Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä laadukkain keittiö?

Vierailija
17.07.2012 |

Ostin rakenteilla olevan paritaloasunnon ja nyt pitäisi alkaa miettimään sisustusratkaisuja. Haluan modernin kokovalkoisen keittiön, ovet kiiltäväpintaisia ja vetimettömiä, kaappien sisätilat pitäisi olla monipuoliset ja laadukkaat. Tasoksi tulee vitivalkoinen kvartsitaso ja sen olen jo löytänyt, samoin altaat ja hanat olen jo löytänyt.

Suomalaisista ei käy Parmat, Petrat jne. halpakeittiöt. Osaatko suositella jotain italialaista firmaa? Olen varannut keittiöön n. 40 tuhatta euroa. Keittiö ei ole kovin suuri vaan kyseessä on avokeittiö saarekkeella. Suosittele myös hyviä kuvastoja, lehtiä jne. Kiitos avusta!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Domus?

Itse päädyttiin Domuksen keittiöön kun rempattiin viime syksynä.

On kyllä suomalainen, mutta ei mikään halpakeittiö. Olen laatuun todella tyytyväinen.

Yksityisiltä puusepän liikkeistä voi löytyä tosi hyviä ratkaisuja.

Vierailija
2/2 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin keittiömyyjänä sanoisin, että perusratkaisut ovat kaikilla sunnilleen samoja. Kyse on lähinnä laadukkaasta suunnittelusta ja hyvin valituista ja asiakkaalle tarpeellisista mekanismeista.

Toki rungoissa ja ovissa on eroja, mutta ns.laadukkaat ratkaisut vastaavat pitkälti täysin toisiaan. Italialaista firmaa en valitettavasti osaa suositella, kokemusta on vain erilaisista kotimaisista. Kannattaa varmaan löytää mieleinen suunnttelija ja lähteä siitä liikkeelle...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän