Jos olisi ihan pakko kirjoittaa sana tai lause kotisi seinälle,
Kommentit (106)
Eteisessä on jo: Parempi vähän paskaa nurkissa kuin puhdas helvetti.
Only heavy Metso music allowed on these premisss.
Itseasiassa meillä on tuo juliste eteisessä ja ikää yli 40v :D
Only heavy Metso music allowed on these premisss.
Itseasiassa meillä on tuo juliste eteisessä ja ikää yli 40v :D
Tää Windows toimi kirjoittelee ihan mitä sattuu... Metso, my ass... Metallia siinä piti lukea!
Elä!
Seinälle ja kohtaan, jota ei voi olla näkemättä.
Eli yrittäisin muistuttaa kaikkia siitä, että elämää pitää arvostaa ja elää tätä päivää murehtimatta eilisestä tai huomisesta.
juuri nyt kelpaisi huone jonka ovessa lukisi "ovi hiljaisuuteen".
Nykyiseen kotiin voisi jotain joka aiheuttaa vieraissa hämmennystä tyyliin Maija Poppanen tulee takaisin, Vaarallisia unia tai 3213 heinäpaalia.
Kaikki esimerkit ovat repäisty kirjahyllystäni löytyvistä kirjojen nimistä kun en parempiakaan jaksa keksiä.
lapsen nimi. Vois olla jopa ihan kiva.
mutta en oo vielä paikkaa päättäny.
Tero
"'cause you're given one lifetime to do what you love the most..."
Ja vielä pitää vääntää vieraalla kielellä. Varmaan siis laittaisin jotain vastaavaa kuin se, joka laittaisi "seinä" mahd. koukeroisin kirjaimin.
Mä olen ajatellut laittaa vastatoimena omaan kotiini tekstin
HIMA
Nih.
lauseella on mulle hyvin henkilökohtainen merkitys
"Due cose belle ha il mondo - amare e mangiare"
Elämässä on kaksi ihanaa asiaa, rakastaminen ja syöminen:D Sopii meille..
"Isoisän spermatankkeri" olkkariin. Tai vitun iso "kyrpä" olkkariin.
VEDÄ PÖNTTÖ
PESE KÄDET
SULJE OVI
ja eteiseen:
KURAVAATTEET KUIVUMAAN!
Oikeestaan voisin kuorruttaa koko kämpän erilaisilla kielloilla, käskyillä ja kehotuksilla.
ja tästä olis Marko Paananenkin kateellinen.
Siis noi yksittäiset sanat ja lauseethan on jo NIIIN so last season ja passè, että nyt pitää olla kokonainen seinä, mihin on kirjoitettu sanoja, täyteen sanoja. Esim. kaupungit missä on vieraillut on ns. KOVA juttu.
Siispä mun seinään tulee pohjaksi silleen harmaalle tekstattuna eri harmaan sävyillä kaikkee suomalaisia ruokia, esim. Papusoppa, Hernerokka, Karjalanpiirakka, Kalakukko Mämmi, Piapo, Mustamakkara jne jne. mutta sitten ihan siihen päällimmäiseksi ORANSSILLA että "Aurinkokuivattu tomaatti"
Tuosta heti näkee, että miten kultturelli ja ajan hermolla oleva asukki talossa asuu, sellainen mondääni ja globaali.
Tero
ihan mille tahansa seinälle, koukeroisin kirjaimin. Tai OLOHUONE olkkariin, KEITTIÖ keittiöön jne. Eipähän sitten vanhuudenhöperönä erehtyisi.