Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

hartain toive KOLMAS lapsi??

Vierailija
18.07.2012 |

olen kahden pienen lapsen äiti ja nyt koen suurta tarvetta saada kolmas..olen ollut kolme vuotta kotona ja jos kolmas tulisi olisin vielä kaksi vuotta..minulla ei ole kuin peruskoulutus..olen ollut töissä kaupankassalla ennen lapsia..ja haaveeni ja tarkoitukseni olisi mennä opiskelemaan lähihoitajan ammatti..mietin vain..miten minuun suhtaudutaan työelämässä/opiskeluelämässä jos olen ollut kotiäitinä 5 vuotta ja kolme lasta..saanko koskaan töitä tai opiskelupaikkaa? onko kokemuksia? asiallisia vastauksia KIITOS!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmannen lapsen tehnyt ja aiot palata työhön tai opiskella, se on helpompaa kun lapset ovat päivähoidossa ja työnantajakin varmasti on mielissään, jos lapset on jo tehtynä. Kyllähän lähihoitajia tarvitaan nyt ja aina.

Vierailija
2/2 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ratkaisuani on työmaailmassa arvostettu. Ensinnäkin, en tule jäämään äitiyslomalle, koska lapset on tehty. Toiseksi, minulla oli tuore koulutus (vrt. olisin ensin opiskellut, sitten ollut vuosia poissa työelämästä).

Kolmanneksi, minun kohdalleni on sattunut vain esimiehiä, jotka arvostavat sitä, että pienet lapset hoidetaan kotona.

Neljänneksi, minulla on ollut huomattavasti vähemmän lasten sairastelusta johtuvia poissaoloja kuin heillä, jotka palaavat suoraan ä-lomalta töihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän