Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helvetinkö takia niitä lapsia ei voi vahtia siellä Särkänniemessä?!?!

Vierailija
18.07.2012 |

Ollaan käyty joka kesä Särkänniemessä ihan siitä asti kun lapset ollu pieniä vauvoja ja kertaakaan ei 10 vuoden aikana ole tarvinnut lapsia naarata Taikajoesta. Ihan oikein kun Särkänniemi ei laita mitää suojalevyjä. Kyllä vanhempien pitää joku vastuu kantaa omista lapsistaan ja heidän turvallisuudesta.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pleksit laittavan siihen vielä eilisen illan aikana.

Vierailija
2/27 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä olen omiani vahtinut, mutta enpä ole koko aikaa kädestä pitänyt, joten tuollainen vahinko olis ihan hyvin voinut joskus käydä meillekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vilkas pikkulapsi mahtuu sieltä välistä kevyesti ja voi ihan vahingossakin tipahtaa

Vierailija
4/27 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja on entistä tarkempi!

vilkas pikkulapsi mahtuu sieltä välistä kevyesti ja voi ihan vahingossakin tipahtaa

Vierailija
5/27 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ykkösen kanssa, että valvontavastuu lapsesta on vanhemmalla. Oli pleksit tai ei, vanhempi on vastuussa lapsesta AINA. Oma hyperaktiivinen ja jokoapaikkaan ehtivä nyt jo 8 v poikani ei ole yllättäen kyllä päässyt tippumaan sieltä sillalta eikä mistään muualtakaan koska olen vahtinut häntä AINA. Jösses mitä avuttomuutta ihmisiltä huutaa aina jotain pleksejä tai muuta, miten ihmeessä nää ihmiset elää muualla, missä ei oo pleksejä? Tippuuko niiden lapset koulumatkallakin sillalta, kun siinä ei oo pleksejä?

Vierailija
6/27 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja on entistä tarkempi!

vilkaan lapsen kanssa ei tosiaan haittaa vaikka yhteiskunnankin taholta olisi jotakin turva-asioita huomioitu.

Jotakin häikkää niissä aidoissa kyllä on jos 2 lasta jo on tipahtanut.

Vierailija
7/27 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja on entistä tarkempi!

vilkaan lapsen kanssa ei tosiaan haittaa vaikka yhteiskunnankin taholta olisi jotakin turva-asioita huomioitu.

Jotakin häikkää niissä aidoissa kyllä on jos 2 lasta jo on tipahtanut.

ollut tuossa kuosissa siitä asti kun särkkis on ollut. Että kyllä se vika on nykyihmisissä, kun ei jakseta vahtia niitä lapsia.

Ja mulla on vilkas kuopus ja ollaan kahdesti oltu särkkiksessä ja se kiipeili kyseisellä sillalla, tai yritti kovasti, pidin kiinni kokoajan. Pitää vaan olla silmät selässäkin.

Vierailija
8/27 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta pitää talojen seinä pehmustaa kun ylivilkkaa lapset törmää niihin ja yhteiskunnan syyhän sekin on eikä missään nimessä vanhemman. Pitäiskö kävelytiekin varalta laittaa pleksin molemmin puolin, ettei vaan siitä lähde ajotielle.

ykkösen kanssa, että valvontavastuu lapsesta on vanhemmalla. Oli pleksit tai ei, vanhempi on vastuussa lapsesta AINA. Oma hyperaktiivinen ja jokoapaikkaan ehtivä nyt jo 8 v poikani ei ole yllättäen kyllä päässyt tippumaan sieltä sillalta eikä mistään muualtakaan koska olen vahtinut häntä AINA. Jösses mitä avuttomuutta ihmisiltä huutaa aina jotain pleksejä tai muuta, miten ihmeessä nää ihmiset elää muualla, missä ei oo pleksejä? Tippuuko niiden lapset koulumatkallakin sillalta, kun siinä ei oo pleksejä?

Vierailija
9/27 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja on entistä tarkempi!

vilkaan lapsen kanssa ei tosiaan haittaa vaikka yhteiskunnankin taholta olisi jotakin turva-asioita huomioitu. Jotakin häikkää niissä aidoissa kyllä on jos 2 lasta jo on tipahtanut.

vaan vahdin kyllä itse.

