Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tosiystävä Oulusta

18.07.2012 |

Etsiskelen sellaista ihmistä, jonka kanssa jakaa ilot, surut tai ihan vaikka ne tylsät päivätkin. Sitä jonka kanssa voi viettää aikaa lasten kanssa tai ilman. Itse täytän pian 28-vuotta, minulla on vajaan vuoden ikäinen poika ja odotan toista lasta lokakuussa saapuvaksi. Minulla on toki ennestään kavereita mutta tuntuu, ettei heidän kanssaan enää olla samalla aaltopituudella. Että en nyt ihan kamala kuitenkaan ole :) Minusta ei välttämätää kaikki pidä, ainakaan aluksi, mutta tutustuessa minusta saa hyvän ystävän. Ainakin omasta mielestäni. En tutustu kovin helposti uusiin ihmisiin. En ole mikään superäiti, yritän pitää myös omaa elämääni yllä (se on nyt raskauden aikana ollu hieman haastavaa), välillä on niitä päiviä että tuntuu että "tätäkö tää oikeesti on"? Siis kismittää iha armottomasti. Ei siis pelkkää keijupölyä ja sateenkaaria. Mikäli itsekkin kaipaat jotain jakamaan elämäsi, kirjoita ihmeessä. Vastaan kaikille (ärsyttää itsellä kun jotkut eivät vastaa mitään). Osoite on tintus84@hotmail.com

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla