Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suostuisitteko tähän jos tietäisitte miehen nauttivan erittäin paljon ? (voi järkyttää)

Vierailija
16.07.2012 |

Mieheni,kenen kanssa olen ollut 1vuoden yhdessä kertoi minulle omituisesta halustaan. Hän haluaisi että kun otan häneltä suihin, en nielisi spermoja itse, vaan suutelisin ne hänen suuhunsa ja käytännössä hän nielisi omat tuotoksensa.

En tiedä mitä tehdä, onko muilla ollut samanlaisia tilanteita ?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suostuuko naiset esim. tämänkaltaiseen toimintaan oikeasti? Vaikea kyllä uskoa.

Olisin laittanut sinulle erään seksiblogin osoitteen, mutta ilmeisesti se on poistettu.

Siinä tapahtui PALJON pahempiakin asioita kuin tämä.

Vierailija
22/42 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vallanhuumassa voi keksiä mitä vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo vähän ällöltä noin kuulostaa, mutta.. Mun ex-mies halusi rinnoilleni lauettuaan nuolla omia spermojaan siitä. Oli kyllä todellakin ensimmäinen siitä pitävä mies joka vastaani on tullut, mutta empä pistänyt hanttiinkaan. :D Senkun maistaa omaa lääkettään, ettei tarvitse naisen olla aina se joka nielee.

Vierailija
24/42 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse nielen aina spermat suihinoton jälkeen, joskus rakastelun jälkeen mies vielä nuolee minua - eikä siinä välissä ehdi pesulle. Kai siinä jotain omaa makua tulee maisteltua. Ihan normaalia minusta, ei edes maistu pahalle.

Vierailija
25/42 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yök , en varmana suostuisi

Vierailija
26/42 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun laitan yhdynnässä hänen takalistoonsa sormeni. ei ole ongelma, itsekkin pidän ajatuksesta.

Vierailija
27/42 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään kun muija ottaa lastin suuhun, näyttää kunnolla että suu on täynnä spermaa, kurlaa sillä sitten jonkun aikaa ja nielee. Sitten näyttää tyhjää suuta. Viikon kun on runkkaamatta ennen tällaista koitosta niin kaikki eivät selviydy tehtävästä kakomatta. Siinä erotellaan jyvät akanoista.

Suostuuko naiset esim. tämänkaltaiseen toimintaan oikeasti? Vaikea kyllä uskoa.

Suostuuhan miehetkin nuolemaan valkovuotoista pesemätöntä pillua. Luulis sen olevan vielä paljon pahempaa?

Vierailija
28/42 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pippeli ensin pimppiin ja sitten suuhun. Periaatteessa tässä ollaan samojen asioiden äärellä.

Vierailija
29/42 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suostun juuri ja juuri siihen, etä mies tulee suuhuni (harvoin) ja heti haluan sylkeä eritteet pois. En vain pysty parempaan, vaikka mies nauttisi.

Seksissä ei pidä suostua sellaisiin asioihin, jotka ovat itsestä vastemielisiä. Sellaisiin, jotka pystyy toteuttamaan ilman kuvotusta ovat asia erikseen.

Vierailija
30/42 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. mies

eritteisiinsä ja kakka-/pissaleikkeihin.

Huomattavan iso osa miehistä on kiinnostunut myös pikkulapsista tai esiteineistä.

Ei siis yllätä yhtään.

Vierailija
31/42 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin suutelen miestä, vaikka hän on ensin suudellut minua ja päinvastoin. Otan myös suihin, vaikka kalu on ollut ensin sisälläni. Ei siinä mitään ihmeellistä ole. Puhtaita ihmisiä olemme molemmat.

Vierailija
32/42 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin suutelen miestä, vaikka hän on ensin suudellut minua ja päinvastoin. Otan myös suihin, vaikka kalu on ollut ensin sisälläni. Ei siinä mitään ihmeellistä ole. Puhtaita ihmisiä olemme molemmat.

Tarkoitin siis, että suutelen miestä, vaikka hän on ensin nuollut minua, ja päin vastoin, eli minä ottanut suihin spermat ja niellyt ne.

Vierailija
33/42 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja en niele spermaa. Miten joku voi niin tehdä? Onko tavallistakin?

Vierailija
34/42 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suostun juuri ja juuri siihen, etä mies tulee suuhuni (harvoin) ja heti haluan sylkeä eritteet pois. En vain pysty parempaan, vaikka mies nauttisi.

Seksissä ei pidä suostua sellaisiin asioihin, jotka ovat itsestä vastemielisiä. Sellaisiin, jotka pystyy toteuttamaan ilman kuvotusta ovat asia erikseen.

nainen nielee spermat.

Vierailija
35/42 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä se nyt mitään herkkua ole, mutta hyvin menee alas.

Vierailija
36/42 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niellään toistemme eritteitä puolin ja toisin, mutta keittiössä ei voi juoda samasta kupista. Vielä enemmän oksettaa, jos joku perheen jäsen juo suoraan purkista. Miksiköhän?

T. Eräs joku nielee spermat

Vierailija
37/42 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisilla on vaan niin suuri tarve tulla hyväksytyksi, että tekevät mitä vain.

Vierailija
38/42 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä se nyt mitään herkkua ole, mutta hyvin menee alas.

mutta senkin teen siksi että jos ne spermat olisivat suussani pidempään niin luultavasti oksentaisin. Laukeamisen jälkeen vain penis pois suusta ja nielaisen sen mitä suuhun on tullut.

Sitten sen jälkeen menen vessaan, huuhtelen suuvedellä suun ja sen jälkeen pesen vielä hampaat. =D

Ja munkin käsityksen mukaan ihan tavallista on tuo että nainen nielee spermat.

Vierailija
39/42 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootte likasii

Vierailija
40/42 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin et tietenkään suostu. Omat rajat on pystyttävä vetämään. Jos asia on siinä ja siinä ja toinen nauttisi, niin voihan sitä kerran kokeilla. Jos ei ole hyvä homma, niin sitten ei enää uudestaan.

Minusta tuo olisi hauskaa ja olen usein yrittänyt tarjotella miehelle omia mällejään suustani. Ei vaan mokoma mene lankaan, ei suostu pussailemaan suihinoton jälkeen. Enkä oikeasti painostakaan pakolla, siinä menee hänen rajansa ja se on ok.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän