakaan käynyt edes mielessä mikään muu kuin nukkuminen.

Vaikka pakko kyllä myöntää, etten viitsinyt vaimolle mitään sanoa, koska siitä olisi todennäköisesti seurannut samanlainen kilahdus mitä aloittajalla - syyttä suotta!

Kyllä naisen vaisto kertoo, jos miehellä jotain suhteita alkaa olemaan, useimmiten ainakin.

Omasta mielestäni siis turhaa.