Vierailija
10/27 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin samaamieltä aloittajan kanssa olen.

Eivätkö nykyajan vanhemmat käy lapsineen luonnossakaan, missä ei ole turva-aloja/rajoja eikä suojaaitoja. Täytyyhän se terve järki pitää mukana missä tahansa liikkuukin, KAIKKIALLLA ja AINA!

Vierailija
11/27 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja on entistä tarkempi!

vilkaan lapsen kanssa ei tosiaan haittaa vaikka yhteiskunnankin taholta olisi jotakin turva-asioita huomioitu. Jotakin häikkää niissä aidoissa kyllä on jos 2 lasta jo on tipahtanut.

Vierailija
12/27 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lapsi saattaa tuollaisesta pudota, ja tuossahan kävi vielä hyvin kun äiti oli tarkkana ja hyppäsi heti perään. Ihan oikein toimittu harvinaisessa erikoistilanteessa. Varmaan äiti vielä vahtikin ihan hyvin, kun oli heti tilanteen tasalla.

Kaikkia mahdollisia onnettomuuksia vastaan ei voi etukäteen suojautua, mutta skarppi selviää usein haavereistakin säikähdyksellä.

Pleksit on kyllä hätävarjelun liioittelua vaaran todennäköisyyteen nähden. Itsellänikin on vilkas mukula ja olen meinannut monta kertaa saada sydärin sen kanssa. En kuitenkaan oleta, että koko muu maailma pyörii lapsen ympärillä. Riittää, että minä pyörin :)

Vierailija
13/27 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta ei pari suojalevyä varmaan paljon maksa. Moni tosiaan ottaa aika vakavasti tän pleksiasian :D

että lapsi saattaa tuollaisesta pudota, ja tuossahan kävi vielä hyvin kun äiti oli tarkkana ja hyppäsi heti perään. Ihan oikein toimittu harvinaisessa erikoistilanteessa. Varmaan äiti vielä vahtikin ihan hyvin, kun oli heti tilanteen tasalla.

Kaikkia mahdollisia onnettomuuksia vastaan ei voi etukäteen suojautua, mutta skarppi selviää usein haavereistakin säikähdyksellä.

Pleksit on kyllä hätävarjelun liioittelua vaaran todennäköisyyteen nähden. Itsellänikin on vilkas mukula ja olen meinannut monta kertaa saada sydärin sen kanssa. En kuitenkaan oleta, että koko muu maailma pyörii lapsen ympärillä. Riittää, että minä pyörin :)

Vierailija
14/27 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ap:n aloitus oksettaa mua!

Vierailija
15/27 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta ei pari suojalevyä varmaan paljon maksa. Moni tosiaan ottaa aika vakavasti tän pleksiasian :D

että lapsi saattaa tuollaisesta pudota, ja tuossahan kävi vielä hyvin kun äiti oli tarkkana ja hyppäsi heti perään. Ihan oikein toimittu harvinaisessa erikoistilanteessa. Varmaan äiti vielä vahtikin ihan hyvin, kun oli heti tilanteen tasalla. Kaikkia mahdollisia onnettomuuksia vastaan ei voi etukäteen suojautua, mutta skarppi selviää usein haavereistakin säikähdyksellä. Pleksit on kyllä hätävarjelun liioittelua vaaran todennäköisyyteen nähden. Itsellänikin on vilkas mukula ja olen meinannut monta kertaa saada sydärin sen kanssa. En kuitenkaan oleta, että koko muu maailma pyörii lapsen ympärillä. Riittää, että minä pyörin :)

Vierailija
16/27 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ap:n aloitus oksettaa mua!

Vierailija
17/27 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sä oksetat mua

Vierailija
18/27 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se teitä joitakin niin suututtaa?

Vierailija
19/27 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomio herpaantuu vaikkapa äidin aivastamiseen ja vahdinta onkin enää 99,9- prosenttista.

Etenkin jos lapsia on kaksi tai useampi, kaikkia ei ole mahdollista huomioida joka sekunti.

Vierailija
20/27 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomio herpaantuu vaikkapa äidin aivastamiseen ja vahdinta onkin enää 99,9- prosenttista.

Etenkin jos lapsia on kaksi tai useampi, kaikkia ei ole mahdollista huomioida joka sekunti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä