Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ai, mä luulin että Summeri on sopiva ohjelma alakouluikäisille

Vierailija
18.07.2012 |

En arvannutkaan että kohderyhmä on yläkouluikäiset ja siksi seksilelut on ok ko. ohjelman rekvisiittana.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai pikkulapset tiedä, mitä seksilelut on? Mitä väliä? Taas aikuisten oma rajoittuneisuus sotkee lastenkin mielen. Höh.

Vierailija
2/8 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanantain jaksoa ei nähty,mutta ihme kohu taas. Olisko pitänyt joku pahvi-ukko tehdä vai barbiee elvyttää? Ihmettelen kohua. Olen ollut tietoinen ja havaitsevinani että kohderyhmä on teinit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttääkö muuten palomiehetkin barbaroita harjoituksissaan?

Vierailija
4/8 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai pikkulapset tiedä, mitä seksilelut on? Mitä väliä? Taas aikuisten oma rajoittuneisuus sotkee lastenkin mielen. Höh.

Toki huomasin pumpattavat ihmiset itse, mutta eivät meidän lapset tajunneet niiden liittyvän mitenkään seksiin, joten ei mitään haittaa niistä ollut.

Vierailija
5/8 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokos täällä puitiin se, kun Maiju ja Rami testasivat kesäkuussa farkkujen kestävyyttä ja käyttivät takapuolesta termiä perse? Muuten käytti! Mä kuulin! Ja Ramilta näky kalsarit.

Pumpattava, eloton ja täysmykkä barbara on aika pientä ihan oikian non-stoppina tulevan perseen hokemisen rinnalla. Herramunjee ja niin poispäin. Kaikkee sitä...

Mutta jos joku asia ihan oikeasti ärsyttää, niin kannattaa lähettää postia Summeriin päin: http://summeri.squarespace.com/

Vierailija
6/8 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On painavammat nuket,ihan ihmosen painoiset ja näköiset. Barbarathan on aika kevyitä. Olis shokki joutua kiskomaan oikea ihminen vedestä jos on tottunut vain raahaamaan barbaraa... Eiköhän tossa nyt tyhmempikin tajunnut että ei kukaan oikeasti ole hengenhädässä.

Vierailija
7/8 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja 9 v tyttö huikkasi siitä sivusta, että onks toi Irma? Mä näin sen Summerissa.

Eli ei aiheuttanu traumaa meidän mukulalle.

Vierailija
8/8 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime vkolla, että hänestä tulee isona Summerin juontaja : )

Kääk, tuota tasoako ne jutut siellä sitten on...en ole itse seurannut...