Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Keksikääpäs jotain kivaa tarjottavaan illanistujaisiin!

Vierailija
17.07.2012 |

Pari ystävää tulee meille istumaan iltaa. Lyö tyhjää tarjottavien kanssa. Tai oon ajatellu tehdä näitä: http://karppaus.info/resepti/resepti.php?id=81

Mitä muuta? Mielellään sormin syötävää, enempi naposteltava-tyyppistä. Mielellään kasvisjuttuja. Juustot siis sopii, lihaa ei mielellään. Keksikää jotain, mä en keksi!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita ideoita ap:lle?

Vierailija
2/9 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä luulis ilta lutviintuvan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinne joku ihana tuorejuusto, paprikaa, sipulia yms. mitä kasvista nyt haluatkaan. Tai jos kala/äyriäiset käy, niin lohta tai katkarapuja sinne. On niin nami nami ja helppo syödä, mahtuu kerralla suuhun.

Tai sit teet rieskasta tai löysistä hapankorpuista rullia.

Ja sit se kossu :)

Vierailija
4/9 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvää maalaisleipää (esim. ciabatta tai maalaispatonki), hyviä juustoja (manchego), serranonkinkkua, oliiveja, marinoituja herkkusieniä, artisokan sydämiä, taateleita, viinirypäleitä.. Ja aiheeseen sopivaa viiniä.

Vierailija
5/9 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
6/9 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan nuo kaikki ovat todella hyviä.

Vierailija
7/9 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm...Voiskohan muutamasta eri juustosta (ja viinirypäleistä) tehdä sellaisia coctail tikkuja, tuli mieleen toisesta ketjusta täällä äsken.. :) Sopisi ehkä hyvin jos on viiniäkin tarjolla? Tai coctailtikut muutenkin ovat helppoja syödä ja niitä voi tehdä niin monenlaisia..

Sitten voisi makeana olla vaikka jotain mansikoita valko-, maito ja tummasuklaakuorrutteilla ja niitä vois hammastikuilla napata jostain tarjottimelta omalle lauataselle ja syödä niiden tikkujen avulla.

Teeleivät on kanssa ihania! Niihin kunnon juustoraaste päälle, nam!

(Minulla pyörii nyt vaan juustot mielessä ja tuli nälkä sekä juustohimo tätä ja tuota toistakin ketjua lukiessa :) )

Vierailija
8/9 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rypäleet ja juustot - ja pikkupizzat. Ehkä voi vielä etsiä uudempia reseptejä. En jaksa kyllä itse nyt latoa tähän mitään esitelmää aiheesta. Öitä.

Vierailija
9/9 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdistettynä fetaan ja niistä piirakka..Voi myös tehdä miniversiona muffinivuokiin.

joku marjapiirakka ja vaniljakastike jälkkärinä,tosin ei sormin syötävää..

Tai jos ei halua tehdä kaikkea itse niin Pirkalla sellaisia ihania pieniä varmaankin n. 3x3cm suklaa, sitruuna, suklaa-minttu leivoksia.

Nyt marjakautena olisi myös ihana saada joku marjainen,tiramisu tyylinen makea herkku tehtynä vaikka johonkin lasiin tms.

Erilaisia hedelmä viipaleita tarjottimelle? Onkohan viipaloidut vihanneksetkin pois muodista jo?