Mitä lesbot syö?
Mitä ne oikein syö? Onko ne lihansyöjiä vai kasvinsyöjiä? Tartteeko joka päivä olla tuoreravintoa vai käykö kuivamuona/pelletit? Juomaksi varmaan vettä?
Kommentit (24)
Olen kuullut huhua, että ainakin karvamatot kannattaa piilottaa heidän ulottumattomiinsa.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 01:22"]Olen kuullut huhua, että ainakin karvamatot kannattaa piilottaa heidän ulottumattomiinsa.
[/quote]
Tämä on totta
Haha, täällä joku joskus kysyi, mitä tarjota kylään tuevalle lesbolle. Vastattiin, että jansonninkiusausta, koska on samanniminen kuin eräs tunnettu suomenruotsalainen lesbo.
Muuminlihaa maustettuna jalapenoilla. Ruokajuomaksi ihan vaan vettä.
Jos mulla olisi oma lesbo, tarjoaisin sille ravinnoksi rakkautta ja hellyyttä. Ruokajuomaksi vettä.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 22:28"]
Miehiä
[/quote]
No ei taida miehet maistua... taitaa olla enemmän heteronaisten hommaa tuo miestennieleminen.
Riippuu lesbosta, butchit syö lihapiirakkaa nakilla ja femmet salaattia. Että jos kylään tulee lesbopariskunta niin täytyy olla kahdenlaista ruokaa tai muuten he suuttuvat.
En tiedä syömisitä, mutta Pikku-Britannian mukaan he juovat karvaisesta kupista.