Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä kaikkea olette tehnyt tänään?

Vierailija
17.07.2012 |

On tylsää :(

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajettiin aamupäivällä toiselle paikkakunnalle (n. 100km) isoon ostoskeskukseen, syötiin siellä ravintolassa ja kierreltiin vähän. Jatkettiin siitä matkaa isovanhemmille kahvittelemaan. Kierreltiin vähän isovanhempien kotipaikkakunnalla ja sitten ajettiin kotiin.

Kotiintulon jälkeen syötiin päivällinen, mies lähti urheilemaan, yksi lapsista uimaan ja loput lapset pelaa. Kohta mies tulee urheilemasta ja on minun vuoroni mennä jumppaan. Sen jälkeen lapset nukkumaan ja itse sohvalle löhöilemään. Loma on ihan parasta!! :)

Vierailija
22/36 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

syötin tytön ja pitelin sylissä. Mies lähti kuudelta meidän uudelle talolle auttamaan rakennustöissä.

Kävin vauvan kanssa ulkona siinä yhdeksän aikaan, sen jälkeen mussukka nukkui reilu tunnin. Sitten oleiltiin.

Mies tuli kotiin viideltä, ja mä menin suihkuun ja laittautumaan.

Mun pikkusisko tulee kohta tänne hoitamaan vauvaa pariksi tunniksi (iik, ekaa kertaa oon erossa tytöstä nyyh)ja minä ja mies mennään leffaan.

Sitten kun ollaan sieltä tultu niin päästän pikkusiskon lähtemään kotiin ja sitten vaan ollaan kotona. Minä, mies ja vauva?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin viiden aikaan ja vein koirat tarpeilleen.

Kello puoli seitsemän aikaan lähin töihin ja siellä hyllytin tavaraa siihen puoli kahteen asti.

Sieltä menin kauppaan jossa kaveri on töissä ja jäin juttelee sille.

Kun silt loppu duunivuoro kanssa, hetin sen kotiinsa.

Sen jälkee ajoin ite kotii ja sit olin hetken koneella. nii ja pissatin koirat, ukkosti joten en viittiny iha lenkille viel mennä.

Äsken sit heräsin reilun tunnin päikkäreiltäni, väsytti kovin.

Vierailija
24/36 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teitittelyyn törmää nykyään harvoin :)

Minä makasin koko päivän flunssaisena sohvalla ja koettanut samalla viihdyttää taaperoa, joka halusi ulos. Mies vei äsken. Tylsää minullakin.

Vierailija
25/36 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin klo 04

Join aamukaffet ja lähdin mustikkaan, koira mukaan niin ei tarvinut erikseen lenkittää. Keräsin mustikoita ämpärillisen ja olin kotona klo 6.

Kävin suihkussa ja laiton mustikat kellariin odottamaan puhdistusta.

Tein perheelle aamupalaa ja söin itsekin.

Lähdin töihin 7.30 ja tein töitä 15.30 asti. Kotiin.

Tein ruokaa perheelle ja lähdettiin ruoan jälkeen mattoja pesemään koko porukka, ai niin sitä ennen puhdistin mustikat ja pakastin.

Viittävaille vainaana täällä.

Vierailija
26/36 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

klo 9.30, söin aamiaiseksi puuroa ja jäätelöä, vaihdoin vaatteet ja surffailin netissä

ap, luin kahta kirjaa, torkuin, söin lihiksen :D

ip, surffailin koneella ja kirjoitin gradua, söin jäätelöä

klo 18 > kävin kaupassa, söin makaroonilaatikkoa ja kuningatartorttua

aion vielä kirjoittaa vähän gradua ja sitten ottaa lepiä lueskellen tai tv:tä katsellen

Vierailija
27/36 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mokkapaloja, kakun. Käynyt tiimarissa. Järjestänyt synttärit. Laittanut ruokaa. Pelannut lasten kanssa uunoa. Lämmittänyt takan. Viikannut pyykkiä. Silittänyt yhden kapan + laittanut sen ikkunaan. Nyt surffannut ehkä tunnin. Lenkille tekisi mieli, en tiiä viittikö tuonne sateeseen lähteä. Toisaalta voisi laittaa saunan lämpenemään ja jättää lapset vahdiksi ja kävästä sen lenkin..

Vierailija
28/36 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi olen siivonnut mansikoita, käynyt kaupassa ja syönyt karkkia ja mansikoita niin paljon, että yrjöttää.

Vierailija
29/36 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävin kaikessa rauhassa suihkussa ja meikkasi ja laitoin tukan.

Sit ajelin kouluun, ihmettelin puuttuvaa miinusmerkkiä ja kun en keksinyt missä se on, laskin kahden kovariantin derivaatan tulon eli kineettisen termin lagrangen tiheydest.

Ja sain kaiken oikein!!!! Kuusi tuntia siihen meni, mutta mitä sitten! Sain oikean massatermin Higgsin bosonille ja muille välittäjähiukkasille. :))))

Sit kävin kiertelemässä parit vaatekaupat ja siitä lähtien kun tuli kotiin, olen roikkunut koneella. Olen "aloittanut jo kohta" monen tunnin ajan tuon laskun puhtaaksi kirjoitusta koneella (neljä A4:sta).

Vierailija
30/36 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein makaronilaatikon, salaattia, leivoin pullaa. Olen siivonnut auton, pessyt koneellisen pyykkiä, mankeloinut, tehnyt lasten kanssa ärräharjoituksia ja toimintaterapialeikin, tehnyt pihasuunnitelmaa, putsannut miehen puvun, ollut tietty tässä palstalla ja pelannut yhtä peliä samalla.

Marjapuuro pitäisi vielä keittää ja käydä suihkussa. Sitten nukkumaan.

Vierailija
31/36 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin, kun 1-v poikani herätteli. Syötiin, lähdettiin kävellen kauppaan ja kirjastoon. tultiin kotiin lounaalle, pikkunen nukkumaan ja minä joogasin ja otin päikkärit. Herättiin taas yhdessä, syötiin ja ihmeteltiin ukkosta. Leivoin mansikka kakun illaksi minulle ja miehelleni

Jumppaan, sieltä kotiin ja suihkun kautta iltapalalle. Nyt pieni nukkuu ja minäkin rentoudun. Odotan kultaa kotiin, jotta päästään herkuttelemaan.

Vierailija
32/36 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuttu pitkään.

Suunnitellut khh vaatesäilytystä, naulakkoseinää...

Naapurin muksu kävi leikkimässä.

Paloitellut muksun kanssa.

Ottanut rennosti.

Muksulle pitäis värkätä iltapalaa, ruoka ei oikein maistunut päivällä.

Vierailija
33/36 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävin kuntosalilla, kävin kaupassa.

Pistin esikoiseni laittamaan ruokaa.

Yritin vähän pakata, halin enimmäkseen kolmevuotiastani.

Nukutin kolmevuotiaan. Istuin koneella, maksoin laskuja ja surffailin hulluna.

Tyhjensin tiskikoneen kuopuksen kanssa. Menin hakemaan postista viikon postit, luin ne autossa, kävin hakemassa omaisuuttani pois kavereilta.

Tulin kotiin, pyöräytin mustikkapiirakan. Kohta pistän lapset (3 kpl) syömään sitä ja jätskiä, yritän pakata. Pakkaamistouhuja riittää varmaan koko yöksi, kunhan saan nukutettua kaksi nuorimmaista...

Vierailija
34/36 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On palloitellut muksun kanssa.

Helkatin lumian ennakoiva tekstinsyöttö...

Vierailija
35/36 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten pesin pyykkiä,imuroin ja kävin saunassa.

Ja en kyllä meinaa enää mitään tehdä.

Vierailija
36/36 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuttu pitkään.

Suunnitellut khh vaatesäilytystä, naulakkoseinää...

Naapurin muksu kävi leikkimässä.

Paloitellut muksun kanssa.

Ottanut rennosti.

Muksulle pitäis värkätä iltapalaa, ruoka ei oikein maistunut päivällä.

Ehti tulla jo mielikuva tosi rennosta mutsista, joka polttelee kuistilla katsellen sadetta ja lapsi istuu yhtä rennosti vieressä :D