Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

siis onko tää jonkun mielestä kiva kesäsää?

Vierailija
16.07.2012 |

Minä ainakin valitan! Kohta on syksy, eikä vielä ole ollenkaan ollut sellaisia ihania kesäiltoja, jolloin voisi istua myöhään ulkona lämpimässä illassa. Nyt taas sataa ihan saavista kaataen.

No, pari sellaista iltaa taisi kesäkuussa olla, mutta silloin olin töissä.

Vakavasti tässä alkaa miettiä ulkomaille muuttoa, mutta kun lasten koulut ja kaverit on täällä, ja oma suku.

Ja Vantaalla ollaan. Aurinkoa ei ole näkynyt tänään koko päivänä, mutta vähän väliä on hirveitä sadekuuroja.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli luvattu sadetta mutta eipä ole näkynyt. Pitäisi mennä parvekkeelle nauttimaan ilta-auringosta.

Vierailija
2/20 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok kesä.Olen ihan ruskea ja espoossa ollut koko loman,töissä kysyivät,että kävinkö etelässä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kovasti polttelee lähteä vesille! Lapset vaan on niin kovin pieniä ettei mukaan voi ottaa, eli hoitajien varassa ollaan.

Ukkonen oli tänään ainoa miinus mutta muuten olis ollut upeaa. Ei paljoa olisi tuullut. Lähtemällä kauemmas ukkosesta niin olis ollut kyllä hienoa meloa. Oi voi!

Lisää plussaa on että on hyvää ilmaa olla kotona, pelata ja heilua sisätiloissa kun muuten oltaisiin vaan pihalla.

Tänään on sitten leivottu muksujen kanssa.

Maakin kastuu. Ei tartte ajatella ruohon leikkuutakaan!

Mä tykkään säästä kuin säästä, kyllä keksitään erilaisia tekemisiä ja niitten mukana mennään. Salamaa saisi heittää kunnolla niin olisi sitten kaunista katseltavaa. :)

Vierailija
4/20 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin joka hetkestä. Saa nukkua yöllä kunnolla eikä vaatteet liimaudu ihoon. Kaiken kruunaa se kun ajattelen kuinka helteen rakastajia nyt vituttaa.

Vierailija
5/20 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri nuo sadekuurot ovat pahimpia. Yllättäin tulee vettä niskaan kuin Esterin pyllystä. 20 minuutin kävelymatkalla kastuin likomäräksi kun sellainen kuuro osui kohdalle. Sade oikein rummutti tuulipuvun takin huppua ja tuli hetkessä läpi. Koita nyt sitten nähin varautua sateenvarjolla kun ne tulevat aivan yllättäin. On masentavaa lähteä ulos kun aina saa pelätä kastumista.

Vierailija
6/20 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa keksiä tähän säähän sopivaa tekemistä ja muutenkin suhtautua elämään enemmän ratkaisukeskeisesti. Minun kesässäni on ollut kyllä aurinkoisiakin päiviä ja on vaikea uskoa, että jollakin paikkakunnalla on satanut koko kesän (tai ollut vain kylmää).

Vierailija
7/20 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kesässäni on ollut kyllä aurinkoisiakin päiviä ja on vaikea uskoa, että jollakin paikkakunnalla on satanut koko kesän (tai ollut vain kylmää).

Eihän se koko aikaa tietenkään sada. Aurinko paistoi kun läksin lenkille mutta hetken päästä tuli vettä kuin saavista kaatamalla. Ja sitten taas paistoi aurinko mutta eihän se paljoa lohduttanu kun kerkisin kastua likomäräksi.

T:6

Vierailija
8/20 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali suomalainen kesä. Ne hellekesät olivat poikkeuksia.

Vierailija
9/20 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

unohtunut että tää on Suomen normikesää, valitettavasti.

Vierailija
10/20 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaali Suomen kesä. Ne helteet oli harvinaista herkkua, ja pitemmän päälle olivatkin melko rasittavia.

Vierailija
11/20 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tarvi hikoilla eikä ole kärpäsiä. Poutaa ja aurinkoista ollut monta päivää, muttei liian kuumaa.

Vierailija
12/20 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aivan ihana sää ja nyt vasta osaankin arvostaa! Asuttuani monta vuotta Alanyassa missä tälläkin hetkellä päivisin lähempänä +40 astetta ja kauhea ilmankosteus, kesällä ei voinut edes ulos mennä enkä ole ollenkaan mitään rantatyyppiä eikä kiinnosta polttaa itseään auringossa. Nyt kun olen vielä raskaana niin paljon parempi olla täällä raikkaassa ja vehreässä Suomessa kuin siellä meluisassa turistirysässä kärventymässä. Säälin heitä jotka joutuu siellä nyt olemaan työn takia ja ihmettelen ketkä vapaaehtoisesti menevät.. Kai siellä jonkun viikon pari onkin mutta kokeilepa asua monta vuotta, ympäri vuoden. Sitten vasta paikan todellisuus alkaa selvitä ja kesä-aika siellä on mielestäni helvetillistä. Luojan kiitos olen nyt Suomessa.

Vierailija
13/20 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just passeli sää minulle

Vierailija
14/20 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatte tätä joka kesä.

Onneksi näin kurjat kelit ei oo ihan joka kesä.

Vierailija
15/20 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatte tätä joka kesä.

Onneksi näin kurjat kelit ei oo ihan joka kesä.

täällä on soppeli keli.

Vierailija
16/20 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällainen kesä on hyvä ainakin vanhuksille, pienille lapsille ja lemmikeille, ei tarvitse pelätä nestehukkaa eikä auringonpistoksia =D

Eikä töissä tartte olla muille kateellinen, kun ei kukaan mukaan saa mistään auringosta nauttia =D

Vierailija
17/20 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

esimerkiksi tänään tullut varmaan kymmenkunta sellaista 10-20 minuutin sadekuuroa jolloin vettä sataa todella runsaasti. Sen jälkeen taas täysin kuivaa. Tietysti voisi ulkoilemaan lähteä sadevarustuksessa mutta mielummin olen tänään kastunut. Lapset ovat olleet sisällä ja pelkästään pihapiiriin ulos pääseet.

Mattojen kuten pyykinkin kuivatuksessa olen antanut periksi ja kuivatan ne katoksen alla suojassa. Kasvimaalla osa kasveista näkyi murjottavan tämän päivän jäljiltä. Sateen hetkellinen voimakkuus oli iskenyt jälkensä. Olemme asuneet tässä kymmenisen vuotta eikä koskaan näin huonoa perunasatoa kuin mitä nyt tulossa.

Vierailija
18/20 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentavaa ja kaukana kesäsäästä :(

Vierailija
19/20 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eilen oli kyllä täällä p-pohjanmaalla ihana päivä. en katsonut mittariin mutta ehkä helleraja ylittyi. itse rakastan hellettä.

Vierailija
20/20 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin olen saanut kunnon rusketuksen ja Saimaan vesi lämpeni sen verran, että tarkeni uimaan. Vettäkään ei hirveästi ole satanut ja shortseilla on tarennut lähes joka päivä.

Mutta nyt näyttää kyllä aika ankeelta tämä ja ensi viikko :( Jotenkin sitä odotti, että Heinäkuussa alkaa kunnon helteet.

Harmittaa lasten puolesta jotka viettävät lomaa, ja kaipaisivat uimaan ja ulos leikkimään. Ei sitä sadesäässä oikein mitään kivaa ulkona voi tehdä.

Onneksi meilläkin matka lämpöiseen varattu syyskuuksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän