Mistä merkeistä voin päätellä onko yks mies ihastunut muhun? Kehonkielestä... ov
Ole pohtinut, lukenut merkkejä, kysynyt kaverilta mielipidettä miehen käytöksestä minua kohtaan. Enkä ole tullut yhtään viisaammaksi. Toivon ja haaveilen joka päivä...
Faktoina voin kertoa seuraavaa: mies on rauhallista sorttia, tuntuu harkitsevan mitä suustaan päästää. Porukassa mieluummin kuuntelee kuin isoimpaan ääneen kertoo ajatuksistaan. Jos puhuu, on aina asialinjalla. Vastaa tietysti jos joku kysyy jotain.
Kahden kesken minun kanssani puhuu paljon. Aloittaa itse juttelun heti kun jäämme kahdestaan. Jos joku tulee paikalle, hiljenee ja muuttuu asialliseksi. Kun taas ollaan kahdestaan, alkaa puhumaan heti. Keskustelunaiheissa pysyttelee turvallisella/yleisellä linjalla, sellaisia mitä voisi jutella kenen tahansa kanssa. Välillä sanoo jotain josta voisi ajatella että haluaa keskustelun muuttuvan pintapuolisesta syvempiin asioihin. Minä taas silloin menen ihan lukkoon...
Mun ongelma on etten tiedä millainen mies on muiden seurassa (siis kahden kesken tai tutussa seurassa). Onko hitaammin syttyvää sorttia jolle pitää ensin puhua jotta tämä alkaa puhumaan takaisin. Vai onko ystäviensäkin kanssa hiljaa ja juttelee vain naisille joista on kiinnostunut?
Suoraan en voi kysyä, olen liian ujo. =)
Joten kertokaa mitä ne merkit (kehonkielessä) on josta voisi jotain päätellä. Nyt en jaksa googlettaa... =) Kiitos.
Kommentit (17)
Voi kokea myös, että sinun kanssasi on kiva jutella, ei muuta.
Merkkejä ihastumisesta monia.
Katso mustuaisia silmissä ovatko laajenneet kun katsoo sinua, lähestyykö normaalia lähemmälle jutteluetäisyydelle, kädet puuskassa edessä on puolustautumisen merkki ei ihastumisen, pyyhkiikö hiuksiaan kädellään monesti se on merkki katso kuinka ihana olen, huomaatko.
Ihastunut voi myös sekoilla sanoissaan ja änkyttää. Silmissä on sellainen ihailevan haikea katse. Tässä muutamia.
horoskooopista lukaista sopivat merkit. enempää merkkejä tuskin tulet tuolta mieheltä nimittäin saamaan. tai voithan aina toivoa.
sen voin sanoa, että todennäköisesti on kiinnostunut, tai siltä ainakin kertomasi perusteella vaikuttaisi, mutta varmaksi en toki voi sanoa.
ongelma tuossa on se, että jos et avaudu et todennäköisesti voi miestä koskaan saada. jos taas avaudut, niin voit saada pakit, mutta voit myös saada miehen.. kumpi tuntuu paremmalta vaihtoehdolta?
Voi kokea myös, että sinun kanssasi on kiva jutella, ei muuta.
Merkkejä ihastumisesta monia.
Katso mustuaisia silmissä ovatko laajenneet kun katsoo sinua, lähestyykö normaalia lähemmälle jutteluetäisyydelle, kädet puuskassa edessä on puolustautumisen merkki ei ihastumisen, pyyhkiikö hiuksiaan kädellään monesti se on merkki katso kuinka ihana olen, huomaatko.
Ihastunut voi myös sekoilla sanoissaan ja änkyttää. Silmissä on sellainen ihailevan haikea katse. Tässä muutamia.
Sitä mä olen miettinyt että jos vaan tykkää jutella mun kanssa kaverina ilman muita tarkoitusperiä. Toivon että tahtoo muutakin... =)
Olen huomannut että välillä kävelee ihan minun vierestä, aiemmin kiersi kauempaa jos hänellä piti ohittaa minut. Mutta sehän ei vielä tarkoita mitään, yleensä ihminen päästää läheiset ihmiset fyysisesti lähemmäksi kuin vieraammat ihmiset. Jos ajattelee minut nykyään tuttuna, lähes kaverina. ?
Hiuksien sukimista en ole ajatellut mutta välillä hieroskelee leukaansa kädellään. Sitä tekee jutellessaan minulle, muiden kanssa jutellaan en ole huomannut tekevän samaa. On kuitenkin tummahiuksinen mies jolla parta pitää varmaan ajaa joka päivä. Ehkä on vain tapa.
