Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

APUA! mulla on 4 luottokorttia, enkä selviä maksuista!!

Vierailija
15.07.2012 |

3 niistä on Nordea rahoituksen ja yksi on ikean. Yhden kortin otin ihan tietoisesti, eli Visan silloin kun olin vielä vakituisessa työssä. Toisen kortin eli Masterin sain yllättäen kun ostin sohvan osamaksulla. En ymmärtänyt, että olin tehnyt luottosopimuksen samalla ja kortti tipahti postiluukusta yks kaunis päivä viiden tonnin luotolla. Käyttöluotto tuli myös ostoksen yhteydessä ja siinä parin tonnin luotto.

Elin korteilla, kun ahneus ja sokeus iski ja tietty tyhmyys. Korttiluottoa on nyt yhteensä 11000e ja jokaista korttia lyhennän kuukaudessa + niiden korot. Kaiken huipuksi olen joutunut työttömäksi :(

Pärjäisin, jos saisin kaikki luotot yhdeksi ja samaksi lainaksi ja kortit tuhoon ja vain ja ainoastaan Visa Elektron käyttöön.

Olen Nordean asiakas ja vaikka kuinka yritän tätä sinne selittää, niin se yhdistäminen ei heille käy. Lyhennän korttiluottoja melkeest 500e/kk ja sillä kun lyhentäis yhtä lainaa, niin sekin olisi parempi.

Vittu et vituttaa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselläni luottoja + pikavippejä toiset 15.000 euroa.

Työtön, tulot 450 euroa kuussa.

Mulla ei auta järjestelyluotot, vain ihme pelastaa minut =((

Yöt valvon itkien ja miettien.. miten tässä näin kävi?

Vierailija
2/10 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin Nordean kannattaa pitää sinulla kovakorkoiset luottokorttimaksut. Sinähän maksat niille paljon enemmän mitä jos antaisivat yhden kulutusluoton.

Entäpä jos kysyt parista muusta pankista tarjouksen 11000 kulutusluottoon. Jos saat niin sitten maksat sillä pois nuo Nordean luotot pois ja leikkaat kaikki tai ainakin kolme korttia palasiksi. Elät säästäväisesti ja lyhennät sitä yhtä kulutusluottoa ja pääset pinnalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4/10 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli secondhand info ja pankista ei tietoo.

Sama tilanne, pankista laina, joka maksoi noi velat pois. Pankki maksoi suoraan, kaveri ei edes nähny rahoja. Mutsi takaajaksi rivarinpätkällään.

Vierailija
5/10 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mua kukaan ota töihin =(

Olen tosi hyvä äiti lapsilleni, ovat varmasti ylpeitä tämmöisestä paskakasasta.

Mitä jätänkään heille perinnöksi? Ulosotossa 60.000 euroa kasvamassa korkoa korolle + mielenterveysongelmani heijastuvat arkeen.

Kuolla joutaisin

Vierailija
6/10 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sulla jumankauta voi edes olla 11 TUHATTA velkaa?

No, mene velkaneuvojalle juttelemaan ja vähän enempi paneudut siihen että laskut pitää maksaakin!

Säälittävää tollanen.

Vierailija
7/10 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mene velkaneuvojalle juttelemaan ja vähän enempi paneudut siihen että laskut pitää maksaakin!

Säälittävää tollanen.

Velkaa voi olla vaikka MILJOONIA!

Vierailija
8/10 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten tietty lopetat kortit ja vaihdat pankkia. Niitä riittää! Nordea haluaa nyhtää sulta korkoja kaikista korteista, törkeetä!

Vierailija
9/10 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävää tollanen.

Velkaa voi olla vaikka MILJOONIA!

Ilmeisesti!

Mutta mulla ei olekaan tollasta ongelmaa. Velkaa on talosta mutta se on kyllä hallinnassa ja maksusuunnitelmassakin ollaan edellä kun lykkää extraa rahaa tilille.

Laskut pitää maksaa. Mikä järjenvoitto onkaan hankkia 4 korttia!

Ei sitten koskaan kannata vaikka pysähtyä laskemaan paljonko maksaa ilmaa korttiyhtiölle, pankeille ja ties minne lainahelvettiin jonne väkisin ittensä syöksynyt kun maksaa korkoja 4 paikkaan 11 TUHANNEN euron lisäksi?

Ei hyvä tavaton! Nyt soitto aamulla velkaneuvojalle. Ota nyt elämä hallintaan.

Vierailija
10/10 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, sieltä velkaneuvojalta se laina!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan