Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkään että jotain vakavaa :(

Vierailija
18.07.2012 |

Luulin ensin, että itselläni olisi virtatientulehdus. Sain antibiootit, jotka ei auttanut. Määrättiin uutta antibiootti. Ei auttanut.

Sitten menin yksityiselle, joka laittoi labraan ja määräsi kolmannen antibiootin. Tulokset tulivat tänään, negatiivista näytti. Sain uuden labra-ajan, koska edellisen tulos ei kuulemma ollut kovin tarkka, olinhan juuri puol tuntia sitten käyny vessassa. (4h pitäis väh. olla käymättä vessassa)

Nyt on alkanut sattuun myös alaselkään, joka menee toki kuumassa suihkussa ohitse.

Lääkäri kysyi myös klamydian mahdollisuutta, mutta se ei ole mahdollista. Varasin "varmuuden vuoksi" ajan myös sukupuolitautitesteihin, joka toki tuntuu niin turhalta, ettei se oikeestaan tunnu miltään. Tiedän tuloksen jo 100%:n varmuudella. Ei ole!

Huoh.. mikähän tässä nyt sitten on :( Meen tosiaan perjantaina antaan uuden virtsanäytteen labraan..

Luin vanhoja viestiketjuja ja aloin nyt pelkään kaikkia kystia yms :((

OIREENI:

1. jatkuva pissahätä, ihan jatkuva! N. puolen tunnin välein on päästävä vessaan. (Ah, ihana olla töissä)

2. Alaselkään sattuu, ihan kun olis "lihas kipeänä". Lämmin suihku ja hierominen sekä kauratyyny auttavat.

Eli mtn vuotohäiriöitä, alavatsa kipuja, päänsärkyä yms. ei ole.. En ole varma, onko vatsana aavistun turvonnut..

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokin vti joka on edennyt virtsateitä ylemmäs munuaisiin, mikä selittäisi alaselän kivut. Onko kuumetta? verta virtsassa?

Vierailija
2/21 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satuuko, jos koputat alaselkään molemmin puolin selkärankaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

virtsateidentulehdukselta eli nou panic.

Koska sinulla ei ole kuumetta, eikä yleistilan laskua, voit luottaa siihen, että kyseessä VTI.

Vierailija
4/21 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vuotoa virtsan mukana..

Sukupuolitesteissä olen käynyt viime kesänä, ei tauteja. Itselläni on vakituinen puoliso, jonka kanssa käytämme kumia. (Ehkäisynä)

Istuvilleen kokeilin, jopa hieman yritin "lyödä" alaselkään, ei sattunut..

Vierailija
5/21 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun hieron kädellä alaselkää, vasemmalla alhaalla tuntuu, kuin jotain liikkuisi.. ihan kuin "lihas olisi kipeänä"..

Vierailija
6/21 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siis kuumetta ei ole, ei ole koko aikana ollut..

Anteeksi, jos kirjoitukseni on epäselvää, olen vain niin paniikissa :/ Enää huominen on työpäivä, kun siitä jotenkin selviäisin..

Vierailija
7/21 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo on olleet mun raskausoireita kummassakin raskaudessa.

Vierailija
8/21 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi vaikuttaa kusemiseenkin, mutta silloin selkäkivun luulisi olevan helvettiä.

Vierailija
9/21 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein aamulla raskaustestin, "Ei raskaana".

Myös raskaus oli "mahdoton" vaihtoehto, käytämmehän kumia ja sen jälkeen aina tarkistamme sen. Lisäksi kuukautiset tulleet ajallaan ja normaalisti.

Vierailija
10/21 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munuaisethan ei ole alaselässä. Mulla ainakin munuaiskipu tuntuu juuri munuaisten kohdalla eikä alaselässä.

Vierailija
11/21 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on virtsatientulehdis, joka on edennyt munuaisaltaan tulehdukseksi. Aina antibiootit ei auta virtsatientulehdukseen.

Tarvitset lääkityksen nopeasti ja täytyy olla levossa, koskamunuaisiin edenneenä tulehdus on vaarallinen. Soita päivystykseen heti ja vaadi että pääset sinne, kerro oireet vähättelemättä.

Vierailija
12/21 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

selkäkipu ei ole "mahdotonta", eli siis siedettävää kuitenkin. Raskainta on ylivoimasesti vessassa ravaaminen :( Virtsatessa ei siis toki satu.

Vierailija
13/21 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munuaisissa häikkää?

Satuuko, jos koputat alaselkään molemmin puolin selkärankaa?

Vierailija
14/21 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klamydia tarttuu suojaamattomassa seksissä (emätinyhdynnässä, suuseksissä, peräsuoli-yhdynnässä). Se voi myös tarttua synnytyksessä äidistä lapseen.

Klamydian aiheuttama infektio on usein oireeton ja mahdolliset oireet alkavat yleensä vasta 1-3 viikon kuluttua tartunnasta, joskus jopa paljon myöhemmin.

Naisilla oireina on yleensä epätavallista valkovuotoa, kutinaa ja kirvelyä virtsatessa. Myös alavatsa ja ristiselkä voivat olla kipeitä ja voi nousta kuumetta. Jos klamydiaa ei hoideta ajoissa, seurauksena voi olla myös kohdun limakalvon, munatorvien tai peräsuolen tulehdus.

Miehelle klamydia aiheuttaa yleensä virtsaputkentulehduksen, jolloin virtsatessa kirvelee ja peniksestä erittyy limaa tai märkää.

Vierailija
15/21 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munuais- tai virtsakiviä?

Vierailija
16/21 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mennä jo huomenna sinne labraan heti aamusta ja aamuvirtsasta meen antaan sen testin..

Vierailija
17/21 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munuais- tai virtsakiviä?

Ja tuska on niin kova, ettei pysty edes liikkumaan.

Vierailija
18/21 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli et ottanut kommenttia 13 tosissasi. Ilemisesti sinulla sitten voi kuitenkin olla tuo sp-tauti vaikka kuinka kiistät. Jos ei voisi niin sitten vaan sinne päivystykseen kiireen vilkkaa. Ei sinulle uusia munuaisia tule mistään jos ne tuossa jahkailulla tärväät.

Vierailija
19/21 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku on kirjoitellut "alkuperäisenä", vaikka itse en ole näin tehnyt.. Kuinka niin, en ottanut jotain asiaa tosissani? Olen heti aamusta menossa labraan ja samalla kysyn lääkäriltä, kuinka nyt tulisi toimia..

Kuinka alavatsan ultraaminen käytännössä tapahtuu? Tehdäänkö se sisäkautta, vai voiko sen tehdä vatsan päältä?

Vierailija
20/21 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vatsa oli kipeä, selkä oli kipeä, virtsatessa kirveli hiukan. Hakeuduin päivystykseen kun olin varma, että mulla on umpilisäkkeen tulehdus. Lääkäri napautti kerran alaselkään ja sattui niin hitosti. Ei muuta kun vahvat antibiootit ja verikokeissa piti käydä useasti. Mulla ei siis vielä ollut levinnyt munuaisiin, mutta hyvin lähellä kuulemma oli, että joutunut osastolle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän