Varmaan tosi "kiva" olla nimeltään Jonne
Kommentit (33)
Vähänkään enenpää jos pyörii netissä esim. tietokoneaiheisilla foorumeilla, niin jonnet tulevat nopeasti tutuksi. Yleensä ilmiöön liitetään vieä ES:n kohtuuton juominen.
Joten sääliksi käy, jos jonkun teinin oikea nimi olisi Jonne.
kun Negativen laulaja on Jonne, niin siitä tämä nimen negatiivinen kaiku..
radio tms. tyyppi jonne nikula...
radio tms. tyyppi jonne nikula...
kun Negativen laulaja on Jonne, niin siitä tämä nimen negatiivinen kaiku..
Pikkasen saa varmaan kuulla veetuilua.
Menee se jotenkin jos lapsi on syntynyt ysärinä, kun jonnet oli fruideja. Tai sitä aiemmin, kun ei ollut niitä fruidejakaan. Nykypäivänä ei kyllä enää menisi.
Tuosta on niin monta versiota.. Jonne, Janne, Jarkko, jani... kaikkia käytetään dissailuun. Myös naisilla on sama kuten Janna, Janni, Jaana, jenni.. Yleensäkin nämä janari nimet.
Uusi nimi Urpon, Jorman, Tahvon, Jallun ja Yrjön joukkoon. Kivat heille.
80-luvulla kastettiin paljon Jonneja. 80-90 -luvun kasvatille se on ihan tavallinen normaali nimi.
Luulin, että jonne oli versio joonaksesta, joka oli jo ajat sitten vähän sellanen dissausnimi. Ihan älytöntä kyllä tuollainen etunimien käyttö mollausmielessä, ikinä en itse tuollaiseen ryhtyisi kun on tosi mautonta. Toisaalta aika moni nimi käy haukkumanimestä, jos sitä aletaan sellaisena käyttää. Meidän koulussa esim Marja oli haukkumanimi, koska yksi uunohko opettaja oli nimeltään Marja. Yhden toisen opettajan nimi oli Jorma jotain, ja sitähän tietenkin kutsuttiin aina vaan jormaksi, vink vink. Teinit nyt muutenkin mollaa ja haukkuu kaikkea mikä liikkuu, joten voi vaan toivoa, että ehkä jonnet eivät itse ota asiaa kovin vakavasti.
Mun oikee nimi on Jonne ja oon kyllä ton es- jonnen täys vastakohta
yhden Jonnen, joka on kyllä niin koko jonne-termin prototyyppi :D
Jonni on myös karsea nimi, tulee jonninjoutava mieleen.