Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä kaikkea olette tehnyt tänään?

Vierailija
17.07.2012 |

On tylsää :(

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyykkihuollon jälkeen käynyt lasten kanssa mustikassa. Lisäksi leivoimme keksejä ja perkasimme mustikat.

Edessä vielä jumppa ja mukavaa yhdessä oloa illalla.

Mä aina leivon kun on tylsää/ei mitään muuta tekemistä ja nyt opetan sitä pojallenikin :)

Vierailija
2/36 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

odottanut sateen loppumista notkumalla netissä.

Arvaa vaan kuinka tylsää mulla on..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käynyt suihkussa. Notkunut koneella. Tiedustellut turhaan taas kerran, haluaisiko joku lähteä mun kanssa vaikka kaupungille. Kuunnellut musiikkia. Itkenyt. Ollut yksinäinen.

Vierailija
4/36 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valvoin viime yönä myöhään ja sulattelin pakastinta - se oli pakko sulattaa yöllä, ettei vauva pääse sitä räpeltämään.

Mä oon tänään ollut vauvan kanssa, kävellyt 7 km lenkin, pessyt koneellisen vaippapyykkiä, lämmittänyt ruokaa.

Vierailija
5/36 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelattu menolippua ja just syötiin hodareita.

Vierailija
6/36 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin hereillä klo 4 - 5, kaffittelin, luin lehtä, vein pyykit koneeseen, ihailin auringonnousua ja sadekuuroa. Nukuin uudestaan, laitoin pyykit kuivumaan. Tein kaalikeittoa. Nukuin päiväunet ja nyt ihmettelen, missä mies ja lapset ovat. Pitäisi tehdä kaikenlaista, mutta olen laiska. Illalla jumppaan.

Vierailija
7/36 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla kävin lasten kanssa ideaparkissa shoppailemassa vähän vaatteita, käytiin ruokakaupassa, syötiin, koristeltiin kakkupohja jonka illalla väsäsin, nyt vauva nukkuu ja vanhempi leikkii ja minä notkun koneella. Ootellaan ystävääni ja hänen lastaan, ystävällä tänään synttärit ja halusin kutsua hänet kakulle.8)

Vierailija
8/36 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla herätys klo 7.30, vauvoille maitoa ja sitten itselle aamupala. Päästin koirat pihalle.

Esikoinen heräsi, hälle aamupala ja koirat sisään.

Koko sakille vaatteet päälle ja käveltiin / esikoinen pyöräili minun yläasteaikaisen kaverin luo kylään. Hällä esikoiseni ikäinen tyttö.

Sieltä kotiin, syötiin ja käytin toisen vauvan kylvyssä. Sitten kaikki kolme lasta päiväunille. Lasten päiväunien aikana leikkasin koirien kynnet, laitoin lounastiskit koneeseen, pyykkikoneen pyörimään ja nyt olen istunut tässä koneella 20min. Oletan, että lapset heräävät 10min sisällä. Sitten välipalaa ja ulkoiluttamaan koiria.

Vierailija
9/36 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen ja kaverinsa leikkejä.

Vierailija
10/36 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään oon aamupalan jälkeen käynyt pienellä hölkkälenkillä ennen miehen iltavuoron alkamista ja sitten käytiin lapsen kanssa puistoruokailussa jonka jälkeen lapsi nukkumaan itse suihkuun ja lounaan kimppuun,kirjaa lukemaan ja nyt tietokoneella..Kohta herää lapsi ja lähdetään kauppaan

Vierailija
11/36 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin kuudelta. Laitoin kahvit kiehumaan ja kävin koirien kanssa lenkillä.

Juotiin miehen kanssa rauhassa kahvit.

Mies lähti töihin.

Pesin pyykkiä ja laitoin astianpesukoneen pyörimän.

Laitoin aamupalan pöytään ja vanhemmat lapset heräsi syömään ja lähtivät omiin menoihinsa.

Herätin nuoremmat syömään.

Sen jälkeen sadevaatteet päälle ja pihalle.

Tallille hoitamaan hevoset.

Haettiin posti ja tultiin sisälle.

