Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Pesin verhot ja nyt ne haisee aivan märälle koiralle.
18.07.2012 |
Aivan karmee lemu ja vielä lisääntyy, jos aukasee ikkunan. Pitää varmaan viedä viikoks pihalle tuulettuun, jos se auttais.
Kommentit (4)
Sama ongelma. Tuuletin ja haisee pahemmalle. Mitä ihmettä. Nämä ei ole edes uudet verhot.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Pese uudestaan. Mulla kävi samoin parvekkeen verhojen kanssa, haju oli hirveä. Pesin uudestaan pidemmällä ohjelmalla eikä enää haissut. Kyseessä oli tekokuitukangas.
Vierailija kirjoitti:
Sama ongelma. Tuuletin ja haisee pahemmalle. Mitä ihmettä. Nämä ei ole edes uudet verhot.
ruokasoodaa
Alue: Aihe vapaa
lakkaavat haisemasta, kun ovat kuivat. Jos siis ovat villaa sisältävät verhot.