Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haavisto vaikuttajana

Vierailija
30.01.2012 |

Vaikka Haavisto ei presidenttiyttä voittaisi on hän saanut jotain sellaista aikaiseksi, jota en ole itse koskaan ennen kokenut. Hän on saanut ihmiset liikkeelle, ottamaan kantaa, kansanliike on hänen takanaan.

Ensimmäisen kierroksen jälkeisenä yönä tein pienen lahjoituksen hänen vaalikassaansa. Minä, joka olen viimeiset 25 vuotta ajatellut, että jos Niinistö on ehdolla niin äänestän häntä. Kyllä hänestä hyvä presidentti tulee, mutta ei hän kyllä minua innosta, saa uskomaan että asiat voisivat olla sen paremmin tai huonommin. Samoilla mennään kuin tähänkin asti.

Olen onnellinen, että sain tämänkin nähdä. On mahtavaa olla mukana jossain sellaisessa, mihin oikeasti uskoo. Vaikka ei sitten oma ehdokas voittaisikaan.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tolla vedolla haavisto pääsisi vaikka Persujen ryhmään alkaa olla jo samaa vetoa kun Soinilla eduskuntavaaleissa.

Vierailija
2/8 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tolla vedolla haavisto pääsisi vaikka Persujen ryhmään alkaa olla jo samaa vetoa kun Soinilla eduskuntavaaleissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ideologisesti eikä kannattajajoukkojen suhteen.

Vierailija
4/8 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puit asian hyvin sanoiksi.

Vierailija
5/8 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on joo... tosin molemmilla on sama päämäärä. ajaa sitä asiaa johon uskoo ja jota tahtoo viedä eteenpäin.

Vierailija
6/8 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
7/8 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on joo... tosin molemmilla on sama päämäärä. ajaa sitä asiaa johon uskoo ja jota tahtoo viedä eteenpäin.

Eiköhän jokaisella alunperinkin kilpaan osallistuneella ollut ajatuksena ajaa niitä asioita, jotka ovat omalle maailmankuvalle tärkeitä.

Vierailija
8/8 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka Haavistolainen sävelsi ton kappaleen?