Ehkäisypuikko, onko kellään kokemuksia?
Saa näköjään ilman reseptiä apteekista ja ajattelin että voisi olla minulle passeli vaihtoehto.
Kommentit (9)
Epämiellyttävää liiallista liukkautta myös tuo,kun puikko liukenee emättimeen.
Käytin aiemmin, kun perhetilanne oli sellainen, että oli aika harvoin seksiä. Jos seksiä on usein, niin suosittelen muita ehkäisymuotoja.
Mulla toimi ihan hyvin.
Vierailija - 18.07.12 04:18 (ID 15227439)
Käytin aiemmin, kun perhetilanne oli sellainen, että oli aika harvoin seksiä. Jos seksiä on usein, niin suosittelen muita ehkäisymuotoja.
siksi kyselin ja kompit asiallisesti vastanneille.ap
olen kuitenkin sellaista tyyppiä, että ilman ehkäisyä tulen heti raskaaksi. Ja niin kävi puikon käytön lopetettuanikin.
mulla ainakin toimi tosi hyvin, käytin vuosikausia
Vierailija - 18.07.12 09:34 (ID 15229139)
olen kuitenkin sellaista tyyppiä, että ilman ehkäisyä tulen heti raskaaksi. Ja niin kävi puikon käytön lopetettuanikin.
tärppäsi. Eli voisikin olla passeli juuri minulle.ap
Toimii ehkäisynä vallan mainiosti.
Sen ainoa ongelma on siinä, että välillä se 10 minuuttia odottelua tuntuu 10:ltä tunnilta =D
Eli jos vaan antaa sen oikeasti alkaa vaikuttaan, niin ehkäisee yhtä hyvin kuin muutkin.
Onhan kondomikin 97% varma ja väittäisin, että saa olla aikamoinen MacGyver-siittiö, jos lateksin läpäisee xD Eli ehkäisypuikonkin pettäminen on käyttäjäpohjaista virhettä, ei tuotteen vika.
Toimii ehkäisynä vallan mainiosti. Sen ainoa ongelma on siinä, että välillä se 10 minuuttia odottelua tuntuu 10:ltä tunnilta =D Eli jos vaan antaa sen oikeasti alkaa vaikuttaan, niin ehkäisee yhtä hyvin kuin muutkin. Onhan kondomikin 97% varma ja väittäisin, että saa olla aikamoinen MacGyver-siittiö, jos lateksin läpäisee xD Eli ehkäisypuikonkin pettäminen on käyttäjäpohjaista virhettä, ei tuotteen vika.
Sitä on tarkoitus käyttää kondomin kanssa tai muulla tavoin lisäehkäisynä.