Jos olisi ihan pakko kirjoittaa sana tai lause kotisi seinälle,
Kommentit (106)
-pillupyyhkeen yläpuolelle comic sansilla se "PILLUPYYHE"
-pimpulirasian yläpuolelle "PIMPULI"
Its not a beer Belly. Its a fuel tank for a sex machine.
"Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum."
Mii laiks.
Keittiön seinälle mallikirjoituksella:
"Kikki on tärkeä ihmisvauvalle"
Ulko-oven sisäpuolelle:
Terve! Ja kiitos kaloista!
"Tervetuloa valtakuntaan..." kun astuu ulkoa eteiseen. Eteisen käytävään teksti: "Kauniissa kodissa mieli lepää." Pikku prinsessan ovessa "Princess" (Kuten jo onkin ;)) ??? Meidän makuuhuoneeseemme: "Täällä asuu rakkaus." ???
Toivottavasti en ikinä joudu teille kylään, joutuisin puremaan poskeni verille, että en pyrskähtäisi tirskumaan.
Minusta nämä tekstit sopisivat täydellisesti kotiimme, sorry. En halua mitään muka-hauskoja masistelu- tai junttitekstejä seinilleni. Sinun kotiisi sopisi täydellisesti teksti: "Olen ilkeä vanha pieru. Prööt!"
Minun kotiini sopisi hyvin teksti:
Hyvä maku on pelkuruutta.
(Kotini on ollut viidessä sisustuslehdessä, joten makua minulla ainakin on.)
Olenko ilkeä vanha pieru? Ehkä, mutta sisustajana minulla on hyvä maku, enkä laita mitään naivia lapsellista höttöä seinälle!
Veikkaan, että miehesi joutuu nukkumaan makuuhuoneessa, joka täydellisesti kastroi hänen miehekkyytensä, eikä pane sinua kuin pimeässä siirrettyään sisustustyynyt ohjeittesi mukaan sivuun!!!
Öitä!
mutta minäkin ihmettelen, että eikö nuo tekstit ole aika imeliä mielestäsi? "Täällä asuu rakkaus" - siis oikeasti? Pitääkö se kirjoittaa seinälle, jotta muutkin uskovat?
"Tervetuloa valtakuntaan..." kun astuu ulkoa eteiseen. Eteisen käytävään teksti: "Kauniissa kodissa mieli lepää." Pikku prinsessan ovessa "Princess" (Kuten jo onkin ;)) ??? Meidän makuuhuoneeseemme: "Täällä asuu rakkaus." ???
Toivottavasti en ikinä joudu teille kylään, joutuisin puremaan poskeni verille, että en pyrskähtäisi tirskumaan.
Minusta nämä tekstit sopisivat täydellisesti kotiimme, sorry. En halua mitään muka-hauskoja masistelu- tai junttitekstejä seinilleni. Sinun kotiisi sopisi täydellisesti teksti: "Olen ilkeä vanha pieru. Prööt!"
Ja se rakkaus teksti olisi tarkoitettu vain miehelleni ja minulle. Meillä ei vieraat mene koskaan makuuhuoneeseen, eli eivät tekstiä edes näkisi.
Ja sinä "vanha pieru", meidänkin koti on ollut sisustuslehdessä, mutta vain kerran. Hävisin, voi nyyhky!
Ihan kunnioitettavaa sinänsä. Mahtaa olla aika sonni.
Kun noista juntimmaksi on enää vaikea mennä...
Ihan kunnioitettavaa sinänsä. Mahtaa olla aika sonni.
Hah, sulla ei taida olla edes miestä kun noin katkeraan sävyyn siellä kirjoittelet ;) Mun mies on mies, se kestää naisensa hömpötykset eikä ne vaikuta munan seisomiseen millään tavalla.
tekstit seinällä, niin minkälainen sisustustyylisi on muuten? Suositko enemmän maalaisromanttista vai modernia sisustustyyliä?
Mietin itsekin sisustustarrojen hankkimista.
Laittaisin varmaankin kultaisin kirjaimin jonnekin sanan
HENGITÄ
Mulle se merkkais lähinnä keskity olennaiseen.
ihan mille tahansa seinälle, koukeroisin kirjaimin. Tai OLOHUONE olkkariin, KEITTIÖ keittiöön jne. Eipähän sitten vanhuudenhöperönä erehtyisi.
keittiön kaakelit oli aseteltu niin, että seinässä luki 'keittiö' :D
"Tervetuloa valtakuntaan..." kun astuu ulkoa eteiseen.
Eteisen käytävään teksti: "Kauniissa kodissa mieli lepää."
Pikku prinsessan ovessa "Princess" (Kuten jo onkin ;)) ???
Meidän makuuhuoneeseemme: "Täällä asuu rakkaus." ???
Siitä ei ole kovin kauaa kun minä täytin 18, mutta minustakin tämä on jo niiiiin mautonta.
Mikä sitten olisi mielestäsi junttia laittaa seinälle, jos nämä on sinusta tyylikkäitä? :D
Mutta teinin huoneessa on sellainen iso kuvatarra, missä on sellainen saluunan ovi ja aasi sen oven takana. Mun mielestä hauska ja sopii pojan huoneeseen hyvin. :D
Loved you yesterday
Love you still
Always have
Allways will
Vois olla lasten sänkyjen yllä :)
Miehelläs kuitenkin seisoo imelyyden keskellä?Ihan kunnioitettavaa sinänsä. Mahtaa olla aika sonni.
sen enempää noihin teksteihin kantaaottamatta, että arvatkaa vaan miksi suomalaiset on tottuneet paneskelemaan pimeässä peiton alla..? :D
Mun sitten taas tekis mieli kopioida sen Harvoin tarjolla -sarjan tiukkis-lääkärin systeemit ja laittaa koti täyteen varoituksia ja muistutuksia. Se on jotenkin niin hauskaa ko sarjassa.
Voisi lukea portaikossa.
Tai sitten vaikeasti hahmotettavia postmoderneja runonpätkiä sinne tänne.
Mieluiten jollain muulla kielellä kuin englanniksi.
Loistava ketju, muuten!