Meni hermot mieheen ja löin häntä
olin niin turhautunut, kiukkuinen. Miehen työpäivän jälkeen lähdin lasten kanssa pariksi tunniksi puistoon jotta saa levätä rauhassa. Kotona paikat sekaisin.
Kun tulin niin mies vaan puhui puhelimessa ja joi kahvia. Olisi ollut kiva jos olisi vähän järkännyt paikkoja. No, käytin lapset suihkussa, pesin pyykkiä ja iltahommat oli vielä edessä.
Mies sitten sanoi, että hänpä lähtee kuntosalille. Sanoin ettei nyt lähtisi kun kaikki iltatouhut vielä edessä, että en nyt jaksaisi yksin hoitaa kaikkea, mies että en siis päästä häntä. Yrtin selittää ettei kyse ole siitä ettenkö päästäisi häntä vaan siitä että nyt on huono hetki ja että olisi voinut kädä salilla kun olin lasten kanssa ulkoilemassa. Mies manaili ym.ja sitten löin häntä. Turhauduin kun ei yhtään kuunnellut mitä sanoin, ei edes yrittänyt
En ymmärrä käytöstäni, tai no olen äkkipikainen luonne ja tunneihminen. Lapsia en ole koskaan lyönyt, päinvastoin, hemmottelen heitä liikaakin ja pidän turhan löysää "kuria"
Nyt mies meni salille, täytyy koittaa jutella kun hän tulee
Kommentit (21)
Tuntuisi pelottavalta, jos mies löisi minua, kun yrittäisin lähteä salille.
Sulla ei ole ap kaikki kunnossa. Toivottavasti hoidat pääsi kuntoon.
Yksikin lyönti on liikaa. Sun miehen pitäisi päästä heti ensi yöksi johonkin turvakotiin tai jos sellaista ei teidän kaupungissa ole, niin ainakin johonkin ystäväperheeseen. Ei ole mitään takeita siitä, ettetkö voisi heti tänä iltana jo lyödä toisen kerran.
Toinen asia on sitten se, että heti huomenna on laitettava avioero vireille. Tuollaista lyömistä ei pitäisi kenenkään joutua kärsimään!
Mä niin toivon tsemppiä sun miehelle - ja sitä että se tekee susta rikosilmoituksen ja saat sitten ansiosi mukaan rangaistuksen.
Yksikin lyönti on liikaa. Sun miehen pitäisi päästä heti ensi yöksi johonkin turvakotiin tai jos sellaista ei teidän kaupungissa ole, niin ainakin johonkin ystäväperheeseen. Ei ole mitään takeita siitä, ettetkö voisi heti tänä iltana jo lyödä toisen kerran.
Toinen asia on sitten se, että heti huomenna on laitettava avioero vireille. Tuollaista lyömistä ei pitäisi kenenkään joutua kärsimään!
Mä niin toivon tsemppiä sun miehelle - ja sitä että se tekee susta rikosilmoituksen ja saat sitten ansiosi mukaan rangaistuksen.
Olis mennyt mullakin hermot. Lyöminen on kyllä väärin, mutta turhautuneena ja väsyneenä (?) tulee helposti ylilyöntejä. Miksi kodinhoito on pelkästään sinun vastuullasi? En oikeasti jaksa ymmärtää miehiä, jotka eivät tee mitään kodin eteen. Omakin mies on jotenkin ihan sokea monille kotihommille. Tiskit se kyllä huomaa ja kerääntyneet pyykit, mutta mitään muuta ei.
mitä jos ap:n mies olisikin ollut se, joka löi ylläolevien asioiden takia? Ymmärtäisitkö?
ottaisin eron. Heti.
Sulla oli odotuksia, joita mies ei tajunnut. Sä et osannut kommunikoida niitä. Tuli riitaa.
Turhauduit ja löit.
Miksi nainen saisi lyödä monta kertaa ennen eroa ja mies vain kerran. Sä olet ap avun tarpeessa.
Kun mies tulee takaisin, sanot, että olet pahoillasi ja päästät miehen kalaan. Kyllä normaali ihminen pärjää parin ipanan iltapesut ilman apua.
Kukaan ei saa lyödä toista.
Ei nainen miestä. Ei mies naista.
Jos ap on lyönyt miestään kerran, hän voi lyödä myöst toisen kerran. Väkivaltaisesta suhteesta pitää aina hakeutua pois.
Yksikin lyönti on liikaa. Sun miehen pitäisi päästä heti ensi yöksi johonkin turvakotiin tai jos sellaista ei teidän kaupungissa ole, niin ainakin johonkin ystäväperheeseen. Ei ole mitään takeita siitä, ettetkö voisi heti tänä iltana jo lyödä toisen kerran. Toinen asia on sitten se, että heti huomenna on laitettava avioero vireille. Tuollaista lyömistä ei pitäisi kenenkään joutua kärsimään! Mä niin toivon tsemppiä sun miehelle - ja sitä että se tekee susta rikosilmoituksen ja saat sitten ansiosi mukaan rangaistuksen.
Kuka tahansa nainen kirjoittaisi miehestään vastaavasti, jo olisi susilauma huutamassa poliisia ja turvakotia ja väkivaltatilastoa. Nyt kun nainen hakkaa miestään, se nyt vaan on vähän hupsua ja hassua.