Leikittiin, pelailtiin väritettiin.

Nuoremmat päiväunille ja minä laitoin ruokaa.

Isommat lapset tuli kotiin syömään.

Pyysin esikoista vahtimaan hetken nuorempia(jotka nukkuivat) ja kävin keräämässä pihalta mansikoita.

Tulin sisälle ja nuoremmat alkoivat heräillä. Syötin heidät ja laitoin lastenohjelman pyörimään.

Nyt istuskelen hetken tässä ja juon kahvia. Katselen sadetta ikkunasta.

Odottelen, että mies tulee kotiin.

Neljältä menen pitämään ratsastustunnin ja loppuilta meneekin varmaan tallilla.

Vierailija
12/36 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin aamulla miehen kanssa samoihin aikoihin. Silitin miehelle paidan ja etsin kadonnutta muistitikkua, aamukahvi juotiin yhdessä. Miehen lähdettyä menin suihkuun, laitoin hiukset ja meikkasin. Lapsen herättyä laitoin meille kunnollisen aamiaisen. Tytön kaveri tuli kylään ja autoin heitä alkuun askarteluhommassa. Tyttöjen touhutessa pesin pyykkiä, siivoilin kotia ja valmistin meille kolmelle lounasta. Lounaan jälkeen tyttö lähti kaverilleen ja mä olen lukenut työsähköposteja ja notkunut blogeissa. Kohta ajattelin hakea tytön kotiin välipalalle.

Nyt odottelen että mies tulee kotiin laittamaan päivällistä. Mä lähden illaksi pois kynsihuollon kautta lasillisille ystäväni kanssa. Kiva lomapäivä siis. :)

Vierailija
13/36 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tehnyt juuri mitään. Kävin parin tunnin lenkillä, tiskasin, katselin pari sarjaa netistä. Nyt ajattelin mennä päiväunille. :)

Vierailija
14/36 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittanut aamupalan lapsille,juonu kahvit,tarjonnut ruoan-ei kelvannut lapsille,join lisää kahvia ja olin koneella.Laitoin nuoremman nukkumaan sisälle kun sataa ja katsoin vanhemman kanssa leffan.vielä pyykit koneeseen ja siivousta sekä ruoan tekoa...pitäis keksiä jotain pientä piristävää,muttei ole munaa

Vierailija
15/36 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käynyt sienessä, kaupassa ja kirjastossa, laittanut ruokaa lapsille, torkkunut hetken, maksanut laskuja ja nyt notkun tässä. Ihan veto pois.

Vierailija
16/36 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yhden lampun eteiseen. Siinäpä ne tähän asti.

Vierailija
17/36 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehnyt kakun, pessyt pyykkiä, lukenut.

Vierailija
18/36 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehnyt kakun, pessyt pyykkiä, lukenut.

Vierailija
19/36 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vein lapset äidilleni hoitoon ja menin itse töihin. Lopetin työt puolen päivän aikaan kun on niin hiljaista ja menin äidilleni. Nukuin päiväunet, lapset potkulautaili äitini takkahuoneessa sillä välin. Sitten syötiin ja kestovärjäsin äidin kulmat.

Käytiiin yhdessä ostamassa mansikoita ja herneitä. Asensin isäni uuden iphonen toimintakuntoon.

Nyt lapset räimii huoneessaan beybladeilla ja minä makaan tässä sohvalla.

Kohta ajattelin alkaa lukemaan, jossain välissä syödään ja sitten mennään saunaan, kun mies tulee kotiin töistä.

Vierailija
20/36 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin aamiaista ja luin lehteä sängyssä. Kirjoitin blogipäivityksen. Nousin puolenpäivän jälkeen. Laitoin mansikkarahkaa ja söin sen. Luin kirjaa. Siivosin jääkaapin, mihin meni pari tuntia. Söin voileivän. Seurustelin muualla asuvan tyttären kanssa pikaviesteillä. Otin nokoset. Kastelin parvekekukat. Laitoin lasi- ja muovipullot valmiiksi kierrätykseen vietäväksi. Nyt laitan taas vähän ruokaa ja lueskelen.