Myyn itseäni
Kommentit (34)
2000€ kk palkkaan jos on tottunut 5000€ irtoavan tällä työllä?
Tuskin juuri kukaan. Ajatuksesi ovat jotenkin vääristyneet. On itsepetosta väittää että huoraaminen on ihan samanlaista hommaa kuin mikä tahansa muu työ. Tarkoitus ei ole tässä mitenkään moralisoida tai tuomita.
mutta myyt itseäsi maksaaksesi omistusasuntosi eli näin ollen myyt itseäsi kartuttaaksesi omaisuuttasi et elättääksesi lapsiasi.
Missä ap muka kertoo maksavansa omistusasuntoa?
Tuskin juuri kukaan. Ajatuksesi ovat jotenkin vääristyneet. On itsepetosta väittää että huoraaminen on ihan samanlaista hommaa kuin mikä tahansa muu työ. Tarkoitus ei ole tässä mitenkään moralisoida tai tuomita.
Kysymys olikin JO huoraamista työkseen tekevällä... Tuolloin luulisi "paluun" normi työhön olevan vaikeampaa kun on tottunut leveämpään leipää?
lopettaa heti nämä "työt" kun saan oikean työpaikan.
Tulot kyllä putoaa aika paljon, mutta olen mielummin köyhä ja onnellinen kuin "rikas" huora.
Ehkä jopa joskus löydän ihanan miehen itselleni.
En todellakaan voi tapailla ketään tällä hetkellä.
Ehkä jopa joskus löydän ihanan miehen itselleni.
käydään vain miehen lompsalla. Eroaako tuo niin paljon nykytilasta muuuta kuin että sitten asiakkaita on vain 1.
Missä otat hoitosi vastaan? Miten hakeuduit alalle?
Kaikki tapaamani miehet olleet kohteliaita ja kivoja.Yksi ulkonäöltään hiukan vastenmielinen oli, mutta meni sekin silmät kiinni +näytteijänlahjoilla ;D
Eli ei, ei pelota. Kortsua vaadin aina, paitsi vakkareilta jotka todistetusti käyneet testeissä.
-7
mutta myyt itseäsi maksaaksesi omistusasuntosi eli näin ollen myyt itseäsi kartuttaaksesi omaisuuttasi et elättääksesi lapsiasi.
"kehissä"? Mikä on ikäsi?
parisen vuotta,oon 26v.Mulla 2 lasta 5v ja 3v.
-7-
minä en pihtaa,jos apu kelpaa niin ota yhteyttä!!