Väkivalta on sitä itteään oli se sitten mies tai nainen, joka sitä harrastaa.
Ero ja mies turvakotiin, siellä niitä miehiä riittää jo muutenkin.
Miehen työpäivän jälkeen lähdin lasten kanssa pariksi tunniksi puistoon jotta saa levätä rauhassa. Kotona paikat sekaisin.
Kun tulin niin mies vaan puhui puhelimessa ja joi kahvia. Olisi ollut kiva jos olisi vähän järkännyt paikkoja.
Mistä ihmeestä mies olisi voinut tietää, että haluat hänen siivoavan juuri nyt, jos et sitä kerran sanonut?
No, käytin lapset suihkussa, pesin pyykkiä ja iltahommat oli vielä edessä.
No, miksi et tässä vaiheessa pistä suihkuttamista ja pyykinpesua miehelle, jotta olisit saanut saanut iltahommat tehtyä?
Mies sitten sanoi, että hänpä lähtee kuntosalille. Sanoin ettei nyt lähtisi kun kaikki iltatouhut vielä edessä, että en nyt jaksaisi yksin hoitaa kaikkea, mies että en siis päästä häntä. Yrtin selittää ettei kyse ole siitä ettenkö päästäisi häntä vaan siitä että nyt on huono hetki ja että olisi voinut kädä salilla kun olin lasten kanssa ulkoilemassa. Mies manaili ym.ja sitten löin häntä. Turhauduin kun ei yhtään kuunnellut mitä sanoin, ei edes yrittänytEn ymmärrä käytöstäni, tai no olen äkkipikainen luonne ja tunneihminen. Lapsia en ole koskaan lyönyt, päinvastoin, hemmottelen heitä liikaakin ja pidän turhan löysää "kuria"
Nyt mies meni salille, täytyy koittaa jutella kun hän tulee
No viimeistään silloin joo, ehkä olisi kannattanut aiemmin.
tulehan ap kertomaan, kuinka on käynyt!
Toivottavasti ukko laittaa sut aisoihin. Sun työ on hoitaa koti, se tua leivän ja elatuksen sulle. Tasajako. Älä vaivaa sitä pikku pulmillasi.
(näin palstalla opastetaan kun jonkun kaveri olisi läimäissyt lasta naamalle tilanteessa jossa lapsi meni kiellosta huolimatta häiritsemään syövää koiraa)
Laki on laki ja ketään ei saa lyödä.
[quote author="Vierailija" time="10.03.2013 klo 20:39"]
[quote author="Vierailija" time="18.07.2012 klo 23:35"]
Toivottavasti ukko laittaa sut aisoihin. Sun työ on hoitaa koti, se tua leivän ja elatuksen sulle. Tasajako. Älä vaivaa sitä pikku pulmillasi.
[/quote]
haha, kaikki miehet ei ole vanhanaikaisia ja elätä vaimoaan. Meillä ei maksa penniäkään ruuista tai yhteisistä asioista vaikka kuinka töissä ravaa. 4 kuukauden ikäinen penska talossa. 500e äitiysrahaa kuussa, puolet vuokraan, josta jää 200e kuussa omiin laskuihin, vauvan ja kodin pyörittämiseen. Jos miehen työ on tuoda leipä pöytään ja naisen hoitaa koti niin en minä ainakaan millään nälkäpalkalla ukon kalsareita pyykkäile
[/quote]
Ja oikeasti elät vielä tuollaisen miehen kanssa? Jos miehesi ei laita tikkua ristiin perheensä eteen niin kannattaisiko heittää äijä pihalle? Uskomaton..
Toivottavasti miehesi pamauttaa sua kunnolla takaisin, kun seuraavan kerran lyöt häntä.
Kotiäidin tehtävä on hoitaa koti ja lapset, mies tekee työnsä ja tuo rahan pöytään. Horveä eukko oot!
Ap on varsinainen malliesimerkki lapsilleen, lyö varmaan pian niitäkin. Hyi olkoon!
Jos ap olisi kertonut miehen lyöneen häntä niin tässä ketjussa olisi varmaan jo sata vastausta.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2012 klo 23:35"]
[/quote]
haha, kaikki miehet ei ole vanhanaikaisia ja elätä vaimoaan. Meillä ei maksa penniäkään ruuista tai yhteisistä asioista vaikka kuinka töissä ravaa. 4 kuukauden ikäinen penska talossa. 500e äitiysrahaa kuussa, puolet vuokraan, josta jää 200e kuussa omiin laskuihin, vauvan ja kodin pyörittämiseen. Jos miehen työ on tuoda leipä pöytään ja naisen hoitaa koti niin en minä ainakaan millään nälkäpalkalla ukon kalsareita pyykkäile
Olis mennyt mullakin hermot. Lyöminen on kyllä väärin, mutta turhautuneena ja väsyneenä (?) tulee helposti ylilyöntejä. Miksi kodinhoito on pelkästään sinun vastuullasi? En oikeasti jaksa ymmärtää miehiä, jotka eivät tee mitään kodin eteen. Omakin mies on jotenkin ihan sokea monille kotihommille. Tiskit se kyllä huomaa ja kerääntyneet pyykit, mutta mitään muuta ei.