Ei änkytä eikä sekoile sanoissaan. Se taidan olla minä joka tekee niin. :D Mulla on myös ihailevan haikea katse silmissä joten en viitsi tuijottaa häneen ettei omat tunteet näy.
ap
Ota riski ja jos tiedät että mies on vapaa niin pyydä hänet jonnekin kahvilaan kahville ja katso miten sen jälkeen homma etenee. Mikäli kieltäytyy eikä ehdota jotain muuta aikaa tai kohtaamista niin ei ole kiinnostunut.
Ei se ole häpeä, jos mies ei olekaan kiinnostunut, mutta saat selvyyden ja mahdollisen suhteen. Et mokaa vaikka saatkin pakit.
Voihan olla, että odottaa sinun tekevän aloitteen ja ehdottavan kahvilaa tai jotain muuta yhtä viatonta. Siellä voi avautua enemmän tai ehdottaa toista tapaamista ja homma lähtee pyörimään.
Kokeile rohkeasti!
paras vaihtoehto olisi se että mies avautuisi minulle. :D
ap
horoskooopista lukaista sopivat merkit. enempää merkkejä tuskin tulet tuolta mieheltä nimittäin saamaan. tai voithan aina toivoa.
sen voin sanoa, että todennäköisesti on kiinnostunut, tai siltä ainakin kertomasi perusteella vaikuttaisi, mutta varmaksi en toki voi sanoa.
ongelma tuossa on se, että jos et avaudu et todennäköisesti voi miestä koskaan saada. jos taas avaudut, niin voit saada pakit, mutta voit myös saada miehen.. kumpi tuntuu paremmalta vaihtoehdolta?
mies on vapaa kuten minäkin, varattuihin en koske.
Mulla on joku ihme lukko päällä ja melkein pelottaa kertoa omasta ihastuksesta. Jos pyydän miehen kahville tai jotain tämä tajuaa varmasti. Jos ei olekaan ihastunut... =(
Ajattele jos mies onkin ihastunut ja luulee ujouksissaan, että sinä et olekaan ihastunut kun et ehdota mitään. Jää ihana romanssi syttymättä.
Nyt keräät kaiken rohkeutesi ja näytät "närhen munat" pyydä miestä kahville ja jos menee mönkään niin älä välitä, sinä selvitit asian.
Ole rohkea!
Sanot vaan että olet kiinnostunut vähäsen ja että menet siksi lukkoon, ja että jos kiinnostaa niin nyt on tilaisuus että ota ja vie.
Älä ajattele että sinun pitää hänet hurmata. Jos reagoi kahden kesken noin, niin avaat vaan koko paketin estoitta kasvoille ja katsot miten käy. Jos hänellä on kaikki ainekset haavoittaa sinua arimmillasi ja kaikki palaset tehdä siitä jotakin, näet varmuudella mitä siitä syntyy. Joko pieni harmi tai sitten jotakin suurta. Avoimuutta vaan, mitään et menetä ja mitään ei ole menetettävää.
Oikeasti, joskus päätin että tehokkain tapa saada selville toisen olemus on laittaa kaikki kortit tiskiin, kaikki aseet millä voi haavoittaa ja katsoa miten toinen niitä käyttää. Kertoo paljon enemmän ja minä olen riittävän vahva että sama se, testistä käy vallan mainiosti. Suosittelen lämpimästi.
Sulla on kaksi vaihtoehtoa, joko saat miehen vaikka loppuelämäksesi tai jäät loppuelämäksesi miettimään kuinka ujo ja "tyhmä" olit kun et silloin aikoinaan ottanut selvää onko hän kinnostunut sinusta.
Älä nyt jätä asiaa tähän kun sitten vanhana kadut kun et ottanut selvää!
Unohdat itsesi hetkeksi. Teet vaan niin että olet täysin avoin, kerrot aivan suoraan miltä sinusta tuntuu aivan täysin estoitta, aivan nakuna, että olet kiinnostunut ja että et osaa edetä mihinkään ellei hän ota ja johdata jonnekin. Kyllä se siitä. Varmasti on kiinnostunut. Jos ei ole niin hänen menetys, ei sinun.
Ei pidä miettiä "kehon kieltä" tai yrittää löytää absluuttista vastausta. Kun asetut täysin avoimeksi ja aivan täysin paljaasti kerrot missä seisot niin se on siinä. Ei ole mitään muuta. Sanot vaan karkeasti ulos suustasi. Sööttiä ja arkaa, sööttiä ja vahvaa, ihan sama. Puree tai ei pure, mutta vastauksen saat varmuudella. Vastapuoli on selvästi fiksu jos toimii kuten kerroit. Osaa toimia oikein, luotat vaan häneen.
Unohdat itsesi hetkeksi. Teet vaan niin että olet täysin avoin, kerrot aivan suoraan miltä sinusta tuntuu aivan täysin estoitta, aivan nakuna, että olet kiinnostunut ja että et osaa edetä mihinkään ellei hän ota ja johdata jonnekin. Kyllä se siitä. Varmasti on kiinnostunut. Jos ei ole niin hänen menetys, ei sinun.
Ei pidä miettiä "kehon kieltä" tai yrittää löytää absluuttista vastausta. Kun asetut täysin avoimeksi ja aivan täysin paljaasti kerrot missä seisot niin se on siinä. Ei ole mitään muuta. Sanot vaan karkeasti ulos suustasi. Sööttiä ja arkaa, sööttiä ja vahvaa, ihan sama. Puree tai ei pure, mutta vastauksen saat varmuudella. Vastapuoli on selvästi fiksu jos toimii kuten kerroit. Osaa toimia oikein, luotat vaan häneen.
Kerrothan itse, että hän pysyy asialinjalla. Tuollaiset miehet ovat passiivisia, eivät pysty tekemään aloitetta. Insinööri- nörtti- ja kirjanpitäjätyyppiä. Noudata saamiasi neuvoja ja pyydä miestä kahville.
Ihan turha miettiä sanattomia merkkejä. Vaikka hän olisi sinuun miten ihastunut, nuo merkit eivät muutu treffikutsuksi. Eihän sinulle riitä tieto hänen tunteistaan, vaan haluat toimintaa. Se sinun pitää järjestää itse.
että miehen pitää tehdä aloite. Voi ap tuossa tapauksessa joutua odottelemaan.. ja odottelemaan.. ja odottelemaan.. Tai mitä jos ap lisäisi flirttivaihdetta kunnolla, niin kyllä siinä nyt saamattomampikin mies lopulta saa impulssin toimia, ehkä.
Nainenkin saa tehdä aloitteen, aiemmissa suhteissani minä olen ollut se joka alkoi ensin puhumaan syvemmistä tunteista. Mutta se tapahtui vasta sitten kun miehen käytöksestä oli selkeästi luettavissa että tälläkin kiinnostaa.
Tämä mies on erilainen tapaus. Rauhallisempi, tyynempi, vaikeammin luettavissa oleva. Ja tosiaan, en tiedä millainen hän on muiden seassa, joten en voi tietää käyttäytyykö noin vain minua kohtaan, vai kaikkia ystäviä ja sukulaisia kohtaan.
No ehkä se flirtti voisi auttaa selvittämään asiaa. =)
ap
http://www.mtv3.fi/helmi/rakkaus/artikkeli.shtml/2011/04/1060503/kehonk…
Voit siellä kahvilla sitten tarkkailla.
<a href="http://www.mtv3.fi/helmi/rakkaus/artikkeli.shtml/2011/04/1060503/kehonk…" alt="http://www.mtv3.fi/helmi/rakkaus/artikkeli.shtml/2011/04/1060503/kehonk…">http://www.mtv3.fi/helmi/rakkaus/artikkeli.shtml/2011/04/1060503/kehonk…;
Voit siellä kahvilla sitten tarkkailla.
Huvittava teksti. :) Mutta ilmeisesti asiaa koska kirjoittajana Kari Heusala.
Jotkin kohdat täsmäsi miehen kehonkielessä minua kohtaan, esim. seisoma-asento ja pari muutakin. Loput pitää vielä tarkkailla. :)
ap
miehenä voin kertoa seuraavaa:
tuo lainaus kertoo ihan kaiken, mies on ihastunut sinuun ja pahasti.
kun olette kahden hän puhuu paljon jotta saa pidettyä sinut luonaan.. edes hetken pidempään
kun paikalle tulee muita hän hiljenee koska pelkää että hänen ihastuksensa näkyy iiian selvästi ja jos hän saa lopulta sinulta pakit.. silloin olisi vaikea uskotella muille että "ei se sattunut yhtä helvetisti kuin meteoriitti joka olisi pudonnut päälle"