Mulla toinen mies, jonka kanssa on tavattu pari kertaa, mutta on niin
avovaimonsa kontrollin alla, että mahdotonta esim. loma-aikoina pitää yhteyttä, saatikka tavata. Mekin koko ajan yhdessä, mutta kyllä mä silti kirjoitella pystyn ja välillä lähtemään yksinkin johonkin, jopa yöksi.
Kommentit (16)
ja roikuu miehessään kiinni, vaikka miehellä ollut 20v aikana kymmeniä naisia ja nyt 3v suhde kanssani.
mennyt suhteesta toiseen ja vahtii ihan "hulluna" miestään. Mies ei pysty esim. kotona olemaan tietokoneella ilman, että nainen on takana seuraamassa mitä tekee. ap
Voi kuinka ihanaa, yhä ihmistä kohtaan vuosikymmeniä kestänyt rakkaus ja toisia käytetään vain käyttöesineinä.
ja roikuu miehessään kiinni, vaikka miehellä ollut 20v aikana kymmeniä naisia ja nyt 3v suhde kanssani.
Mutta johtuu lähinnä miehen ja vaimonsa hyvästä suhteesta.Ainoastaan seksi ei toimi.Siinä on sitten moraalisia ongelmia,kun ollaan niin tiiviisti yhdessä,että olen suosiolla antanut koko jutun olla.Mukavaa viestiseuraa on mies,silloin tällöin.Kamppailee halujensa ja moraalin välillä.Kovasti mä sitä kaipaisin,mutta en houkuttele ja annan olla rauhassa.Mitään en ole ikävästäni sanonut.En oikein arvaa edes lomalla viestiä laittaa,keskittyköön perheeseen,niin täytyisi minunkin.
ja teidän yhteisen elämän aikana sinä vuorostasi alat kontrolloimaan. Ethän voi luottaa mieheen jolla on tapana hankkia sivusuhteita. Ethän?
hyvässä parisuhteessa. Mies ei ole motiivejaan mun tapaamiseen ilmaissut, enkä itsekään osaa selittää, miten tähän on tultu. Taidan tehdä samanlailla kuin sinä, etten vahingossakaan ilmaise ikävääni enkä houkuttele. Annan hänen tehdä seuraavan siirron, jos tekee. ap
mitä helvettiä sä ap siinä piiperrät? Koita SÄ hankkia elämä! Siellä oikein paras toisten arvostelija, hah. Narttu mikä narttu.
parisuhteessa...ap
se nainen epäile jotain ja haluaa miehen itse teosta kiinni. Toivottavasti ei odota todisteita vaan lähtee pian noin kamalan miehen luota.
oletko ap ajatellut että ehkä naisella on elämässä ollut suhteita jossa on petetty, jätetty ja hylkätty ja se ajanut naisen mustasukkaiseksi että hänestä tuntuu, että pitää vahtia koko ajan miestään? Erittäin surullistahan tuo ylipäätään on, että mies tekee noin naiselleen. Ja surullista mahdollisesti se mitä se on saanut naisessa aikaan. En ymmärrrä miten se nainen edes katsoo sellaista miestä johon ei voi luottaa ja haluaisin myös tietää mitä sun päässä liikkuu, kun jaksat tollasessa "roikkua"? Etkö voisi löytää elämääsi jotain muuta sisältöä.. Paskaa oloa tuo lopulta tuo kaikille.
joten yritän päästä hänestä eroon. ap
Jättäkää hyvänen aika varatut miehet rauhaan. Varsinkin jos heillä on lapsia. Lapset siinä kärsii jos ero tulee ja muutenkin. Minun mieheni vei netin keskustelupalstalta joku eronnut yksinhuoltaja jolle kelpasi kuka vaan kenelle hän vaan kelpasi. J a niin minä jäin lapsien kanssa yksin. Niin moraaliton en koskaan ole että alkaisin jotain varatun miehen kanssa.
Jättäkää hyvänen aika varatut miehet rauhaan. Varsinkin jos heillä on lapsia. Lapset siinä kärsii jos ero tulee ja muutenkin. Minun mieheni vei netin keskustelupalstalta joku eronnut yksinhuoltaja jolle kelpasi kuka vaan kenelle hän vaan kelpasi. J a niin minä jäin lapsien kanssa yksin. Niin moraaliton en koskaan ole että alkaisin jotain varatun miehen kanssa.
En voi kuvitella että sinkkuna lähtisin suhteeseen varatun kanssa, mahdoton ajatus.
Muuten olen sitä mieltä, että turhaan kontrolloi miestään sillä ainoastaan vapaus ja luottamus tuo esiin ihmisen todellisen luonteen.