Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljon on realistista laihtua 6 kk?

Vierailija
09.10.2014 |

Mitat nyt 166 cm ja varmaan 73-74 kg. Puolen vuoden päästä ulkomaanmatka, ajattelin että se voisi olla tavoite.

Paljon on realistista odottaa painonpudotusta tuossa ajassa elämäntapojen muutoksella, ei siis mitään fitness-Juttadieettiä ole tarkoitus ainakaan heti aloittaa, mutta toki kaikki herkut pois ja hiilarit vähemmälle jne.? 6 kg? 10 kg?

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/44 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäntapamuutoksella pari kiloa, diettaamalla 10-12.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

5-10 kiloa, jättämällä leivän pois ja lisäämällä pitkäkestoista liikuntaa, kuten kävelyä.

Vierailija
4/44 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laihduin 15kg 4,5kk paino oli maaliskuussa 79kg ja heinäkuussa 64kg pituutta 169 :) ja paino pysynyt kurissa jätin hiilarit arkisin minimiin ja vklp herkuttelin melkeen kilo viikossa vauhtiin tippu :)

Vierailija
5/44 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta harrastin liikuntaa 5kertaa viikossa -4

Vierailija
6/44 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

20kg ihan helposti ;)

Vierailija
7/44 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heinäkuun puolesta välistä lähtenyt 9 kg ja muutin vain syömistäni. Liikun töissäni paljon, joten en juuri lisännyt sitä enää, mutta ruokailua muutin paljon. Jätin pois lähes kokonaan mm. vaaleat leivät, pullat, herkut, ylimääräiset makeat juomat ja santsilautasen. Eli vaikka olisi kuinka hyvää, niin en mätä toista lautasellista sapuskaa. Yksi juttu oli ehkä myös hormonaalisen ehkäisyn lopettaminen ennen kesää. Käytön lopettamisen jälkeen painoni alkoi pudota helposti, kun sen aikana ei muutosta tullut millään vaikka mitä tein.

Enää en laihduta, mutta yritän pitää tämän tason.

Vierailija
8/44 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätini on laihtunut 2:5 dieetillä ja kuntosalilla 6kg kahdessa kuukaudessa. Eli aika paljon on mahdollista pudottaa puoleen vuoteen.

Vierailija
9/44 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laihduin 14kg n.8kk aikana eräässä nettivalmennuksessa, hiukan on lihastakin tullut. Samassa ajassa laihtui eräs valmennettava reilu 20kg, tosin pudotettavaa oli enemmän.

Vierailija
10/44 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ois enempi ylipainoa, niin helposti kilo/vko tahtiin. Tuolla painolla varmaan se 10kg, jopa reilu..

Vierailija
11/44 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole aikaisemminkaan onnistunut laihduttamaan, niin on mahdollista, että tuo painonpudotus jää muutamaan kiloon. Terveellinen laihdutustahti on  noin 0,5-1kg viikossa, eli kymmenen kilon painonpudotus on mahdollista.  

Vierailija
12/44 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että 6kg on realistinen. On mahdollista pudottaa enemmänkin mutta jos haluat hoitaa homman pinehköillä muutoksilla (joiden toivot pysyvän) niin ei niillä kitudieettituloksiin pääse

Vierailija
13/44 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 jatkaa: etenkin kun sulla ei ole reilusti ylipainoa.

Vierailija
14/44 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainoa sulla ei ole hirmusti niin veikkaan et 6-8kg. Se on realistinen.

Vierailija
15/44 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 169cm ja painoin viime tammikussa 74 ja risat. Olin todellakin ylipainoinen, kaikki rasva kerääntyny vatsaan, reisiin ja käsivarsiin, olo oli vetämätön ja tukala. Nyt 14kg kevyempänä kroppa on paljon kauniimpi, olo hyväkuntoinen ja vaatekoko muuttui matkan varrella koosta 42 kokoon 38. Mulla oli jopa hiukan lihasta ja silti suuri määrä silkkaa rasvaa. Ei ikinä enää!

Vierailija
16/44 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin viime tammikuussa 165cm ja 74kg. Puolessa vuodessa laihduin 15kg. Ja mä olin just Jutan kuurilla eli fitfarmin superdieetillä. Se oli todella hyvä! Elämäntapamuutosta niissäkin nimenomaan haetaan, mutta esim. minä tarvitsen selkeitä tuloksia pysyäkseni valitsemallani tiellä, joten mulla mitkään hitaat elämäntapamuutokset ei toimi. Lykkyä sulle!

Vierailija
17/44 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen laihtunut Cambridgeohjelmalla seitsemässä viikossa 12kg. 

Tarkoitus olis olla tällä paasto plussalla 16vk ja sen aikan useimmilla lähtee miltein 22kg.

Käyppä katsomassa huikeita laihdutustarinoita ja etsi valmentaja asuinalueeltasi. 

Tsemppii!

Vierailija
18/44 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cambridgellä saisit tuossa ajassa kaikki ylimääräiset kilot pois, kevyesti!

Vierailija
19/44 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri tiputti Cambridgella yli 30kg helposti mutta kun piti palata normaaleihin syömisiin, niin kaikki tuli takaisin ja korkojen kanssa. Jos syömisten kanssa on ongelma niin tuollaiset kuurit eivät ole vastaus. Toinen kaveri on tiputtanut tuolla 50kg ja sillä ne kilot ovat pysyneet poissa. Yksilöllistä, mikä toimii kenelläkin. Ja mielenkiintoista, mua hirveästi kiinnostaisi auttaa ihmisiä painonpudotuksessa, itse olen vuosia sitten kamppaillut ylipainon kanssa ja jojoillut,kunnes löysin mulle sopivan tavan ylläpitää ihannepainoa :)

Vierailija
20/44 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No totta hitossa kaikki tulee takaisin jos siirtyy vanhaan mättöön dieetin jälkeen! Mä olen laihtunut Cambridgen 2+-tasolla 6kg kolmessa viikossa. Enkä ole nähnyt nälkää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi