Suostuisitteko tähän jos tietäisitte miehen nauttivan erittäin paljon ? (voi järkyttää)
Mieheni,kenen kanssa olen ollut 1vuoden yhdessä kertoi minulle omituisesta halustaan. Hän haluaisi että kun otan häneltä suihin, en nielisi spermoja itse, vaan suutelisin ne hänen suuhunsa ja käytännössä hän nielisi omat tuotoksensa.
En tiedä mitä tehdä, onko muilla ollut samanlaisia tilanteita ?
Kommentit (42)
Vallanhuumassa voi keksiä mitä vaan.
Kyllähän tuo vähän ällöltä noin kuulostaa, mutta.. Mun ex-mies halusi rinnoilleni lauettuaan nuolla omia spermojaan siitä. Oli kyllä todellakin ensimmäinen siitä pitävä mies joka vastaani on tullut, mutta empä pistänyt hanttiinkaan. :D Senkun maistaa omaa lääkettään, ettei tarvitse naisen olla aina se joka nielee.
Itse nielen aina spermat suihinoton jälkeen, joskus rakastelun jälkeen mies vielä nuolee minua - eikä siinä välissä ehdi pesulle. Kai siinä jotain omaa makua tulee maisteltua. Ihan normaalia minusta, ei edes maistu pahalle.
kun laitan yhdynnässä hänen takalistoonsa sormeni. ei ole ongelma, itsekkin pidän ajatuksesta.
Minä tykkään kun muija ottaa lastin suuhun, näyttää kunnolla että suu on täynnä spermaa, kurlaa sillä sitten jonkun aikaa ja nielee. Sitten näyttää tyhjää suuta. Viikon kun on runkkaamatta ennen tällaista koitosta niin kaikki eivät selviydy tehtävästä kakomatta. Siinä erotellaan jyvät akanoista.
Suostuuko naiset esim. tämänkaltaiseen toimintaan oikeasti? Vaikea kyllä uskoa.
Suostuuhan miehetkin nuolemaan valkovuotoista pesemätöntä pillua. Luulis sen olevan vielä paljon pahempaa?
pippeli ensin pimppiin ja sitten suuhun. Periaatteessa tässä ollaan samojen asioiden äärellä.
Suostun juuri ja juuri siihen, etä mies tulee suuhuni (harvoin) ja heti haluan sylkeä eritteet pois. En vain pysty parempaan, vaikka mies nauttisi.
Seksissä ei pidä suostua sellaisiin asioihin, jotka ovat itsestä vastemielisiä. Sellaisiin, jotka pystyy toteuttamaan ilman kuvotusta ovat asia erikseen.
t. mies
eritteisiinsä ja kakka-/pissaleikkeihin.
Huomattavan iso osa miehistä on kiinnostunut myös pikkulapsista tai esiteineistä.
Ei siis yllätä yhtään.
Kyllä minäkin suutelen miestä, vaikka hän on ensin suudellut minua ja päinvastoin. Otan myös suihin, vaikka kalu on ollut ensin sisälläni. Ei siinä mitään ihmeellistä ole. Puhtaita ihmisiä olemme molemmat.
Kyllä minäkin suutelen miestä, vaikka hän on ensin suudellut minua ja päinvastoin. Otan myös suihin, vaikka kalu on ollut ensin sisälläni. Ei siinä mitään ihmeellistä ole. Puhtaita ihmisiä olemme molemmat.
Tarkoitin siis, että suutelen miestä, vaikka hän on ensin nuollut minua, ja päin vastoin, eli minä ottanut suihin spermat ja niellyt ne.
ja en niele spermaa. Miten joku voi niin tehdä? Onko tavallistakin?
Suostun juuri ja juuri siihen, etä mies tulee suuhuni (harvoin) ja heti haluan sylkeä eritteet pois. En vain pysty parempaan, vaikka mies nauttisi.
Seksissä ei pidä suostua sellaisiin asioihin, jotka ovat itsestä vastemielisiä. Sellaisiin, jotka pystyy toteuttamaan ilman kuvotusta ovat asia erikseen.
nainen nielee spermat.
Eipä se nyt mitään herkkua ole, mutta hyvin menee alas.
Niellään toistemme eritteitä puolin ja toisin, mutta keittiössä ei voi juoda samasta kupista. Vielä enemmän oksettaa, jos joku perheen jäsen juo suoraan purkista. Miksiköhän?
T. Eräs joku nielee spermat
toisilla on vaan niin suuri tarve tulla hyväksytyksi, että tekevät mitä vain.
Eipä se nyt mitään herkkua ole, mutta hyvin menee alas.
mutta senkin teen siksi että jos ne spermat olisivat suussani pidempään niin luultavasti oksentaisin. Laukeamisen jälkeen vain penis pois suusta ja nielaisen sen mitä suuhun on tullut.
Sitten sen jälkeen menen vessaan, huuhtelen suuvedellä suun ja sen jälkeen pesen vielä hampaat. =D
Ja munkin käsityksen mukaan ihan tavallista on tuo että nainen nielee spermat.
niin et tietenkään suostu. Omat rajat on pystyttävä vetämään. Jos asia on siinä ja siinä ja toinen nauttisi, niin voihan sitä kerran kokeilla. Jos ei ole hyvä homma, niin sitten ei enää uudestaan.
Minusta tuo olisi hauskaa ja olen usein yrittänyt tarjotella miehelle omia mällejään suustani. Ei vaan mokoma mene lankaan, ei suostu pussailemaan suihinoton jälkeen. Enkä oikeasti painostakaan pakolla, siinä menee hänen rajansa ja se on ok.