Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laitoin Facebookissa etsi kenttään 7 numeron ja tuli nimiä ja perässä numero

Vierailija
17.07.2012 |

eli siis etsin 7 päivää lehden profiilia ja laitoin siis 7. Siihen alle tuli sitten nimiä tyyliin maija.meikäläinen.7 tai matti.meikäläinen.77. Osa näistä nimistä oli mun fb kavereita, osa kavereiden kavereita joiden profiilia olen joskus käynyt katsomassa.

Koitin myös muilla numeroilla ja sama juttu. Esim. ykkösellä tuli minna.suomalainen.1

Mitä hittoa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kyllä keksinyt mitään logiikkaa, miksi tuli numeroilla juuri nuo ihmiset. Mulla tuli sekä kavereita, että kaverin kavereita noista listoista. Luvun piti aina olla pariton, parillisilla luvuilla ei tullu mitään.

Vierailija
2/4 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

FB on tehnyt teille uudet facebook sähköposti osoitteet.

Ilmoittamatta siitä käyttäjille.

Mutta voitte ihan muuttaa asetuksista sen oikean ensisijaiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun faseen tulivat omat sähköpostiosoitteet esim. maija.meikalainen@facebook.com, niin facebook muodosti nämä suoraan käyttäjien nimistä. Ja jos sattui olemaan monta samannimistä, niin tuli numero sitten nimen perään sattumanvaraisesti maija.meikalainen1@facebook.com tai "varausjärjestyksen" mukaan. Noissa hauissa tulee aina oletuksena omat kaverit, kaverien kaverit yms ekana vaikka mitä hakisi. Katoppa kyseisten kavereiden tiedoista, niin huomaat numeron nimen perässä sähköpostiosoitteessa (jos on fasen osoite näkyvissä).

Vierailija
4/4 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

selvisi sitten tämäkin. Kiitoksia :)

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan