Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hammaslääkäri paikalla

Vierailija
18.07.2012 |

haluatko kysyä jotain?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko juurihoidettu hammas kipuilla? Joskus tuntuu semmoisena paineen tuntuna juurihoidetussa hampaassa.

Vierailija
2/5 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka hoidamme niitä hyvin? Mikä avuksi? Miksi aina saa vain kuulla huonosta hoidosta kun minullakin on huono hammasluu tai jotain?

Miten päästä halvalla hammaslääkäriin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

1- käytetään amalgaamia, mutta vähän. Joskus se on todellakin parempi kuin esim. muovi. Juurihoidettu hammas voi kipuilla, ja silloin on vähän enää vaihtoehtoja: juurihoidon uusiminen, joka on työläs ja huono ennuste tai hampaan poisto.

2- Terv. keskuksessa hoito on edullista

Kyllä hampaiden omahoito ratkaisee. Sellaista, kun hammasluu, ei ole olemassakaan. Huono kotihoito periytyy, usko vain.

Vierailija
4/5 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vanhemmat eivät aikanaan pitäneet mitään huolta hampaidenhoidosta. Reikiä oli jo maitohampaissa, samoin sitten rautahampaissa. Aloin itse pesemään hampaita yläasteella, ensin kerran päivässä ja nyt olen pessyt yli 10 vuotta 2 kertaa päivässä, samoin käytän hammaslankaa. SILTI reikiä tulee yhä. Ja viimeksi viikko sitten yksi hammas lohkesi useampaan palaseen.

Onko niin että mitään ei ole enää tehtävissä? Hampaat vainoavat minua siis hautaan asti vaikka nyt hoidankin niitä kunnolla?

Harmittaa tosi paljon, omilla lapsilla reikiä nolla ja hampaista pidetään todella hyvää huolta!

Vierailija
5/5 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista apua saa hammaslääkäripelosta kärsivä ihminen? Saako esim. nukutuksen hoidon ajaksi? En ole uskaltautunut hammaslääkärille niin moneen vuoteen,ettei sitä kehtaa enää edes mainita.. Hampaat ovat siistit päällisin puolin,mutta hammaskiveä on sisäpinnoilla ja yhdestä ala-takahampaasta puuttuu iso pala,siinä on siis kuoppa.Ehkä siitä lähti aikoinaan pinnoite tai paikka,kun söin salmiakkia..Pitäisi siis uskaltautua lääkärille,mutta haluaisin sinne niin,että en tietäisi mistään mitään. :S

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi