Loukkaannutteko jos saatte kutsun rapujuhliin ilman lapsia?
Kommentit (16)
yleensä on rapukekkerit vietetty lasten kanssa. :)
Rapujuhlat jo sinäänsä kuulostaa lapsivapailta.
että rapujuhlissa tulee keskimäärin aika paljon juotua eli en niihin menisi lasten kanssa ellei erikseen olisi mainostettu että on koko perheen juttu. Eli en todellakaan loukkaantuisi vaan oletus on että rapujuhlat ovat lapsettomat.
Kukapa pienokainen ei haaveilisi kivikovien ja kaamealta maistuvien rapujen nauttimisesta akvaviittilaulujen jälkeen elokuun hämärtyvässä illassa?
omissa ole ollut. ;)
että rapujuhlissa tulee keskimäärin aika paljon juotua eli en niihin menisi lasten kanssa ellei erikseen olisi mainostettu että on koko perheen juttu. Eli en todellakaan loukkaantuisi vaan oletus on että rapujuhlat ovat lapsettomat.
En todellakaan, rapujuhlat on aikuisten juhlat.
Koska olen kasvissyöjä, ja on aina ärsyttävää, kun joku "unohtaa" sen ;)
tämä ei ole niinkään ap.lle. Miksi niitten kakaroitten pitäisi olla jokapaikassa?
Ehkä kylään/juhliin kutsujat EIVÄT NYT VAAN HALUA KAKAROITANNE juhliin/kyläilemään jne., eikö vastapuolella ole mitään oikeuksia vaikka ovat kutsujia? Toivon, että olisitte koko perhe menemättä jos ei ellinoorajanipetterikallea voi jättää hoitoon.
Jos saisin kutsun rapujuhliin niin se olisi elämäni eka kutsu rapujuhliin. muutenkaan mulla ei ole tuttavapiiria joka kutsuisi syömään muuten vaan. ja rapujuhlat käsitän yöjuhlaksi.
kyllä minä kysyisi lapsiltani kenelle kaverille haluaisivat mennä yöksi. Kuopuskin menisi eka kertaa varmaan yökylään. Jos ei suostuisi menemään yökylään, voisin kysyä voidaanko ottaa lapsi/lapset mukaan kun ovat jo koululaisia, mutta en loukkaantuisi jos se ei onnistu. ja olettaisin että ei onnistu,
Rapujuhlat ovat esimekki juhlista, jotka eivät todellakaan ole lapsille!
(myöhäisilta, ravut, snapsit, juomalaulut, örvellys)
eli siis olisin iloinen kutsusta. en loukkaantuisi.
Koska olen kasvissyöjä, ja on aina ärsyttävää, kun joku "unohtaa" sen ;)
tyhmä.
Ravun on mun lapsen lempiruokaa
että lapset kutsuttaisiin ja sitä pahastuisi?
Koska ei kai kukaan täysjärkinen lapsia rapujuhliin veisi?
Täällä ei onneksi ongelmia lastenhoidossa.