Jos voisit palkata ulkomaisen kokin,
ja kyseinen kokki valmistaisi sinulle aina oman kotimaansa herkkuja, niin minkämaalaisen kokin haluaisit? :) Saa sanoa useammankin vaihtoehdon!
Oma listani olisi varmaan suunnilleen tällainen (ykkönen olisi siis mieluisin):
1. Thaimaa
2. Japani
3. USA
4. Intia
5. Libanon
6. Meksiko
7. Ranska
(Otsikko voisi toki olla myös "Minkä vieraan maan ruoasta pidät eniten", mutta tässä kokkijutussa pääsee ehkä vähän unelmoimaan :)
Kommentit (8)
ja mielestäni lähes kaikki ruoat on parempia vähän tuunaamalla. Mies ei koskaan halua ulos syömään koska kotona saa parempaa ruokaa.
Me matkustellaan ja silloin aina syödään kohdemaassa lisäksi mies syö työn puolesta jatkuvasti ulkona (ja ulkomailla). Itse olen tehnyt ennen esimiesuraa edustuskokin hommia.
Me tykätään oikeasti peruskotiruoasta. Toki vaihtelu virkistää, mutta hernekeittokin on herkkua.
1. Italia
2. Thaimaa
3. Intia
3. Libanon
4. Japani
5. Korea
6. Kreikka
7. Baski
8. Kuuba
9. Réunion
10.Maghreb
Olipa vaikea pistää järjestykseen, ainoastaan top 3 oli itsestäänselviä.
Ranskalainen kokki mulla onkin jo kotona omasta takaa. ;)
ja mielestäni lähes kaikki ruoat on parempia vähän tuunaamalla. Mies ei koskaan halua ulos syömään koska kotona saa parempaa ruokaa.
Me matkustellaan ja silloin aina syödään kohdemaassa lisäksi mies syö työn puolesta jatkuvasti ulkona (ja ulkomailla). Itse olen tehnyt ennen esimiesuraa edustuskokin hommia.
Me tykätään oikeasti peruskotiruoasta. Toki vaihtelu virkistää, mutta hernekeittokin on herkkua.
Toivottavasti ei johdu siitä ammatistasi :)
Kaikki ruuat on parempia tuunaamalla? Siis mitä tarkoitat?
2. Espanja
3. Ranska
4. Kreikka
5. Meksiko
Mun aviomies muuten sattuu olemaan espanjalainen kokki ;-)
ei ihan pian kyllastyisi kun makuja riittaa laidasta laitaan.
Muuten tykkaisin Burmalaisesta mutta pidemman paalle voisi kyllastya.
2. Intia